A LEGO Group átadja ünnepi kampányának gyeplőjét a gyerekeknek (és Katy Perry hozzáad néhány plusz tűzijátékot!)
A LEGO Group elindította eddigi legnagyobb és legjátékosabb ünnepi kampányát. Az idén 90 éves márka a bolygó legkreatívabb elméihez, a gyerekekhez fordult, hogy vidámsággal töltse fel ünnepi ünnepségeit.
A gyerekek kreatív irányítást kaptak a kamerák mögé, felépítették, felbontották és újraépítették, mit jelent számukra az ünnep. A tökéletes hóképek, az ünnepi lakomákkal megterített asztalok és a pattogó tüzek helyett a gyerekek inkább egy játékos jármű tervezését, megépítését és életre keltését választották, hogy segítsenek nekik ajándékokat szállítani és összehozni a közösséget az ünnepi szezonban. .
A film azt mutatja be, hogy a gyerekek játékkal navigálnak útjukon, és legyőzik az akadályokat az ajándékok átadása során. A kampány átfogó narratívája rávilágít arra, hogy a játék, nem pedig a tökéletesség a legjobb módja annak, hogy összehozzuk az embereket, hogy jól érezzék magukat az évad során. Ez a narratíva a kulturális betekintésben gyökerezik, és a LEGO Group új kutatása szerint a gyerekek túlnyomó többsége (84%) szeretné, ha többet játszhatna a szüleivel.
A LEGO Group azonban nem hagyhatta teljesen felügyelet nélkül a gyerekeket, így a játékos ikon és globális szupersztár Katy Perry ugrott a fedélzetre, hogy játékkal segítse az ünnepi szezont.
Amellett, hogy minden idők egyik legkelendőbb zenei előadója, Katy lelkes LEGO-rajongó és gyűjtő. A reklám mögött Katy mellett szerepel a listavezető Firework című slágere is, amely az önmegerősítésről, a magabiztosságról és az igazi önmagadról szól. Azt mutatja be, hogy a gyerekek csoportja kiszalad a szabadba, hogy Katy üdvözölje őket egy LEGO kockák által ihletett ruhában, és egy nagyobb LEGO járművön lovagolnak, amelyet most közösen készítettek – a színes kaland minden szereplőjével, állatával és kütyüjével. a LEGO System in Play segítségével készült.
„A LEGO Groupnál a gyerekek a példaképeink – kreativitásukkal, kíváncsiságukkal és képzelőerejükkel inspirálnak bennünket, így kihez fordulhatna jobban az Ünnepi kampányunkkal” – mondja Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója. „Új kampányunk a gyerekekben rejlő kreatív erő és optimizmus ünnepe. Végtelen játéklehetőséget látnak, és megmutatják nekünk, hogy a játék milyen különbséget tud tenni a világ számára, miközben újjáépítik azt jobbá. Arra szeretnénk ösztönözni minden korosztályt, hogy előnyben részesítsék a játékot a tökéletességgel szemben, és gyermeki örömet szabadítsunk fel az ünnepi szezonban.”
Amikor a kampányban való részvételéről kérdezték, Katy azt mondta: „LEGO-rajongóként, aki az elmúlt néhány évben sok modellt épített gyerekekkel, nagyon szívmelengető volt látni, mi történik, ha a gyerekeket bízzák meg a nyaralással. ajándékozás. A játéknak nagyon sokféle formája létezik, szabályok nélkül, és ezek alkalmazásának látása reménykedik a nemzedék igazán fényes jövőjében.”
A LEGO Ügynökség kreatív csapata által kifejlesztett, teljesen integrált globális ünnepi kampány számos csatornán fut majd, beleértve a TV-t, a digitális, az otthonon kívüli, a közösségi és az e-kereskedelmi csatornákat, valamint a LEGO üzletekben 35 piacon.
A filmet egy többszörösen díjnyertes csapat készítette, többek között a Traktor rendezésében és gyártásában, valamint a The Mill utómunkálatában. Ez az első alkalom, hogy egy híresség szerepel a LEGO Group egyik ünnepi kampányában, és további tartalommal egészül ki Katy Perryvel, köztük videókkal a gyerekekről, akik interjút készítenek vele, és egy pillantást arra, hogyan készít ajándékot a #BuildToGive kezdeményezés részeként. .
Állókép a végjelenetről az összes gyerekkel és Katy Perryvel a LEGO Present szállítójárművön
Az Ünnepi kampány részeként a LEGO Group digitális és bolti kívánságlistákat is elindított a gyermekek számára, hogy tájékoztassák szüleiket, mi lenne a tökéletes ajándékuk. Lesz egy online LEGO ajándékkereső is, így az ajándékozók könnyen megtalálhatják azokat a LEGO termékeket, amelyek inspirálják a filmben szereplő gyerekeket.
A Holiday kampány mellett futó LEGO Group hatodik éves #BuildToGive kezdeményezése. A #BuildtoGive arra ösztönzi a gyerekeket és a családokat világszerte, hogy készítsenek LEGO alkotást, hogy LEGO készletet adhassanak egy rászoruló gyermeknek. Ha elkészült, egyszerűen oszd meg a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on a #BuildToGive hashtag használatával december vége előtt. Idén a cég rekordösszegű kétmillió készletet ad a kórházakban, gyermekotthonokban és a veszélyeztetett közösségekben élő gyerekeknek. Ha többet szeretne megtudni, látogasson el a LEGO.com/BuildToGive oldalra.
Az új Holiday és #BuildToGive kampány egyaránt része a LEGO Group Rebuild the World márkaplatformjának, amely a gyermekek kreativitását ünnepli, egy jobb világ elképzelésére ösztönzi őket, és megmutatja, hogy a LEGO játék hogyan segíti őket életre szóló létfontosságú készségek fejlesztésében. További információért látogasson el a LEGO.com/holiday-gifts oldalra.