A LEGO Group a női futball sztárjaival együttműködve inspirálja a gyerekeket a megállíthatatlan játékra
Megan Rapinoe, Yuki Nagasato, Sam Kerr és Asisat Oshoala világklasszis játékosok csatlakoztak a csapatlaphoz, hogy segítsék a LEGO Groupot a lányok játékának bajnoki címében – a pályán és azon kívül egyaránt.
Az új Play Unstoppable kampány egy olyan kutatás nyomán, amely szerint a lányok kevésbé érzik magukat visszafogottnak a tipikus nemi előítéletek miatt a játékban, mint a fiúk – a lányok 82%-a gondolja úgy, hogy a lányok fociznak, a fiúk pedig balettoznak, míg a fiúk mindössze 71%-a.
Az új LEGO® Icons of Play készletben ünnepeljük a lányokban rejlő korlátlan lehetőségeket, amikor korlátok nélkül játszhatnak, mind a négy úttörő labdarúgó minifiguráját.
: A LEGO Group elindította a Play Unstoppable nevű új kampányt, amelynek középpontjában a lányokban rejlő végtelen lehetőség megünneplése áll, amikor lehetőségük nyílik korlátlanul játszani. A női futball legnagyobb változást előidézői közül néhányan csatlakoztak a csapathoz, akik támogatják ezt a mozgalmat: az Egyesült Államok női csapatának egykori kapitánya, Megan Rapinoe, a sokoldalú csapat, hogy segítsenek győzni abban, hogy a lányok mit érhetnek el, ha van helyük és szabadságuk nyíltan és hevesen játszani. a tehetséges Yūki Nagasato, a világklasszis csatár, Sam Kerr és a globális szupersztár, Asisat Oshoala.
A játékot megváltoztató játék ünneplése
A Play Unstoppable célja, hogy megkérdőjelezze a játék és a kreatív építkezés körüli sztereotípiákat, és arra ösztönözze a lányokat, hogy felszabadítsák azt a szabadságot, amelyre szükségük van a korlátok nélküli játékhoz.
A LEGO Group megbízásából és a Geena Davis Intézet által 2021-ben végzett kutatás* azt találta, hogy a lányok egyre magabiztosabbnak érzik magukat mindenféle játékban és kreatív tevékenységben, de továbbra is visszatartják őket a társadalom megrögzött nemi sztereotípiái.
Kiderült, hogy a lányok kevésbé érzik magukat visszafogottnak és kevésbé támogatják a tipikus nemi elfogultságokat, mint a fiúk, amikor kreatív játékról van szó (a fiúk 74%-a a lányok 62%-ával szemben úgy gondolja, hogy bizonyos tevékenységeket csak lányoknak szánnak, míg másokat fiúk), és nyitottabbak a kreatív játék különböző típusaira ahhoz képest, amit a szüleik és a társadalom általában bátorítanak, mivel a foci az egyik legfontosabb megkülönböztető tényező – a lányok 82%-a gondolja úgy, hogy a lányoknak megfelelő a focizni, a fiúknak pedig a balettet gyakorolni. csak a fiúk 71%-ának.
„A játék, mind a pályán, mind azon kívül, segít a gyerekeknek felfedezni, kik is ők, önbizalmat építenek, és egy csapat tagjának érzik magukat. Ez az egyik oka annak, hogy a női labdarúgás az egyik leggyorsabban növekvő sportág világszerte, mivel a látogatottsági rekordok rendszeresen megdőlnek, és ma már több mint 30 millió lány játssza a játékot világszerte. De a női játékosok tehetsége és a játék izgalma ellenére, amelyet végre felismertek a globális színtéren, még mindig sok sztereotípia övezi a lányokat, hobbijaikat és játékmódjukat, amelyeket le kell oszlatnunk. Remélem, hogy a hozzám hasonló nők elérése álmaik megvalósításában arra készteti a lányokat, hogy elhiggyék, megállíthatatlanok, amikor azt csinálják, amit szeretnek” – mondta Sam Kerr. „Izgatott vagyok, hogy a LEGO Csoporttal együtt dolgozhatok, hogy megünnepelhessük a lányok játékának számos dimenzióját, és hogy megmutassam, itt az ideje, hogy a világ felkészüljön a lányokra, lehetővé téve számukra, hogy nyíltan és hevesen játszhassanak – és mentesek a sztereotípiáktól.”
Annak érdekében, hogy a lányok továbbra is lebontsák a játékmódjukat meghatározó akadályokat, és korlátlan játékra bátorítsák őket, a LEGO Group együttműködik a következőkkel:
Az Egyesült Államok Labdarúgó Alapítványa három állandó minifutballpályát nyit országszerte, hogy a lányok számára nagyobb hozzáférést biztosítson a korlátlan játéklehetőségekhez.
A Football Australia a Legacy ’23-on és az Our Game-en keresztül platformot teremt a közösség számára, amely megkérdőjelezi a nemi sztereotípiákat a futballban, szorgalmazza a korlátok nélküli játékot, és bátorít minden lányt a megállíthatatlan játékra.
Világszínvonalú futball-példaképek
A női futball megállíthatatlan erejének, valamint Megan Rapinoe, Yūki Nagasato, Sam Kerr és Asisat Oshoala hihetetlen sporttehetségének jelzésére a LEGO Group új futball témájú készletet dob piacra, amelyben mind a négy játékos szerepel, és meghívja a lányokat, hogy fedezzék fel, hogyan szeretik a Gyönyörű játék a LEGO játékon keresztül.
A 899 darabból álló LEGO® Icons of Play készlet a futball erős közösségi érzését és csapatszellemét kelti életre. A lendületes futballstadion készlet 15 minifigurát tartalmaz, 5 játékossal, 8 szurkolóval, 1 edzővel és 1 játékvezetővel, így minden korosztályú szurkolók futballhőseik minifigurái mellett indulhatnak, szurkolhatnak a lelátóról vagy ünnepelhetik győzelmüket a győztes dobogója. A készlet tartalmaz még egy VAR-állomást és egy játékvezetőt is, amelyek segítik a döntések meghozatalát, valamint egy mozgatható eredményjelző táblát, hogy az építők nyerjenek, vagy tükrözzék azt, amit az általuk követett élő meccseken látnak.
Hogyan mozgat minket a Play
A pályán kívül a „Play Moves Us” című inspiráló film feltárja azokat a lehetőségeket, amelyek akkor nyílnak meg, amikor a lányok szabadon játszhatnak a Megállíthatatlanul – bármilyen szenvedéllyel is foglalkoznak. Mind a négy játékoshoz csatlakoznak lányok a világ minden tájáról, hogy felfedezzék az építést, a divatot, a játékot és a zenét, és megvitassák a határok nélküli játék fontosságát. A kisfilm elérhető lesz a LEGO.com oldalon, és minden játékos támogatni fogja a csatornáján.
„Ha van terük és szabadságuk, hogy teljes mértékben kifejezzék magukat, a lányok megállíthatatlan erőt jelentenek a világon. Játékos feltalálók, kíváncsi tudósok, merész álmodozók és merész kalandorok – és a Play Unstoppable pontosan ezt ünnepli. A LEGO Kocka több mint 65 éve kínál végtelen játéklehetőséget minden gyermek számára, lehetővé téve a lányok számára, hogy álmodozhassanak, építsenek és bármivé váljanak, amire vágynak, még akkor is, ha a társadalom mást mond” – mondta Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója. „A női futball erőteljes emlékeztető arra, hogy mit tehetnek a lányok, ha megszabadulnak a sztereotípiáktól – négy labdarúgónk a játék élén áll. Erős nőként a pályán és azon kívül mindenhol ihletet adnak a lányoknak, hogy felismerjék a bennük rejlő lehetőségeket.”
Megállíthatatlan lányok
A Play Unstoppable bemutatja a LEGO System végtelen lehetőségeit a játékban. Minden Play Unstoppable tartalom, beleértve a kampány bevezetőjét, a „Play Moves Us” filmet, a Girls Play-hez kapcsolódó cikkeket és a minifigurák részleteit, a LEGO.com dedikált Play Unstoppable oldalán lesz elérhető.
A LEGO Icons of Play készlet június 6-tól lesz elérhető a LEGO.com/icons-of-play oldalon és a LEGO üzletekben, világszerte 99,99 €/99,99 USD/89,99 GBP áron.
ENNEK AZ ANYAGNAK SEMMI KÖZE NINCS A LEGO MAGYARORSZÁG HAZAI PR-ÜGYNÖKSÉGÉHEZ, AKIK HASONLÓKÉPPEN ÁLLNAK HOZZÁNK, MINT A SUZUKI MAGYARORSZÁG MUTYI PR-ÜGYNÖKSÉGE!