Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A P&G is ott volt a 2020-as Consumer Electronics Show kiállításon

Oral-B, Pampers, Gillette, Charmin: többek között ezek a márkák mutatkoznak be a Las Vegas-i CES kiállításon új technológiákkal a még jobb fogyasztói élményekért

A világ számos vezető innovátor vállalata mellett idén is visszatér a Procter&Gamble a 2020-as CES kiállításra, hogy bemutassa, miként ötvözi a fogyasztói igényeket a csúcstechnológiával annak érdekében, hogy olyan innovatív termékeket fejlesszen ki, amelyek a vásárlóknak újabb fogyasztói élményeket garantálnak.

„Arra törekszünk, hogy a márkacsaládjaink által kínált kiváló termékeink és szolgáltatásaink segítségével az életet könnyebbé és élvezetesebbé tegyük – mondta David Taylor elnök-vezérigazgató. – A CES lehetőséget ad számunkra, hogy megmutassuk legújabb fejlesztéseinket, amelyek újraértelmezik a vásárlók termékeinkkel kapcsolatos elvárásait.”

A P&G LifeLab kiállítás és termékportfólió 2019-ben debütált, és számos elismerést szerzett, köztük az Engadget 2019 „Best of CES” közönségdíjat, az Usa Today „CES Editors’ Choice” elismerését, valamint szerepelt az Exhibitor Magazinban a „Top 20 Legjobb Kiállító” egyikeként. A LifeLab 2020-ra megújult, és a következőket mutatja be:

Oral-B iO: hatalmas ugrás az innovatív szájápolás technológiájában, hiszen a készülék olyan súrlódásmentes mágneses meghajtóval rendelkezik, amely egyenletesen osztja el az energiát a fogkefefej egészében a sörték hegyéig, forradalmian új mikrovibrációt hozva létre.

Lumi by Pampers: új, egyesített babaápolási rendszer, amely ötvözi a valós idejű adatokat az intuícióval, segítve a szülőket a kisbaba igényeinek felmérésében.

Charmin RollBot: a legelső olyan robot, amely Bluetooth-on keresztül, okostelefon alkalmazással, új Charmin wc papírt szállít otthonunkba, nem hagy minket cserben, akkor segít, amikor a legnagyobb szükség van rá.

AIRIA: a legmodernebb otthoni illatósító rendszer, amely egyenletes, és a lakás természetes légmozgását felhasználva teszi lehetővé, hogy kifinomult és állandó kellemes illatot élvezhessünk otthonunkban.

Opte Precision Skincare System: az első személyre szabható arcápoló készülék, amely letapogatja, felismeri és javítja az arcbőr hiperpigmentációját, felméri és eltűnteti a bőrhibákat a tintasugaras festékrendszer segítségével, annak érdekében, hogy bőrünk természetes szépségében ragyoghasson.

Heated Razor by GilletteLabs: az innovatív melegítőrudakon keresztül tartós hőérzetet biztosító borotva. Minden egyes borotva húzásnál a meleg törülköző érzését biztosítja, amely a borotválkozás teljes ideje alatt érezhető, így segítve a borotválkozás hatékonyságát és az érzékeny bőr ápolását.

www.PGLifeLab.com weboldal látogatói körbejárhatják a P&G LifeLab virtuális kiállítást, megtekinthetik a termékbemutatókat, az ott zajló élő eseményeket, de akár helyben megvásárolhatják vagy előrendelhetik a kiállításon bemutatott termékeket.

„Bemutatjuk azt is, hogy a P&G hogyan teremt értéket fogyasztói és a vállalat részvényesei számára a startupok működési gyorsaságával, amelyet a több mint 180 éves globális üzleti tapasztalat táplál.” – tette hozzá Taylor.

A kiállítás során a P&G kapcsolatba kerül a fogyasztókkal, az ügyfelekkel és a potenciális innovációs partnerekkel, szem előtt tartva, hogy a fogyasztói elvárásoknak úgy tud elébe menni, hogy az iparágakkal együttműködik. A P&G Ventures egy olyan vállalati forma, mely a korai szakaszban működő startup stúdiókkal működik együtt, továbbá megrendezi a P&G Ventures Innovation Challenge-et is, amely csúcspontja az éves üzleti fejlesztési versenyének.

„Úgy szeretnénk megtartani vezető szerepünket, hogy közben magunkat is folyamatosan kihívások elé állítjuk, ezzel sarkalljuk magunkat jobb és jobb teljesítményre, emelve a szintet.” – emelte ki Kathy Fish, kutatási, fejlesztési és innovációs vezető. – Az innováció új megközelítéseit öleljük fel, így gyorsabbak, átfogóbbak és hatékonyabbak vagyunk. A fogyasztókat bevonjuk az innovációkba, velük együtt több ötletet tesztelünk, mint valaha.”