A Product Ads szolgáltatás látványos kiemelést biztosít
Márkáknak és képviselőiknek manapság az egyik legnagyobb kihívást jelentő feladata az, hogy időben, terveiknek megfelelően juttassanak el információkat potenciális vásárlóikhoz. Ilyen például az, mikor egy terméket kivezetésre kerül és a helyettesítőjét kívánják ismertté tenni a piacon. Vagy éppen egy kiemelkedő tudású eszközre szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy kitűnjön a már igencsak telített piacon.
A jó hír az, hogy ezekre van megoldás! A Product Ads szolgáltatás látványos kiemelést biztosít az Árukereső.hu partnereinek, amely felér egy megkülönböztető jelzéssel.
Ahogyan az online vásárlók is jellemzően célirányosan, valamint keresve érkeznek a termék- és árösszehasonlító oldalakra, úgy a gyártók számára is fontos lehet egy-egy terméküket kiemelt pozícióban bemutatni. Akár újdonságról van szó, akár promócióról, az Árukereső Product Ads szolgáltatásával nagyobb reflektorfényt lehet irányítani az adott termékekre a listaoldalakon, amely ezáltal megkülönböztetett figyelemben részesül.
Egy-egy kedvező pozíció és egy jól megválasztott címke nagyot lendíthet az Árukereső Product Ads szolgáltatásával egy termék népszerűségén, hiszen megnő az esély rá, hogy felkelti az online vásárlók érdeklődését. A fogyasztók általában eltérő elképzelésekkel érkeznek az Árukereső.hu-ra, így jó részük kifejezetten hálás, ha további útbaigazítást, tippeket, segítséget kap a választáshoz.
Ebben fontos eszköz a célirányos megjelenítés, amelyben ki lehet emelni az újdonságokat, az akciókat, promóciókat, vagy a különösen népszerű termékeket, esetleg azokat, amelyek ismét megtalálhatók a kínálatban egy időszakos készlethiányt követően.
„A Product Ads szolgáltatás egy új termék bevezetésére, fontosabb termékek kiemelésére az egyik leghatékonyabb eszköz jelenleg” – szögezi le Szták András, az Árukereső ügyvezető igazgatója. Ebben az is szerepet játszik, hogy a kiemelés független a megjelenéstől: a kategória oldalon ugyanúgy érvényesül lista- és mozaik nézetben, mint az okostelefonok képernyőjére optimalizált mobil layouton.
A gyártó vagy az általa megbízott ügynökség tudja beállítani, mennyit hajlandóak fizetni azért, hogy a termék jobban érzékelhető helyen, a kategória oldal 2., 4. vagy 7. pozíciójában jelenjen meg. A termékek pozíciója a rögzített licitektől függ: ezek beállításakor egy összeggel lehet megadni, hogy a hirdetés minimális átkattintási árához képest milyen árat hajlandó megadni egy megbízó a kiemelt pozícióért átkattintásonként. A túlárazás kizárt, mivel attól függetlenül, hogy milyen átkattintási árat állított be a gyártó, a rendszer mindig azt az alsó értéket számolja el, amely az adott pozíció megszerzéséhez minimálisan szükséges volt. Így az átkattintások alapján zajló elszámolás teljesen tiszta és egyértelmű.
A Product Ads promóciós szolgáltatással nagyobb reflektorfényt lehet irányítani egy-egy termékre vagy termékcsoportra, amelyek ezáltal megkülönböztetett figyelemben részesülnek a termék- és árösszehasonlító oldal közönségétől. Az előre megadott címkék miatt ráadásul a felhasználók pontosan tudják a kiemelés okát is, így ezt is be tudják kalkulálni a döntésbe.
Kérjük, további információkért látogasson el a Product Ads oldalára!