Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Praktikerrel meg tudod csinálni – megújul a barkácsáruház

Megújítja kommunikációját a barkácspiacon meghatározó pozícióval rendelkező Praktiker. A barkácsáruházlánc 25 éve van jelen Magyarországon, így mindenkinek az elsők között jut eszébe ez a márkanév, ha a lakókörnyezetünk alakításáról van szó. Az újrapozicionált brand azt ígéri: a Praktikerrel meg tudod csinálni, lesz mire büszkének lenni.

A barkácsolás, lakásfelújítás, építkezés vagy a kisebb javítások mindannyiunk életének részét képezik. Ezekhez a munkákhoz, az alapanyagok, szerszámok és más kiegészítők, például kerti eszközök beszerzéséhez kapcsolódóan mindenkinek az elsők között jut eszébe az országban 20 áruházzal jelenlévő Praktiker. Ez nem véletlen, hiszen hazai története 1998-ban indult, így idén immár 25 éve „ugorhatunk el a Praktikerbe”. A 2016-tól magyar tulajdonban lévő barkácsáruház márkáját most újrapozicionálják, amelynek stratégiai célja a fogyasztói kapcsolódást segítő érzelmek bevonása, valamint a versenytársaktól történő még határozottabb megkülönböztetés és egyedi hang kialakítása. A kommunikáció és az arculat újratervezésekor arra is figyeltek, hogy megtartsák az országban negyedszázada megbízható barátként velünk lévő brand értékeit, és azokra építsék az új elemeket. Sommer Ádám, a Praktiker marketing, PR és online szolgáltatások igazgatója elmondta: az új kommunikációs elemek mindegyike azt kívánja erősíteni, hogy ha kell valami otthonra, érdemes a Praktikerbe menni, mert biztosan lesz, amit keresel, akár az egyik hazai áruházba, akár a hamarosan megújuló webshopba ugrasz be. Az új image koncepciója szerint a Praktikerrel lesz mire büszkének lenni: jól tudjuk, hogy nehéz belevágni a felújításba, dekorálásba vagy a kert rendbetételébe, de az út végén, amikor látjuk a munkánk gyümölcsét, eláraszt minket a büszkeség. Mindenki képességének, szándékának megfelelően bátran belevághat a barkácsolásba, a siker nem marad el. Az sem baj, ha nem tökéletes a végeredmény, hiszen mi csináltuk, és erre büszkék lehetünk. A stratégiai tervezés során frissítették a márkaszemélyiséget is, amelyhez az aktív, nyitott, közvetlen, tájékozott, középkorú, magabiztos és laza tulajdonságokat társították.

A márka megújítása során új tagline, valamint új kampányfilmek készültek, és frissült az arculat is. Az új logó épít a korábbira, ugyanakkor modernebb, frissebb és letisztultabb lett. A tagline motiváló, és érzelmi kötődést alakít ki a vásárlókkal: Praktiker – meg tudod csinálni. A kampányfilmek a frissített márkaszemélyiségnek és koncepciónak megfelelően lendületesek és érzelmekkel telítve közelítenek a felújítás témájához. A jelenetek a munkák végén megélt büszkeségpillanatokat mutatják be: amikor elkészültünk valamivel, az utolsó mozdulatokat végezzük, és megosztjuk örömünket a hozzánk közel állókkal.

Praktiker – Meg tudod csinálni reklámfilm: