Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Mastercard egy új filmmel ünnepli az UEFA Bajnokok Ligáját

, a főszerepben: Lionel Messi

Az UEFA Bajnokok Ligája hosszútávú támogatásának megünneplésére a Mastercard egy új filmet mutat be, a brand globális nagykövetének, Lionel Messinek a főszereplésével.

A film, amit maga Messi is posztolt a saját Instagram oldalán, számos országban bemutatásra került világszerte, Európát is beleértve. A rajongók számára is elérhető a Priceless.com/Messi weboldalon.

Ebben a megindító, MI (mesterséges intelligencia) által fényképezett filmben a világklasszis, négyszeres UEFA Bajnokok Ligája győztes sportoló visszatekint fiatalabb önmagára, és körbejárja, hogy milyen számottevő szerepet játszik életében a futball. Emellett mindannyiunkat emlékezet a közös szenvedélyünkre, amit eziránt az inspiráló és felemelő játék iránt érzünk.

Bárcsak tudnék a valódi fiatal énemmel beszélni, hogy megerősíthessem az önbizalmát, és elmondhassam neki, a kemény munka és az áldozat kifizetődnek majd, és hogy mindig a számára legkedvesebb játékot játssza”- mondta Lionel Messi.

„Nagyon örülünk, hogy össze tudunk fogni a nemzetközi márkanagykövetünkkel, Lionel Messivel, hogy megoszthassuk a foci iránt érzett szeretetét. Fontos emlékezetető ez mindenki számára, hogy kövessük a szenvedélyeinket és fókuszáljunk arra, ami igazán számít nekünk” – mondta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing- és kommunikációs vezérigazgatója.„Már nagyon várjuk, hogy a hónap végén Párizsban együtt ünnepelhessük a foci UFEA Bajnokok Ligáján érezhető nemzetközi vonzerejét, és hogy közelebb vihessük a rajongókat a szenvedélyükhöz.”

A Mastercard Sport Economy Index1 szerint tízből majdnem hét európai (69%) nézett élő focit az elmúlt évben, 32%-uk pedig maga is játszotta a játékot. Továbbá a válaszadók fele szerint a futball népszerűsége még tovább fog nőni idén.

Marketing Innováció

A film megalkotása során a fiatal Lionel Messi életre keltése volt a legnehezebb feladat. A produkciós csapat egy új VFX (vizuális effektus) megoldást, a „Neural Rendering”-et vagyis „Idegi Konvertálást” használt. A tradicionális „Synthetic Rendering” vagyis „Szintetikus Konvertálás” helyett a végső kép mesterséges intelligencia (MI) felhasználásának segítségével jött létre.

A technológia fantasztikus!” – tette hozzá Messi. „Amikor megmutattam a családomnak, nem hittek a saját szemüknek – libabőrös lettem, amikor láttam saját magamat a fiatalabb énemmel találkozni.”

A folyamat során egy, a fiatal Messit ábrázoló, ezernyi képből álló referencia adatcsomagot töltenek fel egy MI platformra. A képmását és mozgását ábrázoló fényképeket, videókat és hanganyagokat töltöttek fel az MI-be, illetve egy olyan videót, ami Messire hasonlító színészekkel készült. Az MI felhasználta ezeket az adatokat és előhívott egy digitális képet, amit azután élőszereplős felvételekbe ültetett, például abba, amit a reklámban is láthatunk. Ez az első alkalom, hogy ilyen horderejű VFX-et használtak egy reklámban – a folyamatban a The Mill VFX felügyelője, Thiago Porto volt az úttörő, aki a terület igazi szakértője.

1 Mastercard Sport Economy Index, Q1 2022