Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A HP mentőcsomaggal segíti partnereit

A vállalat a koronavírus járvány okozta működési- és pénzügyi nehézségek elhárításában támogatja üzleti partnereit és ügyfeleit

Kiemelt intézkedések:

  • A HP globális, üzleti- és kiskereskedelmi partnerhálózatát támogatja a személyi számítógépek és nyomtatók üzletágában1.
  • A vállalat piac- és országspecifikus, rövid távú ösztönzőket vezet be az értékesítő partnerek és ügyfelek számára1.
  • A virtuális csatornák széleskörű használata, így ingyenesen elérhető kiberbiztonsági támogatás és egyedileg elérhető képzések.

A HP bejelentette, hogy rendkívüli intézkedések sorát vezeti be, amelyekkel globális partnerhálózatát segíti a koronavírus miatt kialakult működési- és pénzügyi nehézségek leküzdésében. A végfelhasználók számára biztosított széleskörű finanszírozási- és lízingmegoldások mellett a HP rövidtávú piac- és országspecifikus ösztönzőket kínál értékesítő partnereinek. Az egyes intézkedések országtól függően különböző formában valósulnak majd meg és a partnerektől is függ azok sikeressége.

A HP ezek mellett kiszámíthatóbb, egységes díjazású ösztönzőprogramot és lazább kompenzációs modelleket vezet be, amelyekkel a partnerek számára rugalmasabb működést biztosít és meghosszabbítja a teljesítési igazolások és különböző riportok beérkezési határidejét. A változások részleteit a HP helyi csapatai egyeztetik az értékesítő partnerekkel.

Nemzetközi vállalatként pontosan értjük a globális tervezés és helyi szintű megvalósítás elvét. Az egységes intézkedések helyett ezért országonként egyedi, az ottani helyzetre és a piacra minden szempontból reflektáló megoldásokat vezetünk be – mondta el Christoph Schell, a HP Kereskedelmi igazgatója. – A vállalat felépítése biztosítja az üzleti működés folytonosságát még a mostani, kihívásokkal teli időszakban is és abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy felajánlhatjuk a segítségünket a nehéz helyzetben lévő partnereinknek.”

HP Integrated Financial Solutions a végfelhasználók számára

Elismert pénzügyi partnereivel a HP Integrated Financial Solutions csoportja számos pénzügyi és eszközéletciklusra vonatkozó lehetőséget kínál. Az ügyfeleknek lehetőségük van késleltetett és csökkentett fizetésre 2021-ig, rövidtávú eszközbérlésre és készpénzhez juthatnak a saját eszközeik eladásán és a kedvezményes visszabérlésén keresztül.

A minősített ügyfelek már meglévő, saját munkahelyi eszközeiket finanszírozási megoldások részeként használhatják vagy az azonnal szükséges technológiát beszerezhetik 2020-ra kedvezményes részletfizetési feltételekkel, hogy csökkentsék a rövid távú cash flow terhelést. Az ügyfelek élhetnek a HP késleltetett fizetési struktúrája által biztosított előnyökkel vagy csatlakozhatnak a PC-kölcsönzési programhoz, amelyben 12 hónapos időtartamra bérelhetek eszközöket. Az egyéves szerződés lejártával a berendezések bérlete meghosszabbítható, továbbiakkal bővíthető vagy meg is vásárolhatók.

Ingyenes virtuális kiberbiztonsági tanácsadás

A HP mindent megtesz azért, hogy csökkentse az otthoni munka és tanulás kiberbiztonsági kockázatát, ezért jótékonysági biztonsági kampányt indít. A HP szakértői online tippekkel és tanácsokkal, valamint ingyenes webináriumokkal segítik a felhasználókat a biztonságos otthoni munkaállomás felállításában.

A felhasználókat a webes, e-mailes és dokumentumalapú fenyegetésektől védő HP Sure Click Pro szolgáltatás 2020 szeptember 30-ig ingyenesen érhető el. A szolgáltatás további funkciókkal egészíti ki a HP Sure Click megoldást, mint például a Word és Excel fájlok izolált környezetben történő szerkesztése. A kiegészítő a HP és más gyártók Windows 10 operációs rendszert futtató eszközein érhető el. További részletek a HP.com Security Solutions oldalon találhatók.

A koronavírus miatt megváltozott helyzetben ezek a biztonsági megoldások a lehető legjobbkor válnak elérhetővé – mondta el Patrick Moorhead a Moor Insight & Strategy munkatársa. – Talán még soha nem dolgozott ennyi ember otthonról, mint most, az általuk használt eszközök biztonságát pedig továbbra is olyan szinten kell megoldani, mint az irodai környezetben. Amikor visszatérhetünk a normális kerékvágásba, további növekedést láthatunk majd a munkaerő mobilitásában.”

Virtuális tréninganyagok és tudástár

A HP University széleskörű tematikát felölelő online képzési anyagai a sales, a terméktámogatás vagy a vezető iparági szabványok használatáról hozzásegíthetik a partnereket a bevétel optimalizálás és a fenntartható üzletvitelhez szükséges tudáshoz. A személyre szabott digitális tananyagokból mindenki összeállíthatja a céljainak leginkább megfelelő képzéseket.

A HP a 2020-as pénzügyi év végéig (2020. október 31-ig) minden eseményt az online térbe helyezett át, hogy biztosítsa a hiteles hírek és információk áramlását, valamint a kapcsolattartás lehetőségét a belső és külső szereplők között. Emellett a vállalat ügyfélszolgálata egy széles körben elérhető online platformon keresztül áll a felhasználók rendelkezésére az irodai nyomtatással, a biztonsági kérdésekkel, a mobilitási megoldásokkal és a HP szolgáltatásokkal kapcsolatban.

Kibővített 24/7 ügyfélszolgálat

A megnövekedett ügyfélszolgálati igényekre reagálva a HP folyamatosan képzi munkatársait az újabb feladatok ellátására, biztosítja számukra az otthoni munkavégzés feltételeit, és támogatja a chat, a közösségi média és a web alapú segítségnyújtást. A felhasználók felkereshetik a nonstop elérhető 24/7 Virtual Agent szolgáltatást, valamint a koronavírussal kapcsolatos információkról tájékoztatás nyújtó globális ügyfélszolgálat oldalát is.

1 A megvalósuló intézkedések országtól és a helyi ügyfelektől és partnerektől függően változhatnak. Az elérhető finanszírozási lehetőségek és meghosszabbított fizetési határidők egyes felételekhez és pénzügyi alkalmassághoz kötődnek.