Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Párizsi Divathéten debütált a Toyota Aygo X UNDERCOVER

A Toyota és az UNDERCOVER főtervezője, Jun Takahashi egy különleges, iparágakon átívelő együttműködést valósítottak meg, ennek gyümölcse az Aygo X UNDERCOVER, a Toyota sláger mini crossoverének exklúzív kivitele, amely a Párizsi Divathéten, az UNDERCOVER 2023. őszi divatbemutatóján került leleplezésre.

Saját területük innovátoraiként a Toyota és az UNDERCOVER újragondolták az Aygo X modellt, ami így a két márka legjavát nyújtja, a „felforgató szellem”, Jun Takahashi új ikonjaként. A párizsi divathéten a 2023. őszi UNDERCOVER divatbemutatóval együtt bemutatkozó Aygo X UNDERCOVER egyedi belső és külső dizájnelemeket kapott, és mindössze 5000 példány készül belőle.

Takahashi megfelelni nem akaró és sztereotípiák megtörésével kapcsolatos tervezési filozófiája által ihletett módosítások közé tartozik például a Toyota által kifejlesztett exkluzív, kifejezetten erre a célra készült szürke kéttónusú fényezés, a fekete 18” keréktárcsákhoz, valamint a belső betétekhez, ülésekhez és padlószőnyegekhez társított korallvörös árnyalatok, illetve a tetőmatricák képében megjelenő CHAOS / BALANCE mottó is. Ez minden, csak nem egy átlagos autós együttműködés.

Az UNDERCOVER ismert témája, az egymást átfedő kontrasztok – punk és couture, digitális és analóg –is megjelennek az együttműködésben, mivel most a divat és az autóipar világa tökéletesen egymásra talált a Párizs, Tokió félig kitalált világában játszódó bemutatkozó kampány képében. Egy „rejtett város”, ahol összemosódik a virtuális és a fizikai, amelyet az együttműködés középpontjában álló két hely megjelenése és hozzáállása ihletett. Ahol a Harajuku underground kultúra találkozik Le Marais kortárs savoir faire-ével. Az UNDERCOVER-en nevelkedett közösség foglalta el, és tele van Jun Takahashi „húsvéti tojásokkal”, amelyeket a rajongók örömmel fedezhetnek fel.

Ez volt az első alkalom, hogy egy autón dolgozhattam, és mivel a Toyota egy ilyen tekintélyes és innovatív japán márka, mély érzelmi jelentéssel és jelentőséggel bírt. Számomra izgalmas két egymásnak ellentmondó elem vagy világ egyesítése, és mind az anyagok, mind a színek alkalmazása teljesen eltér a ruházati együttműködésektől. A városképek olyan színeket ihlettek, amelyek jellemzőek az UNDERCOVER-re, beleolvadnak a mindennapi életbe, de megkérdőjelezik a konvenciót, ha a felszín alá nézünk, és úgy gondolom, hogy van egy olyan dizájnunk, amely még mindig nagyon UNDERCOVER, miközben harmóniában dolgozik a várossal. Minden nap vezetem a saját autómat, és felismerem a színek jelentőségét.” – árulja el Takahashi.

Az Aygo 2005-ös piacra lépése óta nemcsak a Toyota legelérhetőbb autója Európában, hanem fiatalos és szórakoztató karakterével is megörvendeztette a vásárlókat. Ezek a tulajdonságok sok új stílustudatos európai vásárlót vonzottak a Toyotához. A ferdehátúról crossover felépítésre való átállással a Toyota tervezői Európában egyedülálló érzelmeket szólítottak meg az új Aygo X képében, amelyeket vezetőként, utasként vagy akár csak külső szemlélődőként is át lehet élni.  

Tudtuk, hogy az UNDERCOVER még tovább fokozhatja az Aygo X egyébként is erős karakterét, és nagyon izgatottak voltunka annak kapcsán, hogy Jun látásmódja hogyan jelenik majd meg egy autó képében. A divattervezésben és az autótervezésben sok a közös vonás, de Jun teljesen új nézőpontot adott nekünk a színekkel és ötletekkel kapcsolatban, amelyek segítenek még többet kihozni a hétköznapi részletekből, így váratlanabbá és érdekesebbé téve azokat.” – véli Tadao Mori, a Toyota európai stílustervezési részlegének vezetője.

UNDERCOVER Jun Takahashi

Az UNDERCOVER-t 1990-ben alapította Jun Takahashi, és először a Harajuku underground szcénában vált ismertté a művészet, a streetwear és a zenei szubkultúrák egyedülálló fúziójával. Később a márka együttműködő partnereivel szinergiát épített ki, és Párizsban vált világszerte ismertté a high-end divatvilágnak köszönhetően, ahol már több mint egy évtizede mutatkozott be, de mindig hű maradt a „lázadó” szellemhez és az egyedi ideológiához.