Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Lexus idén is megtréfálta amerikai ügyfeleit

A világ vezető környezetbarát hibrid elektromos prémium autógyártójaként ismert Lexus április 1.-én, azaz ’Bolondok napján’ hagyományosan szereti megviccelni a nagyközönséget. Tavaly ezen a napon a japán luxusmárka az emlékezetes Sávtakarító rendszerről (amellyel az előttünk haladó lassú jármű egy gombnyomással, biztonságosan átsorolható a külső sávba) szóló sajtóközleménnyel járatta a bolondját az autózás kedvelőivel, de idén április 1.-én sem maradt adós egy jópofa ugratással Amerikában: ezúttal az autó tökéletes testre szabásának módszerét, a „DNS-alapú Kiválasztást” harangozták be egy elképesztően vicces videóval, és az alábbi sajtóközleménnyel. Kíváncsiak volnánk, vajon hányan hívták fel Lexus márkakereskedőjüket a szolgáltatásról érdeklődve, mielőtt leesett volna nekik a turpisság…

Alább tehát az amerikai sajtóközlemény szövege olvasható, a videó pedig ezen a linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=fuDYKljzcZE&feature=youtu.be

Eddig csak a képzeletünkben létezett, mostantól azonban valóság a minden egyes igényünknek teljesen megfelelő autó megtalálása. A személyi genetika piacvezető szakértője, a 23andMe és a Lexus megtalálta a végső megoldást az autók személyre szabására. A DNS-alapú Kiválasztás az autóvásárlás forradalmian új módszerének ígérkezik, amelynek során egyetlen dolog számít: az autóvezető. A DNS-alapú Kiválasztás lehetősége április 1-től áll rendelkezésre a Lexus márkakereskedésekben. A módszer szabadalmaztatott DNS-szekvenciáló technológiája összepárosítja az autóvezető egyéni tulajdonságait a Lexusok jellemzőivel. Az innovatív eljárás az autós DNS-kódja alapján nagy pontossággal választja ki a vásárló számára ideális modellt és felszereltséget. Például ha a vevő nem hajlamos a kopaszodásra, az autó felszereltségében szerepelhet a napfénytető is, ha pedig a génjeiben hordozza a szeplősödést, akkor az autóba sötétített, UV-szűrő üvegek kerülnek. A 23andMe szakemberei olyan mélységben értelmezik egy ember DNS-kódját, hogy az új módszer 99,99967 százalékos pontossággal képes kiválasztani a vásárlónak való fényezést, kárpitozást, motorteljesítményt, sőt még az előre programozott rádióadókat is. Mostantól szinte lehetetlen lesz megmondani, hol végződik az ember, és hol kezdődik az autó.

„A Lexus mindig is megszállottan törekedett az egyéni ügyfélélmény megteremtésére, legyen szó akár a jármű kiválasztásáról, akár az autó éveken át történő használatáról.” – fogalmaz Cooper Ericksen, a Lexus marketingért felelős alelnöke. „A vásárlók elvárásainak túlszárnyalása a Lexus génállományának szerves része. Most mindezt új szintre emeljük azzal, hogy e folyamatba vásárlóink génjeit is bevonjuk.”

A DNS-alapú Kiválasztás folyamata alig 10 percet vesz igénybe, és semmilyen kérdésre nem kell közben válaszolni. A Lexus értékesítői nyálmintát vesznek a vevőtől, amit elküldenek a 23andMe laboratóriumába, hogy a szakemberek elvégezzék a megfelelő teszteket. 48 órán belül elkészül a tökéletes jármű, amit az ügyfél házához szállítanak. A vezetőnek ezentúl indítókulcsra sem lesz szüksége, mivel a forradalmian új, nyál-alapú indítórendszer a kormánykeréken elhelyezett DNS-gyújtásszenzorral működik. Csak nyalja meg, és már indulhat is! A vásárlók április 1-től kérhetnek időpontot helyi Lexus márkakereskedésüknél.

Nos, idén is nagyot húzott a Lexus, aki a tavalyi filmre is kíváncsi volna, az itt éri el:
https://www.youtube.com/watch?v=Tzqio8ig6Gk&feature=youtu.be