Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Toyota C-HR is belépett az egymilliós klubba

A Toyota C-HR története Európában egyedülálló sikertörténet: a merész formatervezésű, kupé-szerű sziluettel hódító C-SUV modellből immár egymillió darab talált gazdára a kontinensen. Az európai tervezésű, fejlesztésű és gyártású második generáció nemcsak stílusában, hanem technológiájában is tovább emelte a mércét, amit a vásárlók azonnal értékeltek. Az új Plug-in Hybrid változat nemcsak lenyűgöző, akár 100 kilométeres tisztán elektromos hatótávot kínál, de jelentős lendületet adott a Toyota PHEV-eladásainak is, amelyek az elmúlt évben 93 százalékkal nőttek.

A C-HR népszerűsége nem véletlen: a lenyűgöző dizájn és az olyan prémium funkciók, mint a süllyesztett ajtókilincsek vagy a 64 színű hangulatvilágítás, új stílusos vásárlóréteget vonzottak a Toyota-hoz. Ezzel együtt a modell megbízható hibrid hajtáslánca és kiemelkedő vezetési élménye tovább erősíti a Toyota európai jelenlétét, miközben a helyi gyártás és a fenntartható technológiák is hangsúlyos szerepet kapnak az új generációban.

Az úttörő Toyota C-HR újabb kiemelkedő sikert ér el, hiszen év végére elérte az egymilliós mérföldkövet az európai eladások tekintetében, ezzel is kihangsúlyozva, hogy a Toyota egyik legkelendőbb modellje és márkaikonja a kontinensen.

A 2016-ban bemutatott Toyota C-HR mérföldkőnek számított, és számít azóta is a Toyota életében, hiszen rendhagyó formáinak, élvezetes vezethetőségének és prémium minőségének köszönhetően új, stílustudatos közönséghez juttatja el a márkát. Merész, éles, a sportkupék dinamikus vonalaira emlékeztető formatervével új mércét állított fel az európai C-SUV szegmensben.

Jellegzetes megjelenése hozzájárult ahhoz, hogy pozitív irányba terelje a Toyota megítélését Európában, és erős érzelmi lökést adott a márkának. A vásárlók pozitívan reagáltak, hiszen az ügyfelek több mint fele az autó stílusát jelölte meg a vásárlás fő okaként, ami hozzájárult ahhoz, hogy a Toyota C-HR a márka legjobban teljesítő modellje lett az új vásárlók körében.

A Toyota C-HR első generációja még modellciklusa végén is jól teljesített az értékesítés terén, és ezt a teljesítményt továbbvitte a második generáció is, hiszen továbbra is a Toyota egyik legnépszerűbb modellje maradt, amely még mindig új vásárlókat vonz. Eközben az új Toyota C-HR PHEV jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy az előző évhez képest 93 százalékkal nőttek a márka plug-in hibrid eladásai.

A Toyota C-HR második generációja az európai vásárlókhoz való kötődését erősítve a helyi tervezés, fejlesztés és gyártás előnyeit élvezheti. A Toyota mérnökei és tervezői a Brüsszel melletti Zaventemben található műszaki központban dolgoznak, ahol innovatív fejlesztéseket, többek között a kontinens felhasználóitól származó valós idejű adatokat hasznosítják.

A Toyota C-HR ikonikus kupé sziluettje mindig is kiemelkedett a tömegből, és a második generáció még inkább kihangsúlyozza ezt a merész megjelenést a szélesebb, magabiztosabb kiállással, amelyet éles karaktervonalak és kifinomult formák erősítenek. A „sorozatgyártású koncepcióautó” víziójához hűen az új Toyota C-HR olyan prémium funkciókat kínál – mint a süllyesztett ajtókilincsek, a dinamikus, 64 szín megjelenítésére képes belső hangulatvilágítás és az árnyékoló nélküli panorámatető –, amelyek a személyre szabott felhasználói élmény részeként az ügyfelet helyezik a jármű középpontjába.

A legújabb Toyota C-HR kínálatában először szerepel PHEV – a Plug-in Hybrid 220 változat –, amely a modern európai vásárlói igényeknek és szokásoknak megfelelő EV hatótávolsággal rendelkezik. Egy valódi elektromos jármű könnyed, zökkenőmentes vezethetőségét kínálja, 66 kilométeres hatótávolsággal (WLTP kombinált), de kizárólag városi vagy használat esetén a pontos felszereltségtől függően akár 100 km körüli tisztán elektromos hatótávolságot is képes elérni (WTLP EAER City). A kettős DNS-t megtestesítő Plug-in Hybrid 220 az akkumulátor lemerülésekor automatikusan hibrid üzemmódba kapcsol, így a felhasználók a Toyota kategóriaelső hibrid technológiájának megnyugtató és rugalmas előnyeit élvezhetik, ami minden utazás során folyamatos hatékonyságot biztosít.

A helyi gyártásnak megfelelően – a Toyota esetében első ízben – a PHEV akkumulátorok Európában, a Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) szakaryai üzemében készülnek, amely idén ünnepli fennállásának 30. évfordulóját.

A Plug-in Hybrid 220 mellett három hibrid hajtáslánc is a Toyota legújabb, ötödik generációs hibridtechnológiáján alapul, hangsúlyozva a Toyota karbonsemlegességhez vezető, inkluzív, több technológiát alkalmazó útját. A Hybrid 140 1,8 literes motorral és 140 lóerővel rendelkezik, míg a még magával ragadóbb vezetési élményre vágyó ügyfelek számára a Hybrid 200 a 2,0 literes motor teljesítményét és hatékonyságát kombinálja 197 lóerővel és 190 Nm nyomatékkal. A Hybrid 200 AWD-i változat a valódi összkerékhajtás magabiztosságát és biztonságát nyújtja. A nagyobb teljesítmény és nyomaték mellett jobb tapadást és stabilitást, pontosabb kanyarvételt és nagyobb magabiztosságot biztosít a legkülönbözőbb útviszonyok között.

Az új Toyota C-HR az eredeti modell magával ragadó kezelhetőségére épített, és a vezetési dinamika terén sem kell kompromisszumot kötni a frissített Toyota New Generation Architecture (TNGA) platformnak köszönhetően, amely nagyobb torziós merevséget és kisebb tömeget biztosít. A magasan fejlett aerodinamika 0,318-as légellenállási együtthatót eredményez, amelyet a csökkentett homlokfelület és a karosszéria alakjának – beleértve az alvázat is – átfogó finomítása révén értek el a légáramlás optimalizálása érdekében. A világon először a Toyota járművénél a Plug-in Hybrid 220 és a GR SPORT modellekben a ZF frekvenciaérzékeny vezérléssel (FSC) rendelkező felfüggesztése javítja a kezelhetőséget és a menetkomfortot.

Az új Toyota C-HR a kategóriájában vezető hatékonyságán túlmenően új, újrahasznosított anyagok bevezetésével, valamint a jármű tömegét és a gyártás során a CO2-kibocsátást csökkentő fejlett technológiákkal tovább csökkenti a környezetre gyakorolt hatását.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!