A Mastercard kiadta Priceless® című első zenei albumát
— A Mastercard és a Beatclub együttműködése a feltörekvő zenészeket támogatja
— Az album Spotify-on is elérhető
A Mastercard bemutatta első zenei albumát, ami a Priceless® címet kapta.Az album, ami elérhető Spotify-on és egyéb zenei streaming platformokon is, 10 dalból áll, amit 10 zenész rögzített a világ különböző pontjain. A dalokban egy-egy motívumként megjelenik a Mastercard márkadallama.
A Mastercard korábban is fontosnak tartotta a zenekedvelők és a feltörekvő előadók támogatását, és továbbra is tartja magát elköteleződése mellett. A mostani kampányban a Mastercard partnere a Timbaland által alapított Beatclub volt, amely a világ első számú piactere, amely összeköti a zenei alkotók közösségét a lemezkiadókkal, zenei kiadókkal, film- és tévéfilmekkel, márkákkal, tartalomkészítőkkel és független művészekkel. A kezdeményezés így fejlődési és mentorálási lehetőséget biztosított feltörekvő zenészek számára. Ezek az előadók a Priceless® albumtól kapott ihlettől vezérelve Timbaland segítségével már újra is kevertek kettőt a tíz dal közül, ami jól mutatja a zene és az iparág együttműködésében rejlő különleges lehetőségeket.
“A zene mindenki számára szenvedély – mindnyájunkat inspirál, felemel és összeköt” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs igazgatója és az egészségügyi üzletág elnöke. “Hosszú ideje dolgozunk azon, hogy a jellegzetes logónkat átelemeljük a hangok világába, ez az album pedig különleges lehetőséget nyújt számunkra, hogy egyedülállóan kreatív és szórakoztató módon érjük el a közönségünket”
Az együttműködés részeként a Mastercard több száz, perifériára szorult közösséget képviselő zenész számára éves Beatclub előfizetést is biztosít majd.
“Ez az együttműködés nagyon könnyen jöhetett létre, hiszen a Mastercard és a Beatclub hasonló márkaértékeket képvisel, és mindkettőnk számára fontos a feltörekvő alkotók támogatása” – mondta Timbaland. “Közösen támogatjuk ezeket a művészeket zenei- és mentori tapasztalatunk erejével. Olyan szolgáltatásokat, eszközöket és kapcsolatokat kínálunk, melyek segítségével ezek a szenvedélyes művészek könnyebben betörhetnek a zeneipar gyakran áthatolhatatlannak tűnő világába.”
Az album egyik legfontosabb célja, hogy minél több kultúra, nyelv és zsáner hallathassa általa a hangját. Annak érdekében, hogy megtalálják azokat a zenészeket, akik legjobban képviselik ezeket az értékeket, a Mastercard Niclas Molinder producerrel működött együtt. Mindegyik alkotó beleírta a dalába a Mastercard jól ismert márkadallamát, ezzel is megmutatva annak sokoldalúságát. A teljes album olyan feltörekvő zenészek alkotásait tartalmazza mint: Michael Rice (Egyesült Királyság), Shiraz (Libanon), Good Harvest (Svédország), Alma Lake (Kolumbia/USA), Raees (Algéria), Tejas (India), Nadine Randle (Egyesült Királyság/Svédország), Tania (Ausztrália), Elle B. (USA) és Amaya (Szlovénia).
A zenéket a Spotify-on, a világ legnépszerűbb zenei platformján mutatták be. A Spotify 183 országban 422 millió felhasználójával az iparág egyik globális vezető szereplőjeként elkötelezett a feltörekvő művészek felemelése és támogatása mellett, széles nyilvánosságot garantál számukra, annak érdekében, hogy minél több zenehallgatót érhessenek el világszerte.
“A Mastercard egyedülálló albuma, valamint a Beatclubbal végzett közös munkájuk a jövő olyan sztár művészeinek biztosít közönséget és nyilvánosságot, akik most még karrierjük elején járnak. Hatalmas lehetőség ez számukra, hogy világszerte hallathatják a hangjukat” – mondta Björn Ulvaeus az ABBA együttes tagja, valamint a Sessions zenei szolgáltatás társalapítója és a Beatclub egyik fő partnere.