Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Jófogással már az egész országban jönnek-mennek a csomagok

A legnagyobb hazai online apróhirdetési oldal 1 millió Háztól-Házig tranzakció után továbbfejleszti a csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásait. A Foxpost csomagautomata-hálózattal kötött, 2020 januárjától érvényes partneri megállapodás értelmében még kényelmesebb idők jönnek minden eladó és vevő számára, egyben a feladható termékek köre is bővült: már akár 1000 Ft minimum vételárú terméket is feladhatunk vagy épp fogadhatunk a Jófogáson.

Rendkívül népszerűnek bizonyult a Jófogás 2014-ben bevezetett Háztól-Házig szolgáltatása, ami még több embernek adott lehetőséget arra, hogy pénzzé tegyék már nem használt tárgyaikat, vagy épp jó áron jussanak hozzá ahhoz, amire szükségük van. Az elmúlt öt évben a Jófogás több mint 1 millió tranzakciót regisztrált a GLS logisztikai partnercéggel közösen, a felhasználói igények alapján most eljött az idő a szolgáltatás további fejlesztésére.

2020 januárjától így a Foxpost csomagautomatái is becsatlakoznak a Jófogás immár egész Magyarországot lefedő hálózatába, vagyis mind eladói, mind vásárlói oldalról sokkal kényelmesebbé válik az adásvétel folyamata, egyben a feladható termékek köre is jelentősen bővült: 2400 forintról 1000 forintra csökkent a meghirdetett minimum vételár.

A látogatóink változó viselkedésmintái alapján úgy látjuk, hogy felhasználóink fejében a Jófogás mostanra nemcsak apróhirdetési oldalként, hanem webshopként is jelen van. Ezért kényelmi szolgáltatásainkat, így a házhozszállítási opciókat és az applikációnkat is ennek megfelelően fejlesztjük. A Foxposttal kötött partnerség egy újabb fontos mérföldkövet jelent ezen az úton, hogy még rugalmasabban, egyszerűbben és gyorsabban, akár 1 nap alatt lehessen az oldalunkon az adásvételt bonyolítani. Együttműködő partnereink országos lefedettségű hálózatának segítségével a legkisebb és legnagyobb csomagok is biztonságosan célba érnek” – mondta Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

Hogyan?

A Foxpost-szolgáltatás jelenleg több mint 180 árukategóriára igényelhető. Eladóként a megrendelt terméket be kell tenni egy kiválasztott Foxpost-csomagautomatába, majd bankkártyával a helyszínen kifizetni a szállítási és az utánvétkezelési díjat. A csomagot ezt követően a Jófogás partnere a vevő választásától függően vagy a kiválasztott automatába, vagy házhozszállítás esetén a megadott címre juttatja el.

A szolgáltatás díját mindig az eladónak, a csomag feladásakor kell kifizetnie bankkártyával. A szállítás díja függ a csomag méretétől, hogy a vevő automatával vagy házhozszállítással rendeli meg a terméket, valamint, hogy a célautomata listaáras vagy akciós. A hirdetésfeladás során a megadott csomagméretek alapján a Jófogás ugyan megmutatja az előre becsült árat, a pontos összeget azonban a Foxpost a helyszínen határozza meg attól függően, hogy ténylegesen melyik fiókba fér be a csomag, és hogy azt házhoz, avagy automatába kérte a vevő.

Automatába történő megrendelés esetén – az SMS-ben és e-mailben történő értesítést követően – a vevőnek nyitvatartási időben kell mennie a termékért a kiválasztott automatához. Fontos, hogy ebben az esetben csak bankkártyával lehet majd kifizetni a vételárat!

Házhozszállítás esetén a Foxposttal együttműködő futárszolgálat szállítja ki a terméket előre megadott időintervallumban a vevő által megadott címre. A futárnál ebben az esetben készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Sikeres kiszállítás után a Foxpost a hirdetésfeladáskor megadott bankszámlaszámra utalja el az eladónak a termék árát.

A csomagküldés folyamatáról készített videót itt lehet megtekinteni, a szolgáltatásról további információk, a mérethatárok és alapdíjak pedig ezen az oldalon érhetők el.