Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A HP bejelentette új, globális partnerprogramját

A HP Amplify™ által kínált lehetőségek és háttértudás felkészíti a partnereket a fogyasztóközpontú, digitális piac kihívásaira

Újdonságok:

  • Egyszerűsített és könnyen használható nemzetközi1 struktúra két jól elkülönített ággal
  • A partnerek bónuszai a hozzáadott érték, az együttműködések hatékonysága és a szervezet képességei alapján kerülnek meghatározásra
  • A digitális transzformáció felgyorsítása a piaci adatok elemzésére és az együttműködésekre építő stratégiával

A HP bejelentette legújabb globális1 programját szolgáltató és értékesítő partnerei számára, amely segíti a piaci növekedést és biztosítja a fogyasztók elégedettségét. Az egyedi, integrált struktúrára épülő HP Amplify olyan tudást, szervezeti készségeket és az együttműködést segítő eszközöket kínál a partnereknek, amelyek a folyamatosan változó vásárlói szokások és a digitális transzformáció mellett is biztosítják a dinamikus növekedést. Az új program 2020 november 1-én indul a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló viszonteladói hálózatban, a retail partnerek számára pedig 2021-ben várható az átállás.

A HP az Amplify programban egyszerre alkalmazza a legjobb partneri gyakorlatokat, stratégiai eszközöket és szakmai képzéseket, ezekből az elemekből pedig a partnerek könnyedén kiválaszthatják a számukra leginkább releváns megoldást, amelynek segítségével elmélyíthetik kapcsolatukat a vásárlókkal. A program két egyedi ágra, a Synergy és Power részekre osztható, és az egyszerűsített kompenzációs szintekkel lehetővé teszi, hogy a partnerek rugalmasan fektethessenek a hozzáadott értéket növelő fejlesztésekbe. A rendszerben a befektetésekkel arányosan növekvő bónuszok érhetők el.

A vásárlók manapság a könnyen használható, automatizált és személyre szabottan működő rendszereket használják a legszívesebben. Ebben a folyamatosan változó környezetben csak úgy maradhatunk sikeresek, ha a vásárlók egyedi igényeihez és nem piacokhoz igazítjuk a működésünket – mondta el Takáts Kristóf, a HP Inc. Magyarország ügyvezetője. – A HP Amplify nem csak a partnerek és a vállalat üzleti kapcsolatát egyszerűsíti, de utat mutat számukra, amely mentén felkészíthetik az üzletüket a jövőbeli gazdasági kihívásokra. Így, a digitalizációs trendekre reagálva, központi szerepet játszhatnak a vásárlói döntések meghozatalában.”

A digitális élmények kora

A vásárlók viselkedése jelentősen átalakult az utóbbi időben, a megfelelő termék megtalálásától a márkákkal való mindennapos interakciókig. Egyre több terméket és szolgáltatást értékesítenek digitális csatornákon keresztül, dinamikusan növekszik az e-kereskedelem, a különböző webshopok és online piacterek szerepe. Mindeközben a technológia és a digitális átalakulás lenyűgöző tempóban formálják át az üzleti modelleket is, az egyedi eladásokra épülő klasszikus felfogás helyett a hosszú távú szerződéseken alapuló szolgáltatások gyakorlata lesz általános.

Az IT iparágban és a HP értékesítési csatornái esetében ez azt jelenti, hogy az eddig megszokott folyamatok már nem lehetnek sikeresek. A HP Amplify programot azért hozta létre a vállalat, hogy elébe menjen a változásoknak és a partnerek felkészítésével, valamint egy fogyasztóközpontú megközelítés kialakításával előnyre tehessen szert.

A HP és partnerei előtt egy hatalmas lehetőség áll arra, hogy újraformálják az üzleti gyakorlatot és a termékek piacra kerülésének útját – tette hozzá Takáts Kristóf. – Ahhoz azonban, hogy kihasználjuk ezt a lehetőséget, ki kell javítanunk a rendszer elégtelenségeit, a hibás gyakorlatokat és új üzleti modelleket kell felépítenünk. Ezt az izgalmas változást együtt szeretnénk menedzselni, ezért olyan újításokba fektetünk energiát, amelyek az egész HP-ökoszisztéma és a közösség javát szolgálják.”

Teljesítmény, Képességek és Együttműködés2

A progresszív piacrakerülési stratégiákat támogató rendszer a tranzakció- és a szerződésalapú modellekhez is ideális lehet. A HP Amplify program egyes elemei három pillérre épülnek, a teljesítményre, a szervezeti képességekre és az együttműködésre.

Teljesítmény

A hagyományos sales-modellek megváltozásával a viszonteladói kompenzáció szerepének is változnia kell. Az új program továbbra is támogatja a kitűzött célok és az értékesítési volumen alapján a partnereket, de ezen felül egy innovatív mérőszámokra épülő bónusz-rendszert is bevezet. Az eladási folyamat támogatásához a rendszer figyelembe veszi a partnerek stratégiai szemléletű aktivitásait, valamint az olyan adatokat, mint a regisztrált volumen, az eladások átlagos értéke vagy az ügyfélmegtartás.

Képességek

A HP Amplify a bónuszok meghatározásához az árbevételen felül figyelembe veszi a szervezet által elsajátított új képességeket is. Ilyen lehet a digitális készségek fejlesztése, a szolgáltatásminőség növelése, az e-kereskedelem, a többcsatornás értékesítés elindítása vagy a biztonságos adatkezelési gyakorlatok használata.

Az új szervezeti képességek a partnerek igényei és a szektorban megfigyelt vásárlói szokások szerint egyedileg alakíthatók, így személyre szabott megoldásokat biztosíthatnak, ezzel pedig magasabb hozzáadott értéket is garantálnak. A HP Amplify rendszerében bónuszokhoz juthatnak azok a partnerek, akik befektetésekkel olyan képességekre tesznek szert, amelyekkel a digitális kereskedelem által dominált világban is versenyképesek maradhatnak. Minél több fejlesztés történik a biztonságos adatfeldolgozás, a termékek piacra juttatása és az egyedi szolgáltatások terén, annál több tudásanyaghoz és bónuszhoz férhet hozzá az adott partner.

Együttműködés

A közös sikerek elérésének érdekében elengedhetetlen a folyamatos együttműködés a HP és partnerei között. A HP Amplify programot úgy tervezték, hogy a piaci adatok elemzésével nyert értékes információk alapján új stratégiák és innovatív megoldások születhessenek. A HP a digitális készségek fejlesztése érdekében olyan területeken működik szorosan együtt a partnereivel, mint például az automatizált megrendelések kezelése. A vállalat emellett megosztja a partnerekkel piackutatási adatait a legfontosabb fogyasztói visszajelzésekről, hogy ezzel is biztosítsák a vásárlók magas szintű kiszolgálását a különböző csatornákon.

Az egyedi fogyasztói adatoknak3 és kimutatásoknak köszönhetően a partnerek versenyképessége tovább nőhet, hiszen pontosabban tervezhetnek, és ezzel javulhat az egyes vásárlások minősége is. A vásárlók kiszolgálása egyszerűbbé válhat az automatizált készletkezelésnek, termékvisszavételnek és a holisztikus adatfeldolgozásnak köszönhetően. Ezek az új generációs szolgáltatások tovább építik a vásárlók, a partnerek és a HP között régóta fennálló jó kapcsolatot.

HP Amplify Impact

A HP elkötelezett a fenntartható technológiai fejlesztés mellett, amely minden érintett életére pozitív hatással van, ez a mentalitás pedig az üzleti stratégia mellett a mindennapi működést is átjárja. A HP és partnerei hosszú távon is jelentős hatást szeretnének elérni az innováció és a fenntartható növekedés támogatásával. Az új globális program kiterjesztéseként ezért a HP elindítja a HP Amplify Impact-et is, amelynek keretében a partnerek csatlakozhatnak a vállalathoz különböző fenntarthatósági célok elérésében.

  • A bolygóért: Egy körforgásos, alacsony karbon-lábnyomú gazdaság létrehozása
  • Az emberekért: Az emberi jogok tiszteletben tartása, a jólét támogatása az értéklánc minden szintjén és egy sokszínű és befogadó szervezeti kultúra létrehozása
  • A közösségért: Edukációs és gazdasági lehetőségek biztosítása a helyi közösségek tagjainak, az alapvető szükségletek ellátása mellett

Azok a partnerek, akik csatlakoznak az önkéntes alapú célkitűzésekhez, külön képzéseken vehetnek részt és támogatást kapnak a HP-tól a megfelelő egyéni célok kitűzéséhez és eléréséhez. A HP Amplify program 2020. november 1-én indul, további részletek a dátumhoz közelebbi időpontban lesznek elérhetők.

1 Globális program, Kína és a hozzá tartozó területek kivételével.

2 Azok a partnerek, akik nem döntenek a befektetés mellett, nem kerülnek kizárásra, továbbra is használhatják a disztribúciós hálózatot.

3 A fogyasztói adatok gyűjtése önkéntes alapú és teljes mértékben megfelel a HP szigorú adatvédelmi és biztonsági irányelveinek.