Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A mesterséges intelligenciával teljesen megérthetjük ügyfeleinket?

Ha a vállalat már rendelkezik számos adattal a CRM rendszerében, az ügyfelek elégedettségének növelése és az üzlet bővítése érdekében fontos, hogy tudja használni és megérteni is azokat. Ma az adat áll az üzleti problémák és lehetőségek középpontjában: az ügyfélélmény minden szakaszában és a vállalat teljes életciklusa során adatok keletkeznek, az optimális felhasználásuk és értelmezésük pedig az ügyfelek megértéséhez vezet, ami a siker kulcsa.

A megfelelő analitikai eszközök segítségével a vállalatok rendszerezett módon tudják létrehozni és kezelni a rendelkezésre álló adatokat, amelyeket egyébként nehéz lenne nyomon követni. Ilyen eszköz a Tableau CRM is, amellyel a vállalatok új szintre emelhetik az ügyfélkezelési folyamataikat.

Mi az a Tableau CRM? 

A Tableau CRM az egyik vezető üzleti intelligencia és analitika eszköze, amely a Tableau és a világ első számú CRM platformja, a Salesforce 2019-es egyesüléséből jött létre. A Tableau CRM a Tableau portfólió része, amely a Tableau Platformmal együtt alkotja a világ vezető analitikai megoldását. Hivatalos neve Einstein Analytics, ami olyan csapatok számára ideális, akik szeretnék integrálni az analitikájukat a Salesforce CRM-be, és azonnali, platformon belüli, mesterséges intelligenciával vezérelt információkhoz szeretnének jutni.

“A rendszer használható az adatok valós idejű feldolgozásának megvalósítására is, ezáltal olyan minták azonosíthatók, melyek elemzése az ügyfelek jobb megértéséhez vezetnek. A Tableau CRM az összes funkciót tartalmazza a mesterséges intelligenciától az adatmodellezésig, feldolgozásig és vizualizációig.” – mondta File Ágnes, a Deloitte Magyarország technológiai üzletágának Salesforce vezetője. 

Segment of one – a személyre szabás csúcsa 

A személyre szabás a Tableau CRM esetében azt jelenti, hogy nagyobb technikai tudás nélkül a felhasználók maguk is elkészíthetnek egy egyszerűbb analitikát.

A megfelelő paraméterkészletnek és mesterséges intelligencián alapuló prediktív modelleknek köszönhetően a fogyasztó összes adata, teljesítménye, csevegése, múltja – vagyis minden adat, amit generál, könnyedén kezelhető és fordítható saját hasznára, ez pedig segíti a vállalatokat a stratégiai tervezésben és az ügyfélélmény javításában.

Adatminőség a fókuszban

„Az adatminőség a valós idejű üzleti analitika bevezetésének egyik buktatója. Mivel a valós idejű jelentések célja, hogy azonnali döntéseket tegyenek lehetővé az aktuális adatok alapján, elengedhetetlen az adatok pontos rögzítése. Ha az adatokat helytelenül adják meg, dominóhatás alakul ki, amely a hibás információkat nemcsak egy elszigetelt táblázatban, hanem az egész adatbázisban elterjeszti. Ennek következménye az is, hogy hibás döntéseket hoznak a hibás információk alapján; nem is beszélve az elvesztegetett időről és energiáról, amelyet a hiba megtalálására kell fordítani. Fontos következménye lehet a hibás adatoknak végső soron az is, hogy a felhasználó bizalma elveszik a rendszer iránt.” – tette hozzá Shyam Mishra, a Deloitte Magyarország technológiai tanácsadás üzletágának Salesforce adatvizualizációs tanácsadója. Az adatok kiértékelésekor kulcsfontosságú többek között a helyesség, a teljesség, a konzisztencia és az integritás ellenőrzése. Ennek eléréséhez az ügyféltől az elemzőig mindenkinek meg kell értenie az adatok működését és fontosságát. 

A Salesforce CRM a jó adatminőség biztosítására számos beépített eszközt nyújt, mint például a különféle adatellenőrzési és duplikációt megakadályozó szabályokat, a rekordok összekombinálását (merge) redundáns adatok esetén, vagy az egyes mezők kötelezővé tételét.

Mit tud a Tableau CRM, amit más nem?

  • Egyszerű integráció
    A Salesforce által vezérelt adatokon alapuló Tableau CRM analitikának számos előnye van. A Salesforce meglévő funkciói és képességei egyszerűen és könnyedén integrálhatók a Tableau CRM-be. Minden csapattag és felhasználó az egész vállalaton belül néhány kattintással kézzelfogható információkhoz juthat az adatokkal kapcsolatban, és a fejlett elemzések könnyen telepíthetők és karbantarthatók számos csoporton és vállalaton belül. 
  • Adatbiztonság
    Mindezekkel együtt a Salesforce CRM rendkívül sokoldalú funkciókat támogat az adatbiztoság terén, akár az egyes adat rekordok és konkrét adatmezők szintjén beállítható, hogy melyik felhasználó milyen adatot érhet el. A szerephierarchiák és a felhasználók különböző hozzáférési szintjei révén a Tableau CRM kizárja a felhasználó automatikus azonosításával járó esetleges bonyodalmakat. Az egyszerű adatkezelés lehetővé teszi az új szabályok és üzleti követelmények egyszerű adaptálását.
  • Analitikai megoldások beágyazása közvetlenül az alkalmazások munkafolyamatába
    Az adatok megismerése akkor segít, és akkor tudja a legnagyobb értéket nyújtani, ha a felhasználó felhasználja a megismert adatokat és beépíti azokat a munkafolyamatba. A Salesforce Tableau CRM funkcióival eddig soha nem látott mértékben segíti a felhasználókat abban, hogy adatvezérelt döntéseket hozzanak, amelyeket az alábbi funkcionalitások tesznek lehetővé: chatter, adott adatok instant módosítása vagy konfigurálható hozzáférési jogok adatokhoz.
  • Intelligens és integrált döntés adatok alapján, kódolás nélkül
    Amikor a mesterséges intelligencián alapuló kollektív üzleti döntéshozatalról van szó, a legtöbb CRM-rendszer külső AI-platformot használ, de az Tableau CRM-mel integrált Salesforce a különböző riportokat a Salesforce felületén integrálja a megfelelő adatokkal, ami segít a hatékony döntéshozatalban. A rendszer előre meghatározott ML (machine learning) modelleket tartalmaz vagy egyéb előre elkészített sablonokat, ezért nincs szükség kód írására, csak a paramétereket kell meghatározni. Lehetőség van ugyanakkor saját egyéni kód feltöltésére a jobb előrejelzések készítéséhez. 

Összességében a Tableau CRM-et úgy tervezték, hogy valódi üzleti intelligenciát biztosítson minden CRM-felhasználó számára minden iparágban, az értékesítési képviselőktől a szervizekig, az üzleti felhasználókig és azon túl. A felhasználók kényelmét szolgálja az is, hogy 100%-ban mobil – legyen az Android vagy iOS. A Salesforce Analytics segítségével biztosíthatja igazán, hogy a kritikus vállalati adatok a CRM-rendszerben maradjanak, és semmiképp se kerüljenek nyilvánosságra a nem megfelelő biztonság miatt.