A LEGO Group arra kéri a családokat, hogy építsenek szívet és osszák meg az örömöt ebben az ünnepi szezonban
A #BuildtoGive segítségével a családok segíthetnek a LEGO Csoportnak abban, hogy a játék 1,5 millió gyermekéhez juttassa el a játék szuperhatalmát szerte a világon.
Sok család számára világszerte az ünnepek varázslatos időszakot jelentenek, tele örömmel és ünnepléssel, de egyes családok számára az ünnepi időszak kihívást jelenthet. Ezért bátorít a LEGO Group mindenkit, hogy segítsen megosztani a játék szuperképességét azokkal a gyerekekkel, akiknek leginkább szükségük van rá, azáltal, hogy LEGO® kockákból szívet építenek a #BuildToGive kezdeményezés részeként.
A LEGO Group minden, a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on a #BuildtoGive hashtaggel megosztott szívért december 31-ig egy LEGO készletet adományoz egy játékra szoruló gyermeknek. A kezdeményezés célja, hogy világszerte 1,5 millió gyermeknek adjon lehetőséget a játékra a kórházakban, gyermekotthonokban vagy a veszélyeztetett közösségekben az ünnepi szezonban. A készleteket a LEGO Group helyi jótékonysági partnereinek hálózatán keresztül osztják szét a világ 24 országában. A LEGO Group #BuildToGive kezdeményezésén keresztül 2017 óta több mint 6,5 millió LEGO készletet adományoztak.
Könnyű bekapcsolódni és megosztani egy kis örömöt és pozitivitást; mindenkinek egyszerűen szívet kell építenie. Lehet nagy, kicsi, furcsa vagy csodálatos – nincs jó vagy rossz módja a szív építésének, csak használd a fantáziádat! A LEGO Play Well tanulmány* megállapította, hogy a játék segíti a családok kötődését, és boldogabbá teszi őket, de egy nemrégiben készült LEGO-tanulmány** azt is megállapította, hogy a gyerekek világszerte átlagosan hét órát töltenek játékkal, és a gyerekek harmada kevesebb, mint 3 órát tölt. – mindössze 2%-a – strukturálatlan játékot élvez. Mi lenne jobb ok arra, hogy összehozzuk a családot egy ünnepi szórakozásra, mint a játék szupererejének átadása a #BuildtoGive segítségével.
„A szíveket szerte a világon és sok kultúrában a szerelem, az öröm és a pozitivitás szimbólumaként ismerik el. Idén arra szólítjuk a családokat, hogy a #BuildtoGive kezdeményezésben való részvétellel ismét segítsenek nekünk ennek az örömnek a terjesztésében” – mondta Diana Ringe Krogh, a LEGO Group társadalmi felelősségvállalásért felelős alelnöke. „Most a #BuildtoGive hetedik évében járunk. Hála az embereknek szerte a világon, több millió LEGO® készletet adományoztunk a játékra szoruló gyerekeknek a #BuildtoGive segítségével. Alig várjuk, hogy láthassuk a szívek sokféle interpretációját ebben az évben, és hálásak vagyunk, hogy ezt a kreativitást és a játékot ismét az adakozás pillanatává tudjuk fordítani.”
A #BuildToGive kezdeményezés a LEGO Group tágabb Play is Your Superpower kampányának része, amelynek célja, hogy a családokat a játékidő fontossági sorrendjének megváltoztatására ösztönözze.
A kampányon kívül a LEGO Group számos jótékonysági partnerrel és a LEGO Alapítvánnyal dolgozik együtt, hogy játékot vigyen a rászoruló gyerekeknek a közösségekben szerte a világon. Ezek a programok lehetőséget biztosítanak a gyerekeknek olyan élethosszig tartó készségek fejlesztésére, mint például a problémamegoldás, az együttműködés és a kommunikáció, amelyek növelik jólétüket, és segítik őket abban, hogy sikeresek legyenek a felgyorsult világban.
További információkat a kampányról és a részvételről a LEGO.com/BuildToGive oldalon találhat.
*LEGO® Play Well Study 2022
**LEGO őszi és ünnepi tanulmány, 2023 (az egész népszámlálás)
A LEGO Group arra bátorít mindenkit, hogy ajándékozza meg a játék szupererejét ebben az ünnepi szezonban az új márkafilmben
ENNEK AZ ANYAGNAK SEMMI KÖZE NINCS A LEGO MAGYARORSZÁG HAZAI PR-ÜGYNÖKSÉGÉHEZ, AKIK HASONLÓKÉPPEN ÁLLNAK HOZZÁNK, MINT A SUZUKI MAGYARORSZÁG MUTYI PR-ÜGYNÖKSÉGE!