Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Szupermenta termékteszt program többletinformációt ad a vásárláshoz

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Szupermenta termékteszt programja fontos többletinformációt ad a tudatos vásárláshoz – hangsúlyozta Felkai Beáta Olga, az Agrárminisztérium (AM) élelmiszerláncért felelős helyettes államtitkára hétfőn a program 10 éves születésnapja alkalmából tartott rendezvényen, Budapesten.

Kiemelte, a Nébih termékteszt programja komplex vizsgálati rendszeren alapul, segíti az edukációt és a tudatos vásárlást.

A helyettes államtitkár ismertette, hogy a program indulása óta, az elmúlt 10 évben 2400 terméket teszteltek több mint 110 termékkörben, és 230 ezer laboratóriumi vizsgálatot végeztek.

A program népszerűségét jelzi, hogy 4,7 millióan tekintették meg a program honlapját, közösségi média felületeit mintegy 30 ezren követik.

A fogyasztói bizalmat erősíti a Szupermenta embléma, amelyet a teszten elért eredmények alapján az első három helyezett termékre lehet igényelni – mondta a helyettes államtitkár.

A 10 éves jubileumi kiadványban szerepel, hogy az embléma használati jogát az első három helyezett termék gyártója, termelője, vagy első magyarországi forgalmazója nyerheti el egy évre.

A Szupermenta termékteszt program 2022-ben bekerült nemzeti értékként az Agrárminisztérium ágazati értéktárába.

Az ünnepségen résztvevő meghívottak és szakemberek a laboratóriumi vizsgálatot követően 19 kókuszos szaloncukor kedveltségi vizsgálatát végezték el. A kedveltségi vizsgálat alapján az első helyezett a Spar étcsokoládéba mártott kókuszos szaloncukor terméke lett, második helyezést ért el a Favorina márkájú tejcsokoládés szaloncukor, harmadik a Lissé kókuszos szaloncukor.