A P&G is ott volt a 2020-as Consumer Electronics Show kiállításon
Oral-B, Pampers, Gillette, Charmin: többek között ezek a márkák mutatkoznak be a Las Vegas-i CES kiállításon új technológiákkal a még jobb fogyasztói élményekért
A világ számos vezető innovátor vállalata mellett idén is visszatér a Procter&Gamble a 2020-as CES kiállításra, hogy bemutassa, miként ötvözi a fogyasztói igényeket a csúcstechnológiával annak érdekében, hogy olyan innovatív termékeket fejlesszen ki, amelyek a vásárlóknak újabb fogyasztói élményeket garantálnak.
„Arra törekszünk, hogy a márkacsaládjaink által kínált kiváló termékeink és szolgáltatásaink segítségével az életet könnyebbé és élvezetesebbé tegyük – mondta David Taylor elnök-vezérigazgató. – A CES lehetőséget ad számunkra, hogy megmutassuk legújabb fejlesztéseinket, amelyek újraértelmezik a vásárlók termékeinkkel kapcsolatos elvárásait.”
A P&G LifeLab kiállítás és termékportfólió 2019-ben debütált, és számos elismerést szerzett, köztük az Engadget 2019 „Best of CES” közönségdíjat, az Usa Today „CES Editors’ Choice” elismerését, valamint szerepelt az Exhibitor Magazinban a „Top 20 Legjobb Kiállító” egyikeként. A LifeLab 2020-ra megújult, és a következőket mutatja be:
Oral-B iO: hatalmas ugrás az innovatív szájápolás technológiájában, hiszen a készülék olyan súrlódásmentes mágneses meghajtóval rendelkezik, amely egyenletesen osztja el az energiát a fogkefefej egészében a sörték hegyéig, forradalmian új mikrovibrációt hozva létre.
Lumi by Pampers: új, egyesített babaápolási rendszer, amely ötvözi a valós idejű adatokat az intuícióval, segítve a szülőket a kisbaba igényeinek felmérésében.
Charmin RollBot: a legelső olyan robot, amely Bluetooth-on keresztül, okostelefon alkalmazással, új Charmin wc papírt szállít otthonunkba, nem hagy minket cserben, akkor segít, amikor a legnagyobb szükség van rá.
AIRIA: a legmodernebb otthoni illatósító rendszer, amely egyenletes, és a lakás természetes légmozgását felhasználva teszi lehetővé, hogy kifinomult és állandó kellemes illatot élvezhessünk otthonunkban.
Opte Precision Skincare System: az első személyre szabható arcápoló készülék, amely letapogatja, felismeri és javítja az arcbőr hiperpigmentációját, felméri és eltűnteti a bőrhibákat a tintasugaras festékrendszer segítségével, annak érdekében, hogy bőrünk természetes szépségében ragyoghasson.
Heated Razor by GilletteLabs: az innovatív melegítőrudakon keresztül tartós hőérzetet biztosító borotva. Minden egyes borotva húzásnál a meleg törülköző érzését biztosítja, amely a borotválkozás teljes ideje alatt érezhető, így segítve a borotválkozás hatékonyságát és az érzékeny bőr ápolását.
A www.PGLifeLab.com weboldal látogatói körbejárhatják a P&G LifeLab virtuális kiállítást, megtekinthetik a termékbemutatókat, az ott zajló élő eseményeket, de akár helyben megvásárolhatják vagy előrendelhetik a kiállításon bemutatott termékeket.
„Bemutatjuk azt is, hogy a P&G hogyan teremt értéket fogyasztói és a vállalat részvényesei számára a startupok működési gyorsaságával, amelyet a több mint 180 éves globális üzleti tapasztalat táplál.” – tette hozzá Taylor.
A kiállítás során a P&G kapcsolatba kerül a fogyasztókkal, az ügyfelekkel és a potenciális innovációs partnerekkel, szem előtt tartva, hogy a fogyasztói elvárásoknak úgy tud elébe menni, hogy az iparágakkal együttműködik. A P&G Ventures egy olyan vállalati forma, mely a korai szakaszban működő startup stúdiókkal működik együtt, továbbá megrendezi a P&G Ventures Innovation Challenge-et is, amely csúcspontja az éves üzleti fejlesztési versenyének.
„Úgy szeretnénk megtartani vezető szerepünket, hogy közben magunkat is folyamatosan kihívások elé állítjuk, ezzel sarkalljuk magunkat jobb és jobb teljesítményre, emelve a szintet.” – emelte ki Kathy Fish, kutatási, fejlesztési és innovációs vezető. – Az innováció új megközelítéseit öleljük fel, így gyorsabbak, átfogóbbak és hatékonyabbak vagyunk. A fogyasztókat bevonjuk az innovációkba, velük együtt több ötletet tesztelünk, mint valaha.”