Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Product Ads szolgáltatás látványos kiemelést biztosít

Newspaper Icons Multi Series Vector EPS File.

Márkáknak és képviselőiknek manapság az egyik legnagyobb kihívást jelentő feladata az, hogy időben, terveiknek megfelelően juttassanak el információkat potenciális vásárlóikhoz. Ilyen például az, mikor egy terméket kivezetésre kerül és a helyettesítőjét kívánják ismertté tenni a piacon. Vagy éppen egy kiemelkedő tudású eszközre szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy kitűnjön a már igencsak telített piacon.

A jó hír az, hogy ezekre van megoldás! A Product Ads szolgáltatás látványos kiemelést biztosít az Árukereső.hu partnereinek, amely felér egy megkülönböztető jelzéssel.

Ahogyan az online vásárlók is jellemzően célirányosan, valamint keresve érkeznek a termék- és árösszehasonlító oldalakra, úgy a gyártók számára is fontos lehet egy-egy terméküket kiemelt pozícióban bemutatni. Akár újdonságról van szó, akár promócióról, az Árukereső Product Ads szolgáltatásával nagyobb reflektorfényt lehet irányítani az adott termékekre a listaoldalakon, amely ezáltal megkülönböztetett figyelemben részesül.

Egy-egy kedvező pozíció és egy jól megválasztott címke nagyot lendíthet az Árukereső Product Ads szolgáltatásával egy termék népszerűségén, hiszen megnő az esély rá, hogy felkelti az online vásárlók érdeklődését. A fogyasztók általában eltérő elképzelésekkel érkeznek az Árukereső.hu-ra, így jó részük kifejezetten hálás, ha további útbaigazítást, tippeket, segítséget kap a választáshoz.

Ebben fontos eszköz a célirányos megjelenítés, amelyben ki lehet emelni az újdonságokat, az akciókat, promóciókat, vagy a különösen népszerű termékeket, esetleg azokat, amelyek ismét megtalálhatók a kínálatban egy időszakos készlethiányt követően.

„A Product Ads szolgáltatás egy új termék bevezetésére, fontosabb termékek kiemelésére az egyik leghatékonyabb eszköz jelenleg” – szögezi le Szták András, az Árukereső ügyvezető igazgatója. Ebben az is szerepet játszik, hogy a kiemelés független a megjelenéstől: a kategória oldalon ugyanúgy érvényesül lista- és mozaik nézetben, mint az okostelefonok képernyőjére optimalizált mobil layouton.

A gyártó vagy az általa megbízott ügynökség tudja beállítani, mennyit hajlandóak fizetni azért, hogy a termék jobban érzékelhető helyen, a kategória oldal 2., 4. vagy 7. pozíciójában jelenjen meg. A termékek pozíciója a rögzített licitektől függ: ezek beállításakor egy összeggel lehet megadni, hogy a hirdetés minimális átkattintási árához képest milyen árat hajlandó megadni egy megbízó a kiemelt pozícióért átkattintásonként. A túlárazás kizárt, mivel attól függetlenül, hogy milyen átkattintási árat állított be a gyártó, a rendszer mindig azt az alsó értéket számolja el, amely az adott pozíció megszerzéséhez minimálisan szükséges volt. Így az átkattintások alapján zajló elszámolás teljesen tiszta és egyértelmű.

A Product Ads promóciós szolgáltatással nagyobb reflektorfényt lehet irányítani egy-egy termékre vagy termékcsoportra, amelyek ezáltal megkülönböztetett figyelemben részesülnek a termék- és árösszehasonlító oldal közönségétől. Az előre megadott címkék miatt ráadásul a felhasználók pontosan tudják a kiemelés okát is, így ezt is be tudják kalkulálni a döntésbe.

Kérjük, további információkért látogasson el a Product Ads oldalára!