Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A LEGO Group átadja ünnepi kampányának gyeplőjét a gyerekeknek (és Katy Perry hozzáad néhány plusz tűzijátékot!)

A LEGO Group elindította eddigi legnagyobb és legjátékosabb ünnepi kampányát. Az idén 90 éves márka a bolygó legkreatívabb elméihez, a gyerekekhez fordult, hogy vidámsággal töltse fel ünnepi ünnepségeit.

A gyerekek kreatív irányítást kaptak a kamerák mögé, felépítették, felbontották és újraépítették, mit jelent számukra az ünnep. A tökéletes hóképek, az ünnepi lakomákkal megterített asztalok és a pattogó tüzek helyett a gyerekek inkább egy játékos jármű tervezését, megépítését és életre keltését választották, hogy segítsenek nekik ajándékokat szállítani és összehozni a közösséget az ünnepi szezonban. .

A film azt mutatja be, hogy a gyerekek játékkal navigálnak útjukon, és legyőzik az akadályokat az ajándékok átadása során. A kampány átfogó narratívája rávilágít arra, hogy a játék, nem pedig a tökéletesség a legjobb módja annak, hogy összehozzuk az embereket, hogy jól érezzék magukat az évad során. Ez a narratíva a kulturális betekintésben gyökerezik, és a LEGO Group új kutatása szerint a gyerekek túlnyomó többsége (84%) szeretné, ha többet játszhatna a szüleivel.

A LEGO Group azonban nem hagyhatta teljesen felügyelet nélkül a gyerekeket, így a játékos ikon és globális szupersztár Katy Perry ugrott a fedélzetre, hogy játékkal segítse az ünnepi szezont.

Amellett, hogy minden idők egyik legkelendőbb zenei előadója, Katy lelkes LEGO-rajongó és gyűjtő. A reklám mögött Katy mellett szerepel a listavezető Firework című slágere is, amely az önmegerősítésről, a magabiztosságról és az igazi önmagadról szól. Azt mutatja be, hogy a gyerekek csoportja kiszalad a szabadba, hogy Katy üdvözölje őket egy LEGO kockák által ihletett ruhában, és egy nagyobb LEGO járművön lovagolnak, amelyet most közösen készítettek – a színes kaland minden szereplőjével, állatával és kütyüjével. a LEGO System in Play segítségével készült.

„A LEGO Groupnál a gyerekek a példaképeink – kreativitásukkal, kíváncsiságukkal és képzelőerejükkel inspirálnak bennünket, így kihez fordulhatna jobban az Ünnepi kampányunkkal” – mondja Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója. „Új kampányunk a gyerekekben rejlő kreatív erő és optimizmus ünnepe. Végtelen játéklehetőséget látnak, és megmutatják nekünk, hogy a játék milyen különbséget tud tenni a világ számára, miközben újjáépítik azt jobbá. Arra szeretnénk ösztönözni minden korosztályt, hogy előnyben részesítsék a játékot a tökéletességgel szemben, és gyermeki örömet szabadítsunk fel az ünnepi szezonban.”

Amikor a kampányban való részvételéről kérdezték, Katy azt mondta: „LEGO-rajongóként, aki az elmúlt néhány évben sok modellt épített gyerekekkel, nagyon szívmelengető volt látni, mi történik, ha a gyerekeket bízzák meg a nyaralással. ajándékozás. A játéknak nagyon sokféle formája létezik, szabályok nélkül, és ezek alkalmazásának látása reménykedik a nemzedék igazán fényes jövőjében.”

A LEGO Ügynökség kreatív csapata által kifejlesztett, teljesen integrált globális ünnepi kampány számos csatornán fut majd, beleértve a TV-t, a digitális, az otthonon kívüli, a közösségi és az e-kereskedelmi csatornákat, valamint a LEGO üzletekben 35 piacon.

A filmet egy többszörösen díjnyertes csapat készítette, többek között a Traktor rendezésében és gyártásában, valamint a The Mill utómunkálatában. Ez az első alkalom, hogy egy híresség szerepel a LEGO Group egyik ünnepi kampányában, és további tartalommal egészül ki Katy Perryvel, köztük videókkal a gyerekekről, akik interjút készítenek vele, és egy pillantást arra, hogyan készít ajándékot a #BuildToGive kezdeményezés részeként. .

Állókép a végjelenetről az összes gyerekkel és Katy Perryvel a LEGO Present szállítójárművön
Az Ünnepi kampány részeként a LEGO Group digitális és bolti kívánságlistákat is elindított a gyermekek számára, hogy tájékoztassák szüleiket, mi lenne a tökéletes ajándékuk. Lesz egy online LEGO ajándékkereső is, így az ajándékozók könnyen megtalálhatják azokat a LEGO termékeket, amelyek inspirálják a filmben szereplő gyerekeket.

A Holiday kampány mellett futó LEGO Group hatodik éves #BuildToGive kezdeményezése. A #BuildtoGive arra ösztönzi a gyerekeket és a családokat világszerte, hogy készítsenek LEGO alkotást, hogy LEGO készletet adhassanak egy rászoruló gyermeknek. Ha elkészült, egyszerűen oszd meg a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on a #BuildToGive hashtag használatával december vége előtt. Idén a cég rekordösszegű kétmillió készletet ad a kórházakban, gyermekotthonokban és a veszélyeztetett közösségekben élő gyerekeknek. Ha többet szeretne megtudni, látogasson el a LEGO.com/BuildToGive oldalra.

Az új Holiday és #BuildToGive kampány egyaránt része a LEGO Group Rebuild the World márkaplatformjának, amely a gyermekek kreativitását ünnepli, egy jobb világ elképzelésére ösztönzi őket, és megmutatja, hogy a LEGO játék hogyan segíti őket életre szóló létfontosságú készségek fejlesztésében. További információért látogasson el a LEGO.com/holiday-gifts oldalra.