Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Mastercard kampányt indít az okoseszközökkel történő fizetések népszerűsítésére

A Mastercard bejelentette legújabb kampányát, amely az okoseszközökkel – például okosórákkal és okostelefonokkal – történő érintésmentes fizetések előnyeit helyezi középpontba. A kampány célja, hogy növelje a mobil- és viselhető fizetési megoldások elfogadottságát Magyarországon, ahol a digitális fizetések egyre elterjedtebbek.

Gyorsaság és kényelem a mindennapokban

Az érintésmentes fizetés egyre nagyobb szerepet kap a modern életvitelben, hiszen nem csak gyors és kényelmes, de biztonságos is. Magyarországon a kártyaterminálok több mint 95%-a támogatja az érintésmentes fizetést, így az okoseszközök használata a kártyaelfogadó kereskedők széles körében lehetséges.

Számos olyan helyzet adódhat a mindennapokban, amikor különösen előnyös, hogy nem kell magunknál tartani a fizikai kártyát vagy a pénztárcánkat:

  1. Sportolás közben: Futás vagy edzés során nem praktikus pénztárcát vagy kártyát magunkkal vinni. Egy okosóra segítségével könnyedén és gyorsan fizethetünk például egy frissítő italért.
  2. Utazáskor: Külföldi utazások során biztonságosabb és kényelmesebb, ha nincs nálunk nagy mennyiségű készpénz. Az okoseszközökkel bármikor fizethetünk az elfogadóhelyeken, és nem kell aggódnunk a pénztárcánk elvesztése miatt.
  3. Bevásárlás: Amikor csak egy gyors bevásárlásra ugrunk be a boltba, elegendő az okostelefonunk, nem szükséges magunkkal vinni a pénztárcát.
  4. Szórakozás: Koncerteken, fesztiválokon vagy egyéb rendezvényeken szintén előnyös, ha nem kell pénztárcát magunkkal vinni. Az érintésmentes fizetés gyorsabb, így több időt tölthetünk a szórakozással.

Biztonság és megbízhatóság

A Mastercard kampányának központi üzenete a mobil- és viselhető fizetési megoldások biztonsága. Az okoseszközökkel történő fizetés során egy plusz védelmi réteg is bekerül a tranzakciós folyamatba: egy biztonsági eljárás során a valódi kártyaadatokat egyedi, egyszer használatos kódokkal (úgynevezett tokenekkel) helyettesítik, amelyeket a fizetési tranzakciók során használnak. Ezek a kódok a fizetési folyamat részeként jönnek létre, és a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a biztonsági kódot helyettesítik. Ennek az eljárásnak köszönhetően a valódi kártyaadatok nem kerülnek átadásra vagy tárolásra az eladónál, ami jelentősen csökkenti az adatlopás és a visszaélés kockázatát.

Edukáció és a jövő digitális fizetései

A kampány célja nemcsak a digitális fizetések előnyeinek bemutatása, hanem a bizalom növelése is a technológia iránt. „A digitális fizetések ma már a modern életvitel szerves részei. A Mastercard célja, hogy mindenki számára elérhetővé és biztonságossá tegye ezeket az innovatív megoldásokat. A kampányunkkal szeretnénk a mobilfizetések népszerűségét tovább növelni Magyarországon” – mondta el Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketingigazgatója.