Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A pánikbeteg blogger 3000 kilométernyi távolságról rendezi az UX fotózását

Új kompakt crossovere, az UX bemutatásának alkalmából a Lexus egy nemzetközileg rendkívüli ismertségre szert tett pánikbeteg bloggert, Jacqui Kennyt kérte fel a fotózás megrendezésére. Az agorafóbiás utazóként (The Agoraphobic Traveller) ismert fotóstehetség és influencer együttműködésével a világ valószínűleg első távirányítással rendezett fotózása zajlott le. Ez az akció is a Lexus UX jellemző tulajdonságait testesítette meg, hiszen résztvevői vállalták a kihívást, és nem hagyták, hogy a körülmények befolyással legyenek terveikre.

Jacqui Kenny az internet segítségével fedezi fel a világot, és londoni otthonában ülve készít lenyűgöző képeket a világ minden tájáról. Művészetének kiteljesedése érdekében Jacquit egy 360 fokos videokamerával felszerelt Lexus UX vitte digitális utazásra Lanzarote csodálatos szigetére, egy olyan helyre, ahol még soha nem járt. Jacqui a modern technológia határait feszegetve a sziget számos pontján 3000 kilométer távolságból irányította a fotózást, különleges életstílus-képeket készítve az UX-szel.

Nagyon izgatott vagyok, hogy az új UX bemutatásának alkalmából a Lexusszal működhetek együtt a távolról rendezett fotózás kapcsán.” – fogalmaz Jacqui Kenny, az agorafóbiás (pánikbeteg, otthonát és megszokott környezetét rendkívül nehezen elhagyó) utazó. „Az agorafóbiám miatt a távoli utazások gyakran problémát jelentenek számomra, éppen ezért izgalmas lehetőség ezzel az új módszerrel felfedezni a világot. A folyamat során ráadásul különleges és meglepő dolgokra bukkanhatok.” – teszi hozzá.

A dinamikus UX-et úgy tervezték, hogy lendületes, magával ragadó vezetési élményt nyújtson, ugyanakkor a Lexusokra jellemzően nyugodtan „viselkedjen”, így különleges belépőmodellje lesz a luxus kompakt crossover kategóriának. Az autó a márkára jellemző innovatív luxus és biztonság mellett merészen új formai elemek és ultratakarékos új hajtásláncok kombinációját kínálja.

A Lexus UX azoknak a modern urbánus felfedezőknek készült, akik a luxus friss, kortárs és dinamikus megtestesülését keresik az autózásban.” – avat be Chika Kako, a Lexus International igazgató alelnöke, és az UX főmérnöke. „Az UX-et olyan fiatal vásárlók számára terveztük, akik nemcsak az újat és az izgalmasat, de az életstílusuknak is megfelelő dolgokat keresik.”