Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A TP Vision négy egymást követő év után 2020-ban is kimagasló üzleti eredményeket ért el

A vállalat tovább növelte árbevételét, piaci részesedését és jövedelmezőségét, miközben szélesítette beruházásait és erőforrásait

A Philips márkájú TV-k és audiotermékek tervezéséért, fejlesztéséért, gyártásáért, értékesítéséért és marketingjéért felelős TP Vision az előző év után 2020-ban is a szektor átlagát meghaladó mértékben növekedett minden üzleti mutató tekintetében. A 2020. szeptemberében hatalmas sikerrel megtartott első online sajtókonferenciája után a TP Vision 2021 januárjában egy speciális interaktív online sajtótájékoztató keretében közzétette legújabb üzleti eredményeit, híreit és a 2021 első félévében piacra kerülő új termékeit.

A januári online sajtótájékoztatón Kostas Vouzas vezérigazgató és Martijn Smelt, a TP Vision (Philips TV & Sound) európai részlegéért felelős marketingvezető több mint 1500 fős globális közönség előtt ismertette a vállalat kivételes üzleti teljesítményének részleteit és a vállalat legújabb termékeit.

Az alábbi részletek hangzottak el:

  • Árbevételben és jövedelmezőségben is növekedett a vállalat.
  • 2020 értékesítési adatai 2019-hez képest:
    • A Philips TV & Sound üzletág egésze 9%-kal növekedett
    • Az OLED TV-k eladása 20%-kal növekedett (új modelleket és képernyőméreteket hoztak piacra).
    • A prémium OLED szegmensben a Philips vezet az OLED+ készülékekkel, amelyek értékesítését 2020-ban megháromszorozta.
    • A TV Performance sorozat eladásai 80%-kal növekedtek (új és továbbfejlesztett modelleket jelentettek be).
  • A Philips TV & Sound értékesítési volumene 40%-kal növekedett az utóbbi 5 évben
  • A sportolókat célzó fejhallgatóival és fülhallgatóival a Philips Sound megduplázta az eladásokat 2020-ban.
  • Az új digitális stratégiára történő összpontosítás kiváló eredményeket hozott, jelentősen növelte a márka online jelenlétét és megduplázta a TP Vision kiskereskedelmi partnereinek forgalmát.
  • Európa-szerte több mint 140 médiadíj 2020-ban: 100 alkalommal a TV-ket, 40 alkalommal az audiotermékeket díjazták.

Az amsterdami székhelyű TP Vision vállalat felel a Philips márkájú TV készülékekért (Európa, Oroszország, Közel-Kelet, Dél-Amerika, India és bizonyos ázsiai-csendes-óceáni országok), valamint újabban a Philips márkájú audiotermékekért (globálisan) a Koninklijke Philips NV védjegye alatt.

Az elmúlt nyolc évben a folyamatos befektetéseknek köszönhetően a TP Vision irányítása alatt a Philips TV a képminőség, a hangminőség, az innováció és a kiváló design révén iparági referencia lett.

A TP Vision, az OLED TV technológia korai úttörőjeként, a P5 processzor – immár MI technológiával – házon belüli fejlesztésével a Philips ismét a TV képminőség csúcsát jelenti.

A legjobb képminőség az egyik alapvető magyarázata annak, hogy a Philips folyamatosan növekszik az értékesítésben és a piaci részesedésben – 2020-ban az OLED-készülékek értékesítése 20%-kal nőtt. Az online eseményen mutatták be az új és továbbfejlesztett OLED806 modellt, amely 48”-es, és első alkalommal 77”-es mérettel is bővült.

A díjnyertes P5 MI képfeldolgozó processzort – a Bowers & Wilkins céggel összefogva kifejlesztett – egyedülálló, kivételes és kifogástalan hangzással kombinálva a TP Vision saját prémium OLED termékei, a Philips OLED+ széria készülékei a piac legfelső szegmensében éves szinten több mint 300%-os növekedést mutatnak.

A sikert több, középkategóriás termékkel is megismételték, különös tekintettel a rendkívül népszerű Performance sorozat bevezetésére, amely azzal a koncepcióval indult, hogy világos és egyszerű választást kínáljon a fogyasztóknak: egy készülék, amely a prémium termékek minőségét és teljesítményét nyújtja, beleértve a Philips egyedülálló Ambilight technológiáját, de mindezt középkategóriás, rendkívül versenyképes áron.

A Performance sorozat továbbra is a „The One to watch” szlogen alatt került forgalomba, hangsúlyozva azt, hogy ez az egy tévékészülék az, amelyben minden megtalálható, amire a fogyasztónak szüksége lehet. Ez az eladások további 80%-os növekedését eredményezte 2020-ban, ami annyit jelent, hogy a Performance sorozat csaknem megkétszerezte az előző év, illetve az azt megelőző év értékesítését.

A TP Vision hasonló figyelmet fordított a Philips Sound márkára 2020-ban, ideértve a Philips Fidelio újbóli bevezetését prémium fejhallgatóval és soundbar hangsugárzókkal. Ennek hatására az üzleti eredmény megduplázódott 2020-ban.

2021-ben további Philips Fidelio termékbemutatókat terveznek, emellett a TP Vision a rendkívül népszerű és növekvő, célzottan a sportolóknak szóló sportfejhallgató-piacon is nagy előrelépést jelent be.

A TP Vision folytatja beruházásait, hogy a Philips márka a szórakoztatóelektronikai piacon tovább fejlődjön és növekedjen, hogy a társaság erőforrásainak és szervezetének erősítésével és bővítésével a gyorsított digitális beruházásokra és a fokozott kiskereskedelmi partnerségekre összpontosítson.