A LEGO Group új témája, a LEGO®DREAMZzz™ a gyermekek álmainak határtalan kreatív erejét kelti életre
Lépj be az álomvilágba a LEGO® DREAMZzz™ segítségével, amely a LEGO Group első témája, amelyet valóban inspirált a gyerekek álmodozása, miután a kutatások szerint minden harmadik gyermekből két világszerte azt állítja, hogy az álmodozás segít kreatívabbá tenni őket.
A LEGO® DREAMZzz™ május 15-én jelenik meg világszerte, új tartalomepizódokkal, augusztusban pedig további izgalmas epizódokkal és termékekkel.
A LEGO Group egyúttal világelső lehetőséget kínál arra, hogy gyermekcsoportot jelöljön ki az első álmok fő alkotóinak, akik álmaik kreativitását és fantáziáját használják fel a cég inspirálására.
A LEGO Group ma bemutatta a LEGO® DREAMZzz™-et, egy teljesen új témát, amely egy epikus új tartalomsorozaton és termékskálán keresztül kelti életre a gyermekek álmainak kreativitását.
Egy új, több mint 23 000 gyermeket vizsgáló globális kutatás azt találta, hogy 10-ből hét (69%) tapasztal összetett érzelmeket, például stresszt vagy magányt a mindennapi életében, és minden negyedik (24%) hivatkozik a világban zajló eseményekre vagy eseményekre. a közösségi médiában, mint okok. Az alvásszakértők azonban megjegyzik, hogy az álmok kulcsszerepet játszhatnak abban, hogy segítsenek a gyerekeknek összetett érzelmek feldolgozásában és képzelőerejük elterjedésében. A megkérdezett gyerekek egyetértenek, kétharmaduk szerint az álmok fontosak, és segítik őket kreatívabbá tenni a nap folyamán (68%).
Ezt a kreativitás iránti szenvedélyt keltette életre a LEGO® DREAMZzz™, és a LEGO Group a világ minden tájáról érkező gyerekek ezreivel teszteli a tartalmat és a játékokat a május 15-én induló új tévéműsor előtt. A bevezetést egy kísérő termékskála követi, amely hihetetlen szórakozási és játékélményt teremt, amely a gyerekeket a képzelet hajtotta vezetőülésbe ülteti.
Életstílus képe az egyik új SKU-ról a LEGO Dreamzzz témához. A képen a 71456-os terméket láthatjuk – Mrs. Castillo’s Turtle Van
Lépj be az álomvilágba: A LEGO® DREAMZzz™ bemutatása
A LEGO® DREAMZzz™ sorozat iskolai barátok, Mateo, Izzie, Cooper, Logan és Zoey kalandjait követi nyomon, amint csatlakoznak egy titkársághoz, és megtanulják használni a képzelet erejét, hogy az álomvilágba utazzanak – és megtanulják legyőzni a zsarnokot. Rémálom király!
A LEGO® DREAMZzz™ 10 epizóddal indul május 15-én, és 2023 augusztusától vadonatúj termékcsaláddal és további epizódokkal egészül ki.
„A LEGO® DREAMZzz™ a legelső koncepciónk, amely az álmodozás csodálatos világát ünnepli, és feltárja, mi történik akkor, ha az álmok valóra válnak, a hétköznapi gyerekek rendkívülivé válnak, a kreativitás pedig szupererő!” – mondta Cerim Manovi, a LEGO® DREAMZzz™ kreatív igazgatója. „Szeretnénk, ha a gyerekek felhatalmazást kapnának arra, hogy legmerészebb álmaikat valóra váltsák, és álmodozás közben gyönyörködjenek kreatív képzeletük valódi erejében – és ez még csak a kezdet!”
Globális kutatások azt mutatják, hogy az álmodozás fontos a kreativitás szempontjából
A LEGO® DREAMZzz™-et a LEGO Group fejlesztette ki, 29 különböző országból származó, 6-12 éves gyermekek átfogó globális kutatása mellett. A felmérés a gyerekek képzelőerejét, az álmok pszichológiáját és az érzelmek feldolgozásában, a problémamegoldásban és a játék jelentőségét a kreatív kísérletezésben vizsgálta.
A kutatás kimutatta, hogy azok közül, akik összetett érzelmeket, például stresszt vagy magányt élnek át, majdnem minden ötödik (22%) számol be arról, hogy ennek következtében több rémálma van. A gyerekek több mint fele (55%) azt mondja, hogy a rémálmok befolyásolják a napjuk hátralévő részét, beleértve az iskolát is, ahol az álom és a való világ nyilvánvalóan összeütközhet.
Valójában 63%-uk számolt be arról, hogy a játékkal töltött idő befolyásolja álmaikat. A legtöbb gyermek (86%) pozitív érzelmeket él át álmodás közben, és sokan arról számoltak be, hogy az utóhatások hasznot húznak ébrenlét után. A gyerekek körülbelül kétharmada (68%) azt mondja, hogy a boldog álmok segítik őket abban, hogy kreatívabbak legyenek a nappali órákban, és majdnem ugyanannyian (64%) gondolnak ötletekre, amikor ébren vannak.
Dr. Shelby Harris pszichológus és viselkedési alvásszakértő, a LEGO Csoporttal együttműködve a kutatáson; „A gyerekek természetes álmodozók és kísérletezők, de ahogy öregszenek, a társadalmi nyomás korlátozza őket, és korlátozza a képzeletüket. Az álmodás egy univerzális jelenség, amelyet a gyerekek általában szívesen fogadnak szerte a világon. Mivel a mindennapi életükben egyre több a stressz és az igények, a szabad játék és a kreativitás ösztönzése fontos a mai világban. A kutatás egyértelműen kimutatta, hogy a szabad játékidőhöz jutó gyerekek megnövelik álmaik gyakoriságát, és ennek eredményeként boldogabbnak és képzeletesebbnek érzik magukat. Nagyszerű látni az olyan tartalmakat, mint a LEGO® DREAMZzz™, amely megmutatja a gyerekeknek, hogyan használhatók fel álmaink dolgai a való világban, hogy segítsék őket teljes kreatív potenciáljuk kibontakoztatásában.”
Jelentkezzen most: csatlakozzon a LEGO Group fő álomalkotóinak csapatához!
A LEGO® DREAMZzz™ bevezetésének megünneplésére a LEGO Csoport a világon elsőként kínál lehetőséget a gyermekek számára, hogy álomteremtővé váljanak. A kiválasztott résztvevőket Dániába, a LEGO Csoport hazájába repítik, hogy részt vegyenek több LEGO® DREAMZzz™ műhelyben.
Fő álomteremtőként a gyerekek szerepe az lesz, hogy támogassák az álmok kreativitását a vállalaton belül, és terjesszék az álmodozás pozitív kreatív aspektusait a fiatalok számára szerte a világon.
A 6-12 év közötti gyerekeket arra ösztönzik, hogy küldjék be saját álomalkotásukat – akár egy saját maguk által készített LEGO-építmény képét vagy rajzát –, amelyen egy téglaépítésű lényt vagy járművet ábrázolnak, amelyről álmodtak. Álomalkotásukat egy rövid leírással kell kiegészíteni, amelyben elmondják, mi a neve, mire képes, és miért izgatta őket álmukban.
A nevezés hivatalosan május 20. és június 20. között nyílik meg, további információk pedig a LEGO.com/dreamzzz oldalon találhatók.
Csatlakozz a mókához
A LEGO Group egy sor globális tevékenységgel ünnepli a LEGO® DREAMZzz™ bevezetését, amelyek célja az álmodozás kreativitásának fellendítése. Ezek a tevékenységek magukban foglalják:
- Három 3D-s óriásplakát elindítása Tokióban, New Yorkban és Londonban, amelyek mindegyikén az álomvilág egy-egy különálló lénye látható, amely az adott városba menekül.
- Gyermekek meghívása egy „Álomlényvadászat”-ra LEGO üzletekben, weboldalon, LEGOLAND®-on és a LEGO Life Magazine különleges kiadásában, ahol megkereshetik – és megoszthatják – megtalált álomlényeiket, hogy kitűzőt és jutalmakat nyerjenek a LEGO Life-ban. alkalmazás május és augusztus között.
- A LEGOLAND® Parks és a LEGOLAND® Discovery Centers arra invitálja a vendégeket, hogy belépjenek legmerészebb álmaik világába új és exkluzív LEGO® DREAMZzz™ 4D filmjük és eseményeik bemutatásával1. Vegyen részt a LEGOLAND® szórakoztató tevékenységeiben, beleértve az építési tevékenységeket, ajándékokat, fényképezési lehetőségeket, 4D-s filmeket és még sok minden mást.
- Figyeld az ingyenes LEGO Life Magazine júliusi különleges tematikus kiadását, amely LEGO® DREAMZzz™ témájú borítót, szórakoztató tevékenységeket és posztert tartalmaz.
- Egy 16 oldalas LEGO® DREAMZzz™ képregény is elérhető lesz a nyár folyamán betétlapként a sok különböző LEGO Magazinban, beleértve az ingyenes LEGO Life Magazine-t is, bizonyos LEGO üzletekben, valamint bizonyos LEGOLAND® Parkokban és LEGOLAND® Discovery Centerekben. Az év későbbi szakaszában egy sor tevékenységi és szépirodalmi könyvet, valamint egy kéthavonta megjelenő LEGO® DREAMZzz™ magazint is kínálnak a kíváncsi olvasóknak.
- Május 15-én hat új LEGO® DREAMZzz™ nem játékos karaktert (NPC) dobunk piacra a LEGO Life alkalmazásban. Az NPC-k olyan tevékenységeket osztanak meg egymással, amelyek fejlesztik és kihívást jelentenek a gyermekek számára. Ráadásul a Community Engagement csapataink támogatásával az NPC-k naponta több száz gyermekfeltöltéshez is megjegyzéseket tesznek közzé, hogy inspirálják őket, miközben felfedezik az új LEGO® DREAMZzz™ világot.
- Amellett, hogy az új lego.com/kids streaming platformon ingyenesen megtekinthetik a teljes epizódokat és a rengeteg kiegészítő tartalmat, a gyerekek egy magával ragadó élményben is részesülhetnek, ahol többet tanulhatnak a karakterekről és felfedezhetik a különböző álomvilágok.
A LEGO® DREAMZzz™ sorozat 2023. május 15-től megtekinthető a LEGO YouTube-csatornán a LEGO – YouTube-on
LEGO® DREAMZzz™ termékek
- 71453 – Izzie és Bunchu, a nyuszi (20,99 €/$, 18,99 GBP)
- 71454 – Mateo és Z-Blob the Robot (20,99 €/$, 18,99 GBP)
- 71455 – Grimkeeper, a ketrecszörny (37,99 €/$, 31,99 GBP)
- 71456 – Mrs. Castillo teknős furgonja (47,99 €/$, 42,99 GBP)
- 71457 – Pegasus Flying Horse (52,99 €/$, 46,99 GBP)
- 71458 – Crocodile Car (62,99 €/$, 57,99 GBP)
- 71459 – Álomlények istállója (84,99 €/$, 74,99 GBP)
- 71460 – Mr. Oz Spacebusa (99,99 €/$, 84,99 GBP)
- 71461 – Fantasztikus faház (104,99 €/$, 94,99 GBP)
- 71469 – Nightmare Shark Ship (139,99 €/$, 119,99 GBP)
A 2023-as „Dreams Research” programról:
Az Álomkutatást az Opinium Research végezte 23 000 6-12 éves gyermek bevonásával az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és IRE-ben, Franciaországban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Spanyolországban, Olaszországban, Dániában, Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Türkiye-ben, Romániában, Egyesült Államokban. Arab Emírségek, Ausztrália, Dél-Korea, Japán, Kína szárazföldi része / Hongkong KKT, Kína / Tajvan régió, Kína, Szingapúr, Malajzia, Mexikó, Kanada, Brazília, Belgium, Hollandia, Svédország és Portugália.
ENNEK AZ ANYAGNAK SEMMI KÖZE NINCS A LEGO MAGYARORSZÁG HAZAI PR-ÜGYNÖKSÉGÉHEZ, AKIK HASONLÓKÉPPEN ÁLLNAK HOZZÁNK, MINT A SUZUKI MAGYARORSZÁG MUTYI PR-ÜGYNÖKSÉGE!