Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A TP Vision új szintre emeli a Philips audio-t

Az amszterdami székhelyű TP Vision globálisan menedzseli a Philips Audio márkát. A tervek szerint, hasonló kvalitást építene fel, mint ahogyan a Philips tv márkanévvel is tette az utóbbi években. Ebben az exkluzív interjúban Martijn Smelt, a Philips tv & Audio Európa marketing vezetője betekintést nyújt a vállalat célkitűzéseibe.

Milyen új audio termékeket mutatott be a Philips az IFA Berlin kiállításon?

Nagyon izgatottottak voltunk az új Philips Audio termékek miatt, amelyeket az idei IFA kiállításon mutattunk be. Vegyük például a PH805 fejhallgatót – amely nagy teljesítményt, remek funkciókat és minőségi tervezést visz a középkategóriás teljes fület befedő, Bluetooth vezérlésű, aktív zajszűrős fejhallgatók piacára.


Ezenfelül egy számos középkategóriás Philips hangsugárzót is bemutattunk, amelyek tökéletesen kiegészítik a Performance sorozatú tévékészülékeket, valamint az új Philips & Georg Jensen kollekciót is. A 2018-as együttműködés sikerét követően bővítjük partnerségünket, így útjára indítjuk a lenyűgöző luxus audio termékeket és kiegészítőket, amelyek tökéletesen illeszkednek az eleganciát preferáló utazók életmódjához.

FONTOS, HOGY HŰEK MARADJUNK A PHILIPS AUDIO TÖRTÉNETÉHEZ ÉS A HELYZETÉHEZ

Mit gondolsz az otthoni audiopiac fejlődéséről?

Az audiopiac rendkívül dinamikusan fejlődik, sok új termék jelenik meg szinte folyamatosan. Fontos, hogy kövessük a trendeket – és hűnek kell maradnunk a Philips Audio történetéhez és célkitűzéseihez, hogy kiemelkedjünk a többi gyártó közül. A Philips tévéhez hasonlóan, kiváló minőségű termékeket szeretnénk gyártani anélkül, hogy megfeledkeznénk a középkategóriás piacról. Van igény a nagyfelbontású fejhallgató iránt, a PH 805 pedig a legjobb hangminőséget biztosítja a szabadban és útközben is.


Az emberek egyre jobban értékelik azt, amit hallgatnak. Ezért dolgozunk olyan csúcsminőségű termékeken is, amelyeket 2020 elején tervezünk a felhasználóknak bemutatni. Eközben persze kiváló hangminőséget kínálunk olyan termékekkel, mint a valódi vezeték nélküli fejhallgató, a Philips SHB 2515 és a zajszűrős PH 805.


Szem előtt tartjuk a „jó megjelenésű” termékek iránti növekvő igényt, például a Bluetooth hangszórók esetében is. A fogyasztók olyan hangszórókra vágynak, amelyek pont olyan jól néznek ki, mint amilyen jól szólnak. Az „európai tervezésű” ígéretünk pontosan erre reagál – csak úgy, ahogy a Philips & Georg Jensen kollekciónk is. De ez csak a kezdet. Továbbra is figyelemmel kísérjük az audio tendenciákat, hogy a kutatás-, fejlesztési- és a tervezői csapatunkkal gyönyörű és nagyteljesítményű termékeket hozzunk létre.

Hogyan reagált a nagyközönség a Bowers & Wilkins-szel való együttműködésre?

A Philips tv és a Bowers & Wilkins közötti partnerség óriási siker volt. A Bowers & Wilkins hangszórókkal ellátott OLED+ 903 tévék több, mint 50 díjat nyertek el csak Európában. Az idei IFA alkalmával további két OLED+ modelleket mutattunk be – a Philips OLED+ 934-et és az OLED+ 984-et -, amelyek újradefiniálják a prémium televíziók kategóriáját. Az együttműködésünk egyelőre csak a csúcskategóriás termékekre vonatkozik, de törekszünk az együttműködés kibővítésére.

Tudnál többet mondani Georg Jensen tervezésű audio-termékekről?

A Philips & Georg Jensen kollekcióban megtalálható a JT600 valódi vezeték nélküli fejhallgató, a JS20 kompakt Bluetooth hangszóró, a JS50 otthoni Bluetooth hangszóró és a JP10 külső akkumulátor is. A termékeket a Georg Jensen hírhedt, „palakék”, polírozott acél-tervezése ihlette, a lenyűgöző kollekcióban szereplő eszközök olyan valódi anyagokból készültek, mint a fém, a prémium Kvadrat szövet és Muirhead bőr, amelyek biztosítják a robusztus és az elegáns kivitelezést.