Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Fujitsu a „bajnokok” között a Canalys legújabb viszonteladói értékelésében

  • A Fujitsu ismét a bajnokok között végzett a Canalys 2022-es EMEA-régióbeli viszonteladói értékelésében, amely a viszonteladók kezelésének kimagasló színvonalát és az előző évhez képest elért fejlődést tükrözi.
  • Az eredmények jelentős mértékben a partnerek közvetlen visszajelzéseire épülnek, akik különösen nagyra értékelték a Fujitsu által nyújtott technikai támogatást, partnerkezelést és a viszonteladók iránti elkötelezettséget.
  • A „power to empower” szlogen jegyében a Fujitsu az ökoszisztémában való részvételre és szuperképességeik megosztására ösztönzi partnereit, és támogatást nyújt nekik ehhez.

Mértékadó IT-elemzők a „bajnokok” kategóriába sorolták a Fujitsut a Canalys 2022-es EMEA-régióbeli viszonteladói értékelésében. Az elismerés elnyeréséhez a partnerprogram iránti folyamatos elkötelezettségre, az előző évhez képest elért fejlődésre és a partnerektől érkező pozitív visszajelzésekre van szükség. A Fujitsu harmadik alkalommal került ebbe a kategóriába. A vállalat különösen magas pontszámot kapott a partnerektől az általa nyújtott technikai támogatás, partnerkezelés, valamint a disztribútorok és viszonteladók igényeire való reagálás terén.

Az elismerés kiválóan tükrözi a Fujitsu elkötelezettségét a kétszintű értékesítés iránt az EMEA-régióban. A vállalat regionális értékesítésének több mint 80%-át már most is partnereken keresztül bonyolítja, és azt tervezi, hogy a következő három évben 90%-ra növeli ezt az arányt, mivel a közvetlen stratégiai ügyfeleket a viszonteladókhoz irányítja át. Ennek során a közös lehetőségek kiaknázását állítja a középpontba a következő négy stratégiai területen: adatvezérelt átalakítás, SAP-megoldások, hibrid felhő és munkahely-megoldások.

„Folyamatosan olyan program megvalósítására törekszünk, amely hozzásegíti nagyrabecsült partnereinket szuperképességeik kibontakoztatásához és az új lehetőségek kiaknázáshoz. Örülünk, hogy az idén újra elnyertük ezt az elismerést a Canalystól. A Canalys ezek szerint felismerte, hogy a Fujitsu állandóan alkalmazkodik, igazodik viszonteladói igényeihez, és arra összpontosít, hogy a megfelelő támogatást a megfelelő időben, egyszerű és átlátható módon nyújtsa nekik. Ökoszisztémánkat folyamatosan mélyítve, élvonalbeli technológiai partnerekkel és független szoftverszállítókkal építünk kapcsolatokat, és gondoskodunk arról, hogy mindenki megfelelő és méltányos ellenszolgáltatást kapjon a munkájáért” – nyilatkozta Fernanda Catarino, az európai terméküzletág viszonteladókért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémáért felelős vezetője.

A Fujitsuhoz hasonló technológiaszállítók alkalmazkodnak a változó iparági dinamikához

A Canalys szerint gyorsan változik az IT-szektor dinamikája a gazdasági és geopolitikai feszültségek, valamint a hosszabb távú technológiai átalakulás miatt. Ezek és más tényezők növelik a szállítókra nehezedő nyomást, rákényszerítve őket, hogy újítsák meg piacraviteli stratégiájukat, vonjanak be partnereket, és teremtsenek egyensúlyt a gyakran egymással versengő értékesítési csatornák között.

Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője szerint „minden eddiginél nagyobb igény mutatkozik a reziliens, jól képzett partnerekből álló és sokszínű viszonteladói ökoszisztéma iránt, hiszen az ügyfeleknek segítségre van szükségük az IT komplexitása, az erősödő kiberbiztonsági fenyegetések és a készségbeli korlátok miatt, miközben az IT-költségvetés egyre szűkül. Ezért a Fujitsuhoz hasonló szállítóknak prioritásként kell kezelniük a partnerek elégedettségét, fejlett programokat, eszközöket és platformokat kell kialakítaniuk, jutalmazniuk kell a szakértelmet, és kezelniük kell a konfliktusokat, miközben egyszerűsítik a folyamatokat és csökkentik az adminisztrációs költségeket. E kihívások miatt a »bajnokoknak« az idén még magasabbra tett lécet kellett átugorniuk.”

Legújabb jelentésének elkészítéséhez a Canalys több mint 30 olyan technológiai szállítót vizsgált meg, amelyek jelentős partnerhálózatot tartanak fenn hardverek, szoftverek, kiberbiztonsági és felhőmegoldások értékesítésére az EMEA-régióban. Viszonteladói értékelésében (Canalys Leadership Matrix) a Canalys a partnerek szállítói benchmarkra adott visszajelzései, viszonteladói tevékenységük és kilátásaik részletes elemzése alapján határozza meg a szállítók pozícióját. A „bajnok” státusz azt jelenti, hogy a viszonteladók és a Canalys-elemzők értékelése alapján a szállító az elmúlt egy évben kiemelkedően kezelte viszonteladó partnereit más iparági szereplőkhöz képest, és közben teljesítménye is javult, ami nem könnyű feladat.

A Fujitsu továbbra is befektet SELECT partnerprogramjába, hogy partnerei képesek legyenek megbirkózni a folyamatosan változó kihívásokkal – beleértve a készletek elérhetőségét, a folyamatos szakemberhiányt és a pénzügyi nyomást. A „power to empower” szlogennel összhangban a program segíteni kívánja a partnerközösség tagjait, hogy többféle módon is részt vehessennek az új bevételi források felkutatásában és kiaknázásában. Ez a filozófia a Fujitsu ökoszisztéma-platformjában (Fujitsu Ecosystem Platform) ölt testet, amely a partnerek közötti együttműködés támogatásával és ösztönzésével segíti elő az összetett ügyfélprojektek megvalósítását.

Internetes háttéranyagok