Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A LEGO Group és a Formula 1® teljes gőzzel az új márkapartnerség felé

  • A LEGO Group és a Formula 1® új, többéves stratégiai partnerséget jelent be, amely a 2025-ös F1-es szezonban elindítja a fiatal rajongókat és a családokat a Forma-1 élményeihez és a sporthoz közelebb.
  • A partnerség egyesíti a LEGO® építés és az F1 rajongók világát, hogy a sport elérhetőbbé váljon a családok számára szerte a világon, előmozdítva az innovációt, a technológiát és a tervezést, valamint az erősebb befogadást és képviseletet.
  • Ezen túlmenően az új partnerség változatos termékportfóliót fog tartalmazni minden korosztály számára a rajongók és az építők számára, beleértve mind a tíz, jelenleg a rajtrácson lévő Forma-1-es csapatot.

A LEGO Group és a Formula 1 ma bejelentette, hogy új, több évre szóló partnerséget köt a LEGO® építés több rajongója és a Forma-1 világa összekapcsolása, amely két szenvedélyes globális rajongótábort egyesít.

Exkluzív LEGO podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

A partnerség 2025-ben indul, a szurkolói zónák aktiválásával a Grand Prix alkalmával, és a LEGO Group digitális platformjain számos lebilincselő tartalommal, amelyet a rajongók és a családok élvezhetnek, mivel az adatok azt mutatják, hogy az elmúlt években az F1 hatalmas növekedést mutatott. fiatalabb rajongók – több mint négymillió 8-12 éves gyermek követi aktívan a sportot az EU-ban és az Egyesült Államokban, miközben az Instagramon követők 40%-a 25 év alatti.

Az új LEGO termékek változatos portfóliójában a Forma-1-es csapatok LEGO kockák formájában készülnek újra az F1 rajongók és LEGO építők számára. Ez magában foglalja a LEGO® DUPLO® termékeit az óvodáskorú gyermekek számára, valamint a készleteket minden korosztály számára, valamint tinédzsereknek és felnőtt építőknek.

A 2025-ben sorra kerülő tevékenységek többek között arra összpontosítanak majd, hogy közelebb hozzák a rajongókat az innováció, a technológia és a mérnöki világhoz a LEGO építés mókáján keresztül, interaktív szurkolói zóna-tevékenységekkel az egész szezonban, hogy a rajongók megtapasztalhassák, valamint olyan termékekkel, amelyek ünneplik a sport mérnöki, műszaki örökség.

A rajongók mélyebbre merülhetnek a csúcssebességű versenyzés izgalmában, tégláról kockára, miközben LEGO kockák formájában újjáteremtik izgalmas pillanatokat és ikonokat a versenypályáról, a boxutcáról és a garázsokról: lehetőséget kínálva arra, hogy beüljenek a vezetőülésbe és megtapasztalják. az elit motorsport összetettsége teljesen új módon.

Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója így nyilatkozott: „A LEGO Groupnál büszke múltunk van arra, hogy a múltban sok F1-es autót újraalkottunk LEGO kockák formájában, és hiszünk ebben az új partnerségben a LEGO játékon keresztül. és az építés segít még közelebb hozni a sportág látványát minden rajongóhoz. Lehetővé teszi számukra, hogy magával ragadóbb és izgalmasabb módon ünnepelhessék meg a sport iránti szenvedélyüket, és látni fogják, hogy a LEGO kreativitás és képzelőerő tovább fokozza az F1 izgalmát. Várjuk, hogy bemutassuk mindazt, amit ez az izgalmas partnerség kínál mind az élethosszig tartó, mind az új Forma-1 és LEGO márkarajongók számára, otthon és a pályán egyaránt.”

Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott: „A LEGO kocka a kreativitás és az építés iránti szenvedély szikráját lobbantotta fel gyerekek és felnőttek millióiban szerte a világon. A partnerség révén a rajongók tégláról téglára képesek lesznek újrateremteni és újragondolni a Forma-1 világát, játékon keresztül pedig mélyebbre ásva a sport mögött rejlő mechanika és technológia bonyolultságát. Alig várjuk, hogy a Forma-1 drámáját és izgalmát elhozhassuk a LEGO Group szenvedélyes építői hálózatába, és újabb lehetőséget adjunk rajongóinknak, hogy barátaikkal és családjukkal együtt élvezhessék a sportot.”

Az FIA Formula 1 világbajnokság közelgő 75. évfordulója alkalmából a LEGO Group a 2025-ös naptár kulcsfontosságú versenyein jelen lesz, hogy még soha nem látott játékot vigyen az F1 Paddockba.

A rajongóknak ügyelniük kell a teljes együttműködésre, beleértve a termékeket, az élményeket és a tartalmat, hogy még időben kigördüljenek a boxból a 2025-ös FIA Forma-1-es világbajnokságra.

További információért látogasson el a LEGO.com/F1 oldalra.


Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!