A Hyundai Motor és a Sony Pictures harmadszor is összefog a „Pókember: A Pókverzumon át” című filmben
⦁ Az új animációs filmben a Hyundai Prophecy elektromos koncepciójármű, a tisztán elektromos IONIQ 6 előfutára repülő autóként jelenik meg; ezen kívül az autógyártó jövőbeli mobilitási elképzeléseinek további képviselői is feltűnnek a filmvásznon
⦁ Az együttműködés egy multidimenzionális globális marketing kampányra is kiterjed, amelyben animációs televíziós reklámfilm, közösségi média tartalmak, a kulisszák mögé bepillantást engedő filmek, valamint egy offline kiállítás is helyet kap
⦁ A harmadik fázisába érő együttműködés keretében a Sony Pictures kreatív teremtményei a Hyundai Motor élvonalbeli technológiáival és innovatív dizájnjaival találkoznak
A Hyundai Motor Company és a Sony Pictures idén nyáron ismét egyesítik erőiket, hogy eljuttassák a mozivásznakra a „Pókember: A Pókverzumon át” című animációs filmet, amelyben a Hyundai Prophecy elektromos tanulmányautó repülő változata mellett az autógyártó mobilitási jövőképének számos képviselője is megjelenik. A filmpremierhez hangolt globális marketing kampányban a Hyundai széles körű elismerésnek örvendő IONIQ tisztán elektromos járművei jutnak főszerephez.
A kampány annak a globális promóciós együttműködési megállapodásnak a keretében jött létre, amelyet a Hyundai Motor 2020 májusában kötött a Sony Pictures vállalattal, hogy termék- és technológiai innovációkon keresztül mutathassa be a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét. A kooperáció keretében korábban olyan filmek születtek, mint a „Pókember: Nincs hazaút” (2021), amelyben a tisztán elektromos IONIQ 5 és a Tucson szabadidőjármű jutott szerephez, vagy az „Uncharted” (2022), amelyben a Tucson Beast koncepciójármű mellett különböző szériamodellek is megjelentek. A „Pókember: A Pókverzumon át” az Oscar-díjas animációs film, a „Pókember – Irány a Pókverzum” (2018) folytatása.
Az új filmben, amely világszerte idén júniustól látható a filmszínházakban, feltűnik a „Repülő Prophecy”: annak az azonos nevű, valódi tanulmányautónak egy elképzelt változata, amely a közelmúltban három Világ Év Autója díjat, valamint az iF Design Award aranyérmét is elnyerő elektromos Streamliner modell: az IONIQ 6 formatervét is megihlette.
A filmben emellett a Hyundai Motor számos olyan, jövőbeli mobilitási koncepciója is megjelenik, amelyeket azzal a céllal alkotott meg a Hyundai, hogy új életet leheljen a városi közlekedésbe. Ilyen a fejlett légi közlekedési (AAM) koncepció, amely a levegőben közlekedve rövidíti le az utazás időtartamát; a speciális céljárművek (PBV), amelyek a legváltozatosabb életvitelekhez alkalmazkodni képes, környezetbarát közlekedési eszközként jelennek meg a nagyvárosokban; illetve a mobilitási eszközök és módozatok közötti átszállásra, valamint közösségi tevékenységek helyszínéül egyaránt szolgáló, központi tér: a Hub. A filmben megjelenik még egy elképzelt önvezető robottaxi is, amely a Hyundai Motor első saját fejlesztésű típusára, a Hyundai Pony-ra épül. A történet szerint mindezek a koncepciók a Pókverzumban található „Nueva York” városában, a 2099-es évben léteznek.
A Hyundai Motor és a Sony Pictures a májustól júliusig tartó időszakban egy mutlidimenzionális globális marketing kampányban is együttműködnek. A kampány keretében bemutatnak egy animációs televíziós reklámfilmet, amelyben Pókember mellett az IONIQ 6 és az IONIQ 5 is megjelenik, továbbá megszólal Metro Boomin új dala is. Mindezeken túlmenően Pókverzum-tematikájú közösségi média tartalmak; egy kulisszák mögé bepillantó, a Hyundai jövőbeli mobilitási koncepcióit bemutató, egyben a Hyundai és a Sony filmipari együttműködésének történetét is leíró film; valamint egy offline promóciós kiállítás is helyet kap a kampányban.
„Az együttműködés keretében olyan szórakoztató tartalmakon keresztül szeretnénk bemutatni a jövő mobilitásáról alkotott elképzeléseinket, amelyekért rajonganak a fiatalok.” – mondta Sungwon Jee, a Hyundai Motor Company ügyvezető alelnöke és globális marketing vezérigazgatója. „A kampány minden bizonnyal elnyeri ügyfeleink tetszését, és bízunk benne, hogy pozitív lendületet ad a Hyundai márkának.”
„A Hyundai és a Sony között régóta fennálló együttműködés során a Hyundai munkatársai újra és újra olyan lenyűgöző kampányokat alkotnak, amelyek a márka lényegét ragadják meg. A filmzenéből merített dalokat felhasználva a Hyundai olyan stílusos, élvonalbeli marketing kampányt hozott létre, amely tökéletes kapcsolatot teremt az autógyártó innovatív termékei és a világ egyik legikonikusabb szuperhőse között.” – mondta Jeffrey Godsick, a Sony Pictures Entertainment globális együttműködésekért és márkamenedzsmentért felelős ügyvezető alelnöke, a vállalat lokáció alapú szórakoztatási részlegének vezetője.