A pánikbeteg blogger 3000 kilométernyi távolságról rendezi az UX fotózását
Új kompakt crossovere, az UX bemutatásának alkalmából a Lexus egy nemzetközileg rendkívüli ismertségre szert tett pánikbeteg bloggert, Jacqui Kennyt kérte fel a fotózás megrendezésére. Az agorafóbiás utazóként (The Agoraphobic Traveller) ismert fotóstehetség és influencer együttműködésével a világ valószínűleg első távirányítással rendezett fotózása zajlott le. Ez az akció is a Lexus UX jellemző tulajdonságait testesítette meg, hiszen résztvevői vállalták a kihívást, és nem hagyták, hogy a körülmények befolyással legyenek terveikre.
Jacqui Kenny az internet segítségével fedezi fel a világot, és londoni otthonában ülve készít lenyűgöző képeket a világ minden tájáról. Művészetének kiteljesedése érdekében Jacquit egy 360 fokos videokamerával felszerelt Lexus UX vitte digitális utazásra Lanzarote csodálatos szigetére, egy olyan helyre, ahol még soha nem járt. Jacqui a modern technológia határait feszegetve a sziget számos pontján 3000 kilométer távolságból irányította a fotózást, különleges életstílus-képeket készítve az UX-szel.
„Nagyon izgatott vagyok, hogy az új UX bemutatásának alkalmából a Lexusszal működhetek együtt a távolról rendezett fotózás kapcsán.” – fogalmaz Jacqui Kenny, az agorafóbiás (pánikbeteg, otthonát és megszokott környezetét rendkívül nehezen elhagyó) utazó. „Az agorafóbiám miatt a távoli utazások gyakran problémát jelentenek számomra, éppen ezért izgalmas lehetőség ezzel az új módszerrel felfedezni a világot. A folyamat során ráadásul különleges és meglepő dolgokra bukkanhatok.” – teszi hozzá.
A dinamikus UX-et úgy tervezték, hogy lendületes, magával ragadó vezetési élményt nyújtson, ugyanakkor a Lexusokra jellemzően nyugodtan „viselkedjen”, így különleges belépőmodellje lesz a luxus kompakt crossover kategóriának. Az autó a márkára jellemző innovatív luxus és biztonság mellett merészen új formai elemek és ultratakarékos új hajtásláncok kombinációját kínálja.
„A Lexus UX azoknak a modern urbánus felfedezőknek készült, akik a luxus friss, kortárs és dinamikus megtestesülését keresik az autózásban.” – avat be Chika Kako, a Lexus International igazgató alelnöke, és az UX főmérnöke. „Az UX-et olyan fiatal vásárlók számára terveztük, akik nemcsak az újat és az izgalmasat, de az életstílusuknak is megfelelő dolgokat keresik.”