Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A TP Vision különleges, online eseményen mutatja be a 2021 őszi / téli Philips TV & Sound termékcsaládot

A TP Vision bejelentette, hogy folytatja nagy sikerű különleges online eseménysorozatát, amelyből a harmadikra augusztus 31-én kerül sor. Az esemény során bemutatkoznak az őszi, téli hónapokban debütáló izgalmas, új Philips TV & Sound termékek.

A vállalat már megkapta a legnagyobb dicséretet a legutóbbi online termékbemutatók egyedi, jól hozzáférhető stílusáért – ’20 szeptemberében és ’21 januárjában. Ezeken az eseményeken hatalmas nemzetközi közönség vett részt, de rendkívül népszerűek voltak az online technológiai kérdés válasz szekciók és a kiskereskedelmi bemutatók is.

A két online rendezvény sikere alapján a harmadik az európai médiának szól majd. Az esemény egy új, hibrid formátumban lesz megtartva, ahol a kiemelt országokban technológiai kérdés válasz szekció offline módon lesz megrendezve.

Az esemény online része augusztus 31-én kezdődik egy nemzetközi sajtótájékoztatóval, melyet a TP Vision Philips TV & Sound Europe vezérigazgatója, Kostas Vouzas és Martijn Smelt marketingigazgató tart.

A konferencia a vállalat elmúlt időszakban elért kiemelkedő üzleti eredményeit és termékeit mutatja be először, majd rátér a vállalat jövőbeli terveinek részleteire is, bemutatva az esemény főszereplőit, köztük a legújabb OLED+ tévéket és az új Philips Fidelio audio termékeket.

A TP Vision ezután számos „élő” online technológiai szemináriumot tart a meghívott médiának, amelyet a nap hátralévő részében meghatározott időpontokban rendeznek a kiemelt országokban.

A kibővített kérdés válasz szekciók alkalmával a TV technológia fejlesztéseit a TP Vision P.Q. (Picture Quality = képminőség) guruja Danny Tack fogja bemutatni; a Philips és Philips Fidelio Premium Sound kiemelkedő termékeit a TP Vision Philips hangstratégia vezetője, Benoit Burette ismerteti; a Bowers & Wilkins OLED + hangrendszerének részleteit pedig a Bowers & Wilkins termékkommunikációs igazgatója, Andy Kerr fogja prezentálni.

Az online bemutatókat kommentálva, a TP Vision Philips TV & Sound Europe & Americas vezérigazgatója Kostas Vouzas elmondta: „A TP Vision csapata már bebizonyította, hogy erős, hatásos és élvezetes digitális termékbevezető rendezvényein rendkívül hatékonyan, élményszerűen tudja új termékeit bemutatni a médi

ának és a kereskedelmi partnereinek. Biztos vagyok benne, hogy ezt folytatni tudjuk, amikor megismertetjük a Philips TV & Sound termékeink új generációját, és eközben továbbfejlesztjük online rendezvényeinket is, hogy a 2021. őszi online eseményünk még nagyszerűbb és szórakoztatóbb legyen.”