Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A HONOR Kínán kívüli szállításai öt év múlva meghaladják a hazai volument

 Nikkei Asia exkluzív interjút közölt a HONOR vezérigazgatójával, amelynek fókuszában a HONOR globális visszatérése áll. George Zhao az interjúban elmondta: „Észszerűnek tartom azt a becslést, hogy a Kínán kívüli piacokra történő szállítások öt év múlva meghaladják a hazai volument„. A cikk felidézi azt a korábbi Canalys-jelentést is, amely szerint 2022 első negyedévében a HONOR 20 százalékos részesedéssel piacvezető lett Kínában. 

Globális terjeszkedése részeként a HONOR elsőként 20 piacot jelölt ki Európában, köztük Magyarországot is.

Ezzel együtt a 2020 végi 8 000-ről 12 000 alkalmazottra nőtt a vállalat létszáma, amelynek több mint 50 százalékát a kutatás-fejlesztéssel foglalkozó munkatársak teszi ki. Zhao hozzátette, hogy a HONOR idén eddig 1000 alkalmazottat vett fel, és folytatja a belföldi és nemzetközi toborzást. Célja, hogy az év végére 13 000 – 14 000 főre bővítse a foglalkoztatottjainak számát.

A vezérigazgató szerint az összehajtható telefonok piaca 2023-ra „5-10-szeresére” növekszik majd. Zhao arról is beszélt, hogy az iparágat sújtó makrogazdasági bizonytalanságok, az ellátási lánc zavarai és az inflációs aggodalmak ellenére az okostelefon-gyártóknak nem kell pesszimistának lenniük. „Végül is az okostelefon-piac még mindig egy hatalmas piac, évente mintegy 1,3-1,4 milliárdos volumennel – mondta.

Az elemző szerint a versenyképes termékek és a jó kivitelezés segítették a HONOR-t abban, hogy gyorsan visszaszerezze a piaci részesedését Kínában. 

George Zhao optimista meglátásait az iparágról a Financial Times is részletezi.