Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A LEGO Group új témája, a LEGO®DREAMZzz™ a gyermekek álmainak határtalan kreatív erejét kelti életre

Lépj be az álomvilágba a LEGO® DREAMZzz™ segítségével, amely a LEGO Group első témája, amelyet valóban inspirált a gyerekek álmodozása, miután a kutatások szerint minden harmadik gyermekből két világszerte azt állítja, hogy az álmodozás segít kreatívabbá tenni őket.

A LEGO® DREAMZzz™ május 15-én jelenik meg világszerte, új tartalomepizódokkal, augusztusban pedig további izgalmas epizódokkal és termékekkel.

A LEGO Group egyúttal világelső lehetőséget kínál arra, hogy gyermekcsoportot jelöljön ki az első álmok fő alkotóinak, akik álmaik kreativitását és fantáziáját használják fel a cég inspirálására.

A LEGO Group ma bemutatta a LEGO® DREAMZzz™-et, egy teljesen új témát, amely egy epikus új tartalomsorozaton és termékskálán keresztül kelti életre a gyermekek álmainak kreativitását.

Egy új, több mint 23 000 gyermeket vizsgáló globális kutatás azt találta, hogy 10-ből hét (69%) tapasztal összetett érzelmeket, például stresszt vagy magányt a mindennapi életében, és minden negyedik (24%) hivatkozik a világban zajló eseményekre vagy eseményekre. a közösségi médiában, mint okok. Az alvásszakértők azonban megjegyzik, hogy az álmok kulcsszerepet játszhatnak abban, hogy segítsenek a gyerekeknek összetett érzelmek feldolgozásában és képzelőerejük elterjedésében. A megkérdezett gyerekek egyetértenek, kétharmaduk szerint az álmok fontosak, és segítik őket kreatívabbá tenni a nap folyamán (68%).

Ezt a kreativitás iránti szenvedélyt keltette életre a LEGO® DREAMZzz™, és a LEGO Group a világ minden tájáról érkező gyerekek ezreivel teszteli a tartalmat és a játékokat a május 15-én induló új tévéműsor előtt. A bevezetést egy kísérő termékskála követi, amely hihetetlen szórakozási és játékélményt teremt, amely a gyerekeket a képzelet hajtotta vezetőülésbe ülteti.

Életstílus képe az egyik új SKU-ról a LEGO Dreamzzz témához. A képen a 71456-os terméket láthatjuk – Mrs. Castillo’s Turtle Van
Lépj be az álomvilágba: A LEGO® DREAMZzz™ bemutatása
A LEGO® DREAMZzz™ sorozat iskolai barátok, Mateo, Izzie, Cooper, Logan és Zoey kalandjait követi nyomon, amint csatlakoznak egy titkársághoz, és megtanulják használni a képzelet erejét, hogy az álomvilágba utazzanak – és megtanulják legyőzni a zsarnokot. Rémálom király!

A LEGO® DREAMZzz™ 10 epizóddal indul május 15-én, és 2023 augusztusától vadonatúj termékcsaláddal és további epizódokkal egészül ki.

„A LEGO® DREAMZzz™ a legelső koncepciónk, amely az álmodozás csodálatos világát ünnepli, és feltárja, mi történik akkor, ha az álmok valóra válnak, a hétköznapi gyerekek rendkívülivé válnak, a kreativitás pedig szupererő!” – mondta Cerim Manovi, a LEGO® DREAMZzz™ kreatív igazgatója. „Szeretnénk, ha a gyerekek felhatalmazást kapnának arra, hogy legmerészebb álmaikat valóra váltsák, és álmodozás közben gyönyörködjenek kreatív képzeletük valódi erejében – és ez még csak a kezdet!”

Globális kutatások azt mutatják, hogy az álmodozás fontos a kreativitás szempontjából
A LEGO® DREAMZzz™-et a LEGO Group fejlesztette ki, 29 különböző országból származó, 6-12 éves gyermekek átfogó globális kutatása mellett. A felmérés a gyerekek képzelőerejét, az álmok pszichológiáját és az érzelmek feldolgozásában, a problémamegoldásban és a játék jelentőségét a kreatív kísérletezésben vizsgálta.

A kutatás kimutatta, hogy azok közül, akik összetett érzelmeket, például stresszt vagy magányt élnek át, majdnem minden ötödik (22%) számol be arról, hogy ennek következtében több rémálma van. A gyerekek több mint fele (55%) azt mondja, hogy a rémálmok befolyásolják a napjuk hátralévő részét, beleértve az iskolát is, ahol az álom és a való világ nyilvánvalóan összeütközhet.

Valójában 63%-uk számolt be arról, hogy a játékkal töltött idő befolyásolja álmaikat. A legtöbb gyermek (86%) pozitív érzelmeket él át álmodás közben, és sokan arról számoltak be, hogy az utóhatások hasznot húznak ébrenlét után. A gyerekek körülbelül kétharmada (68%) azt mondja, hogy a boldog álmok segítik őket abban, hogy kreatívabbak legyenek a nappali órákban, és majdnem ugyanannyian (64%) gondolnak ötletekre, amikor ébren vannak.

Dr. Shelby Harris pszichológus és viselkedési alvásszakértő, a LEGO Csoporttal együttműködve a kutatáson; „A gyerekek természetes álmodozók és kísérletezők, de ahogy öregszenek, a társadalmi nyomás korlátozza őket, és korlátozza a képzeletüket. Az álmodás egy univerzális jelenség, amelyet a gyerekek általában szívesen fogadnak szerte a világon. Mivel a mindennapi életükben egyre több a stressz és az igények, a szabad játék és a kreativitás ösztönzése fontos a mai világban. A kutatás egyértelműen kimutatta, hogy a szabad játékidőhöz jutó gyerekek megnövelik álmaik gyakoriságát, és ennek eredményeként boldogabbnak és képzeletesebbnek érzik magukat. Nagyszerű látni az olyan tartalmakat, mint a LEGO® DREAMZzz™, amely megmutatja a gyerekeknek, hogyan használhatók fel álmaink dolgai a való világban, hogy segítsék őket teljes kreatív potenciáljuk kibontakoztatásában.”

Jelentkezzen most: csatlakozzon a LEGO Group fő álomalkotóinak csapatához!
A LEGO® DREAMZzz™ bevezetésének megünneplésére a LEGO Csoport a világon elsőként kínál lehetőséget a gyermekek számára, hogy álomteremtővé váljanak. A kiválasztott résztvevőket Dániába, a LEGO Csoport hazájába repítik, hogy részt vegyenek több LEGO® DREAMZzz™ műhelyben.

Fő álomteremtőként a gyerekek szerepe az lesz, hogy támogassák az álmok kreativitását a vállalaton belül, és terjesszék az álmodozás pozitív kreatív aspektusait a fiatalok számára szerte a világon.

A 6-12 év közötti gyerekeket arra ösztönzik, hogy küldjék be saját álomalkotásukat – akár egy saját maguk által készített LEGO-építmény képét vagy rajzát –, amelyen egy téglaépítésű lényt vagy járművet ábrázolnak, amelyről álmodtak. Álomalkotásukat egy rövid leírással kell kiegészíteni, amelyben elmondják, mi a neve, mire képes, és miért izgatta őket álmukban.

A nevezés hivatalosan május 20. és június 20. között nyílik meg, további információk pedig a LEGO.com/dreamzzz oldalon találhatók.

Csatlakozz a mókához
A LEGO Group egy sor globális tevékenységgel ünnepli a LEGO® DREAMZzz™ bevezetését, amelyek célja az álmodozás kreativitásának fellendítése. Ezek a tevékenységek magukban foglalják:

  • Három 3D-s óriásplakát elindítása Tokióban, New Yorkban és Londonban, amelyek mindegyikén az álomvilág egy-egy különálló lénye látható, amely az adott városba menekül.
  • Gyermekek meghívása egy „Álomlényvadászat”-ra LEGO üzletekben, weboldalon, LEGOLAND®-on és a LEGO Life Magazine különleges kiadásában, ahol megkereshetik – és megoszthatják – megtalált álomlényeiket, hogy kitűzőt és jutalmakat nyerjenek a LEGO Life-ban. alkalmazás május és augusztus között.
  • A LEGOLAND® Parks és a LEGOLAND® Discovery Centers arra invitálja a vendégeket, hogy belépjenek legmerészebb álmaik világába új és exkluzív LEGO® DREAMZzz™ 4D filmjük és eseményeik bemutatásával1. Vegyen részt a LEGOLAND® szórakoztató tevékenységeiben, beleértve az építési tevékenységeket, ajándékokat, fényképezési lehetőségeket, 4D-s filmeket és még sok minden mást.
  • Figyeld az ingyenes LEGO Life Magazine júliusi különleges tematikus kiadását, amely LEGO® DREAMZzz™ témájú borítót, szórakoztató tevékenységeket és posztert tartalmaz.
  • Egy 16 oldalas LEGO® DREAMZzz™ képregény is elérhető lesz a nyár folyamán betétlapként a sok különböző LEGO Magazinban, beleértve az ingyenes LEGO Life Magazine-t is, bizonyos LEGO üzletekben, valamint bizonyos LEGOLAND® Parkokban és LEGOLAND® Discovery Centerekben. Az év későbbi szakaszában egy sor tevékenységi és szépirodalmi könyvet, valamint egy kéthavonta megjelenő LEGO® DREAMZzz™ magazint is kínálnak a kíváncsi olvasóknak.
  • Május 15-én hat új LEGO® DREAMZzz™ nem játékos karaktert (NPC) dobunk piacra a LEGO Life alkalmazásban. Az NPC-k olyan tevékenységeket osztanak meg egymással, amelyek fejlesztik és kihívást jelentenek a gyermekek számára. Ráadásul a Community Engagement csapataink támogatásával az NPC-k naponta több száz gyermekfeltöltéshez is megjegyzéseket tesznek közzé, hogy inspirálják őket, miközben felfedezik az új LEGO® DREAMZzz™ világot.
  • Amellett, hogy az új lego.com/kids streaming platformon ingyenesen megtekinthetik a teljes epizódokat és a rengeteg kiegészítő tartalmat, a gyerekek egy magával ragadó élményben is részesülhetnek, ahol többet tanulhatnak a karakterekről és felfedezhetik a különböző álomvilágok.
    A LEGO® DREAMZzz™ sorozat 2023. május 15-től megtekinthető a LEGO YouTube-csatornán a LEGO – YouTube-on

LEGO® DREAMZzz™ termékek

  • 71453 – Izzie és Bunchu, a nyuszi (20,99 €/$, 18,99 GBP)
  • 71454 – Mateo és Z-Blob the Robot (20,99 €/$, 18,99 GBP)
  • 71455 – Grimkeeper, a ketrecszörny (37,99 €/$, 31,99 GBP)
  • 71456 – Mrs. Castillo teknős furgonja (47,99 €/$, 42,99 GBP)
  • 71457 – Pegasus Flying Horse (52,99 €/$, 46,99 GBP)
  • 71458 – Crocodile Car (62,99 €/$, 57,99 GBP)
  • 71459 – Álomlények istállója (84,99 €/$, 74,99 GBP)
  • 71460 – Mr. Oz Spacebusa (99,99 €/$, 84,99 GBP)
  • 71461 – Fantasztikus faház (104,99 €/$, 94,99 GBP)
  • 71469 – Nightmare Shark Ship (139,99 €/$, 119,99 GBP)

A 2023-as „Dreams Research” programról:
Az Álomkutatást az Opinium Research végezte 23 000 6-12 éves gyermek bevonásával az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és IRE-ben, Franciaországban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Spanyolországban, Olaszországban, Dániában, Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Türkiye-ben, Romániában, Egyesült Államokban. Arab Emírségek, Ausztrália, Dél-Korea, Japán, Kína szárazföldi része / Hongkong KKT, Kína / Tajvan régió, Kína, Szingapúr, Malajzia, Mexikó, Kanada, Brazília, Belgium, Hollandia, Svédország és Portugália.