Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Mozinet decemberi mozibemutatói


Az új év első hónapjaiban előreláthatólag nem lesznek új bemutatóink. Idén decemberben viszont több filmmel is jelentkezünk országosan a mozik műsorán, amelyekről részletesebben az alábbiakban találsz információt:

ÉLŐSKÖDŐK
(Gisaengchung / Parasite)  
(16)
Magyarországi bemutató: 2019. december 5.

A teljesen őrült filmeket jegyző dél-korai rendezőfenomén, Bong Joon-ho (A gazdatest, Snowpiercer – Túlélők viadala, Okja) tízévnyi nemzetközi kitérő után visszatért hazájába, hogy ismét kompromisszummentesen dolgozhasson. Ennek eredménye ez a tőle megszokott hangvételű, semmihez sem hasonlítható éjsötét vígjáték, az Élősködők

Ki-tek családja mindig a könnyebbik utat választja. Irigykedve nézik a Pak család fényűző életmódját, és ördögi tervet eszelnek ki, hogy a közelükbe férkőzzenek. Azonban természetesen semmi sem a családfő tervei szerint alakul.

Két évvel az Okja után Bong Joon-ho legújabb filmje is a patinás Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál versenyprogramjában mutatkozott be, ahol ezúttal elnyerte a fesztivál legfontosabb díját, az Arany Pálmát. Az Élősködők azóta elsöprő nemzetközi siker lett: világviszonylatban átlépte a 100 millió dolláros bevételt, egyben az idei legnézettebb nem angol nyelvű film az észak-amerikai piacon.

SHAUN, A BÁRÁNY ÉS A FARMONKÍVÜLI
(A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon)  
(6)
Magyarországi bemutató: 2019. december 19.

Shaun, a bárány és barátai boldog mindennapjaikat töltik a farmon, amikor egy váratlan jövevény pottyan közéjük – egyenesen az égből. A nyáj már-már lehetetlen küldetésre vállalkozik: igyekeznek hazajuttatni a meglepő képességekkel teli farmonkívülit, Lu-Lát, mielőtt az ufóvadász ügynökök kaparintanák meg.

A sorozatból és a korábbi mozifilmből jól ismert hősök, Shaun, Blitzer és a többiek életre szóló utazásra indulnak a Csibefutam és a Wallace és Gromit alkotóinak legújabb, az egész család számára feledhetetlen animációs kalandjában.

PORTRÉ A LÁNGOLÓ FIATAL LÁNYRÓL  (16)
(Portrait de la jeune fille en feu / Portrait of a Lady on Fire)

Magyarországi bemutató: 2019. december 26.

Héloïse-ról (Adèle Haenel) portrét rendel grófi családja, hogy a festmény segítségével házasítsák ki. A fiatal lány viszont nem akarja elveszíteni a szabadságát, mindent megtesz a kényszerházasság ellen, így a Bretagne-i szigetre érkező festőnő, Marianne (Noémie Merlant) társalkodónőnek adja ki magát, hogy megfigyelhesse a vonásait. A közös séták során Marianne-nak nemcsak arra kell vigyáznia, hogy Héloïse előtt ne derüljön ki az igazi feladata, de egyre nehezebben tud ellenállni a lány vonzerejének is.

Portré a lángoló fiatal lányról Cannes-ban hatalmas sikert aratott. A Time magazin a korabeli tabukon áthágó filmet „gyengéd és összetett szerelmes történet”-nek, az Indiewire pedig egyenesen „festői mestermű”-nek titulálta.