A Lamborghini SC63 kizárólag a CSR2 játékplatformon lesz elérhető
A CSR az FIA WEC és az IMSA debütálása előtt a Squadra Corse hivatalos partnerévé válik
Az Automobili Lamborghini bejelentette, hogy több évre szóló megállapodást köt a Zynga Inc. szoftvercéggel, hogy a CSR Racing (CSR) a Lamborghini Squadra Corse hivatalos partnerévé váljon. első szezonjában az FIA Endurance World Championship (WEC) és az IMSA WeatherTech SportsCar Championship legjobb osztályaiban.
A NaturalMotion, a Zynga Inc. leányvállalata által kifejlesztett CSR2 egy személyre szabható és magával ragadó, ingyenesen játszható mobil versenyjáték-franchise – amelyet 2012-ben hoztak létre –, és számos Lamborghini modell mellett a Lamborghini SC63 LMDh prototípust is tartalmazza majd, amely az FIA WEC és az IMSA Hypercar és Grand Tourer Prototype (GTP) osztályaiban 2024-ben.
A Zynga Inc. és a Lamborghini Squadra Corse közötti kölcsönös partnerség azt is jelenti, hogy az SC63 és a Lamborghini Iron Lynx pilóták engedélyt kapnak a CSR 2 játékra, így a felhasználók versenyezhetnek az LMDh prototípusok élethű változataival, amelyek a kiemelkedő állóképességben fognak versenyezni. olyan események, mint a Daytona 24 Hours és a 24 Hours of Le Mans.
Ezenkívül a CSR 2 márkajelzés jelen lesz a Lamborghini Iron Lynx autókon, a pilóta overallokon és a csapat egyenruháin a 2024-es versenyszezonban és azt követően is.
A bejelentésről az Automobili Lamborghini marketing igazgatója, Christian Mastro így nyilatkozott: „Nagyon örülünk, hogy kiterjeszthetjük hosszú távú partnerségünket a CSR Racinggel, tekintettel arra, hogy a Zynga globális szereplőként a játékvilág élvonalában van. A CSR 2 a világszínvonalú kiválóságot, a hibátlan tervezést és a részletes kivitelezést testesíti meg, és biztosak vagyunk benne, hogy ez lehetővé teszi számunkra, hogy bővítsük folyamatosan bővülő rajongótáborunkat, miközben a Lamborghini Squadra Corse történetének legizgalmasabb évébe lépünk. Bízunk benne, hogy a Lamborghini SC63 a CSR2 fontos modellje lesz, néhány leghíresebb szupersportkocsink, például az Aventador és a Huracán sikere nyomán. Az SC63-nak köszönhetően egyedülálló lehetőségünk van arra, hogy szerte a világon esélyt adjunk a játékosoknak, hogy versenyezzenek vadonatúj versenyprototípusunkkal.”
Julian Widdows, a NaturalMotion versenyzésért felelős alelnöke hozzátette: „Izgatottan ünnepeljük az Automobili Lamborghini belépését a Hypercar és GTP osztályú versenyzésbe a CSR Racing első hivatalos, többéves partnerségével, amely a játékon belüli és a valós aktiválásokat is magában foglalja. csúcskategóriás autóipari márkával. A versenyrajongók világszerte egyesíthetik a versenyjátékok iránti szenvedélyüket a sport iránti szeretetükkel, miközben a Lamborghini Squadra Corse-nak szurkolnak a pályán, miközben ugyanazzal az autóval versenyeznek a CSR Racing 2-ben.”
A CSR Racing 2 ingyenesen letölthető az App Store-ból és a Google Playről.
A Zynga Inc.-ről
A Zynga az interaktív szórakoztatás globális piacvezetője, amelynek küldetése, hogy játékokon keresztül összekapcsolja a világot, és a Take-Two Interactive Software, Inc. 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata. Több mint 175 országban és régióban hatalmas globális eléréssel, a népszerű termékek együttes változatos portfóliója játékfranchise-t több mint 6 milliárdszor töltötték le mobilra, beleértve a CSR Racing™, Dragon City™, Empires & Puzzles™, FarmVille™, Golf Rival™, Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™ játékokat. , Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Monster Legends™, Toon Blast™, Top Eleven™, Toy Blast™, Two Dots™, Words With Friends™ és Zynga Poker™. A Zynga emellett iparágvezető új generációs platform, amely képes az automatizált hirdetések és a hozamok nagyarányú optimalizálására a Chartboost, a vezető mobilhirdetési és bevételszerzési platform segítségével.