A televíziós kiskereskedelem jövője
A TP Vision és a The Shopper Agency elindítja a televíziós kiskereskedelem jövőjét
A TP Vision, a Philips televíziók mögött álló globális elektronikai óriás bemutatta a kiskereskedelmi jövőképet azáltal, hogy többcsatornás élményt nyújtson a TV-kategóriába.
A Shopper Agency 2018 februárjától dolgozik azon, hogy a TP Vision kiváló tévé termékeire építve kulcsfontosságú technológiákat fejlesszenek ki termékeikhez és növeljék kiskereskedelmi jelenlétüket, hogy ügyfeleik számára jobb vásárlói élményt nyújtsanak szórakoztató és interaktív formában, ezzel is kiaknázva az elektronikai termékekbe rejlő lehetőségeket.
A Shopper Agency megalkotta és bemutatta koncepcióját a TP Vision-nek mely:
a legújabb technológiát alkalmazó interaktív elemeken keresztül mutatják be a Philips TV egyedülálló és fontos vásárlási szempontjait, bemutatva egy igazi otthoni élményt az áruházi környezetben,
globálisan dolgozott a különbözőkiskereskedők igényei szerint,
kiemelte az OLED/P5, az Ambilight, az Android SmartTV és a Sound kulcsfontosságú termékeket és azok technológiáit,
demonstrálta jövőképét, bemutatva, hogy a digitális eszközök hogyan képes életre kelteni az igazi termékélményt a TV-kategórián belül, megkönnyítve ezzel a fogyasztók számára a termékek előnyeinek és lehetőségeinek megértését.
A The Shopper Agency szorosan együttműködött a TP Vision csapatával, hogy meghatározza a kategória alapú megoldásokat, a kiskereskedők regionális kihívásainak értelmezésével és a kulcsfontosságú kategóriák és termékek kiemelésére szolgáló technológiák meghatározásával.
A koncepció több lehetőséget kínál a kiskereskedők elvárásainak megfelelően, lehetővé téve számukra, hogy teljeskörűen bevonják és ösztönözzék vásárlóikat azáltal, hogy jobb vásárlási élményt nyújtanak, egy standardizált eljárással a fontos vásárlói szokásoknak megfelelően. A kulcsfontosságú digitális elemek integrálása a meglévőrendszerrel a koncepció fontos része volt, hogy kiemeljék a termék előnyeit, és az Ambilight és Sound egyedi értékesítési lehetőségeit.
Az Ambilight egy Philips által kifejlesztett innovatív világítástechnika, amely a teljes helyiséget kitöltő fényeivel új dimenziót jelent a tévézésben. Az Ambilight természeténél fogva kihívást jelent, különösen a kiskereskedelmi környezetben a magas fényszint miatt. Ennek a kihívásnak a leküzdéséhez és a magával ragadó élményelemek összekapcsolásához a The Shopper Agency VR élményt tervezett a környezeti világítás fejlesztéséhez, lehetővé téve a vásárló számára, hogy egyedülálló szoba-szerű élményt és igazi tapasztalatot szerezzen arról, hogy az Ambilight milyen mértékben járul hozzá otthonunk hangulatához, bemutatva az egyedi tulajdonságokat.