Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Mastercard kiadta Priceless® című első zenei albumát

— A Mastercard és a Beatclub együttműködése a feltörekvő zenészeket támogatja

— Az album Spotify-on is elérhető

A Mastercard bemutatta első zenei albumát, ami a Priceless® címet kapta.Az album, ami elérhető Spotify-on és egyéb zenei streaming platformokon is, 10 dalból áll, amit 10 zenész rögzített a világ különböző pontjain. A dalokban egy-egy motívumként megjelenik a Mastercard márkadallama.

A Mastercard korábban is fontosnak tartotta a zenekedvelők és a feltörekvő előadók támogatását, és továbbra is tartja magát elköteleződése mellett. A mostani kampányban a Mastercard partnere a Timbaland által alapított Beatclub volt, amely a világ első számú piactere, amely összeköti a zenei alkotók közösségét a lemezkiadókkal, zenei kiadókkal, film- és tévéfilmekkel, márkákkal, tartalomkészítőkkel és független művészekkel. A kezdeményezés így fejlődési és mentorálási lehetőséget biztosított feltörekvő zenészek számára. Ezek az előadók a Priceless® albumtól kapott ihlettől vezérelve Timbaland segítségével már újra is kevertek kettőt a tíz dal közül, ami jól mutatja a zene és az iparág együttműködésében rejlő különleges lehetőségeket.

“A zene mindenki számára szenvedély – mindnyájunkat inspirál, felemel és összeköt” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs igazgatója és az egészségügyi üzletág elnöke. “Hosszú ideje dolgozunk azon, hogy a jellegzetes logónkat átelemeljük a hangok világába, ez az album pedig különleges lehetőséget nyújt számunkra, hogy egyedülállóan kreatív és szórakoztató módon érjük el a közönségünket”

Az együttműködés részeként a Mastercard több száz, perifériára szorult közösséget képviselő zenész számára éves Beatclub előfizetést is biztosít majd.

“Ez az együttműködés nagyon könnyen jöhetett létre, hiszen a Mastercard és a Beatclub hasonló márkaértékeket képvisel, és mindkettőnk számára fontos a feltörekvő alkotók támogatása” – mondta Timbaland. “Közösen támogatjuk ezeket a művészeket zenei- és mentori tapasztalatunk erejével. Olyan szolgáltatásokat, eszközöket és kapcsolatokat kínálunk, melyek segítségével ezek a szenvedélyes művészek könnyebben betörhetnek a zeneipar gyakran áthatolhatatlannak tűnő világába.”

Az album egyik legfontosabb célja, hogy minél több kultúra, nyelv és zsáner hallathassa általa a hangját. Annak érdekében, hogy megtalálják azokat a zenészeket, akik legjobban képviselik ezeket az értékeket, a Mastercard Niclas Molinder producerrel működött együtt. Mindegyik alkotó beleírta a dalába a Mastercard jól ismert márkadallamát, ezzel is megmutatva annak sokoldalúságát. A teljes album olyan feltörekvő zenészek alkotásait tartalmazza mint: Michael Rice (Egyesült Királyság), Shiraz (Libanon), Good Harvest (Svédország), Alma Lake (Kolumbia/USA), Raees (Algéria), Tejas (India), Nadine Randle (Egyesült Királyság/Svédország), Tania (Ausztrália), Elle B. (USA) és Amaya (Szlovénia).

A zenéket a Spotify-on, a világ legnépszerűbb zenei platformján mutatták be. A Spotify 183 országban 422 millió felhasználójával az iparág egyik globális vezető szereplőjeként elkötelezett a feltörekvő művészek felemelése és támogatása mellett, széles nyilvánosságot garantál számukra, annak érdekében, hogy minél több zenehallgatót érhessenek el világszerte.

“A Mastercard egyedülálló albuma, valamint a Beatclubbal végzett közös munkájuk a jövő olyan sztár művészeinek biztosít közönséget és nyilvánosságot, akik most még karrierjük elején járnak. Hatalmas lehetőség ez számukra, hogy világszerte hallathatják a hangjukat” – mondta Björn Ulvaeus az ABBA együttes tagja, valamint a Sessions zenei szolgáltatás társalapítója és a Beatclub egyik fő partnere.