A KoiBot – a QNAP új AI kereskedelmi robotja
Segíti a modern vállalatok digitális átalakulását a szolgáltatásokban gazdag alkalmazásokkal
A QNAP® Systems, Inc., a számítási, a hálózatépítés és a tárolás egyik vezető innovátora bemutatta az AI kereskedelmi robotot, a KoiBot -ot, amely olyan intelligens funkciókat kínál, mint a hangvezérlés, az arcfelismerés és a valós idejű fordítás. A rendszerintegrátorok és a szolgáltatók testre szabhatják a KoiBot szolgáltatásait a vállalati adatokat integrálásával API-n vagy SDK-n keresztül, hogy intelligens szolgáltatásokat nyújtsanak a vállalati beléptetőrendszerekhez, a kereskedelmi üzleti alkalmazásokhoz és az intelligens oktatásban a digitális átalakítás elősegítéséhez.
A KoiBot – az új generációs AI kereskedelmi robot -, erősebb hardverrel lett felszerelve, amely biztosítja az üzleti szolgáltatások zökkenőmentes működését, beleértve a 10 hüvelykes kijelzőt, 5 MP-es kamerát, négy MEMS mikrofont (hanglokalizáló funkcióval) és két 5W-os sztereó reflektoros hangszórót. A készülékhez több I/O port is tartozik (kettő USB 3.2 Gen 1 A-típusú port, egy USB 3.2 Gen 1 C-típusú port, egy HDMI, egy micro SD vagy egy mini PCIe foglalat) és vezeték nélküli csatlakozással is rendelkezik (802.11a/b/g/n/ac és Bluetooth).
Az intelligens megoldások mellett, beleértve a hangvezérlést, az arcfelismerést, a valós idejű fordítást és a hanglokalizációt, a KoiBot beépített életstílus- és információs applikációkat, naptárt, valamint multimédiás alkalmazásokat is kínál, illetve igény szerint a Qmarket-ben elérhető igényes szolgáltatásokkal tovább bővíthető a tudása. A rendszerintegrátorok és a szolgáltatók gyorsan integrálhatják a KoiBot különböző funkcióit a vállalati adatokkal az API-n vagy SDK-n keresztül, hogy ezzel egy rugalmas és testreszabott AI kereskedelmi robotot hozzanak létre.
Dylan Lin, a QNAP termékmenedzsere a következőt tette hozzá: „A KoiBot AI kereskedelmi robot egy emberközpontú eszköz, amely különféle intelligens szolgáltatásokat nyújt. Működhet portaszolgálati asszisztensként az ügyfélszolgálat javítása, a személyzeti költségek csökkentése és a szolgáltatás stabilitásának növelése érdekében. A KoiBot ideális megoldás a vállalati irodák, az állami hivatalok, az áruházak és az egészségügyi intézmények számára egyaránt. A KoiBot magas integrációs képessége segíthet a vállalkozásoknak felgyorsítani szervezetük digitális átalakulását is.”
A felhasználók a KoiTalk mobilalkalmazással videohívásokat indíthatnak a KoiBot felé, vagy az alkalmazás segítségével a távoli elérést is használhatják, amely ideális a valós idejű ügyfélszolgálati alkalmazásokhoz a recepciókon vagy az idősgondozásban, továbbá a KoiBotot az intelligens KoiMeeter videokonferencia-rendszerrel egy kedvező árú videókonferencia-megoldásként is használhatják a kkv-k.
A KoiBottal kapcsolatos további információért kérjük, látogass el a https://www.qnap.com/go/solution/koibot weboldalra. A QNAP teljes termékcsaládjának megtekintéséhez kérjük látogass el a www.qnap.com weboldalra.