Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A drukkerek szerint a helyszíni szurkolás derűlátóvá teszi őket a hétköznapok során, kedvenceik pedig erősebbé válnak így a pályán

A május 29-én Portóban rendezett UEFA Bajnokok Ligája döntő előtt a Mastercard tanulmányt készített „Labdarúgás és szurkolás” témában. A tanulmány nagykövete Jose Mourinho elmondta: „Én valóban hiszek a szurkolók erejében. Sőt azt szoktam mondani, hogy a nézők nem szurkolnak, nem minket hajtanak előre, hanem játszanak. Sok olyan mérkőzésem volt, ahol azt éreztem azért nyertünk, mert ők is játszottak.”

A Mastercard ebben a felmérésben 12 000 futballrajongót kérdezett arról, hogy mit várnak legjobban a COVID-19 utáni időszakban, illetve, hogy a szurkolói szerepvállalás szerintük milyen hatással van a játékosokra. A Mastercard kutatásában a válaszadók 90%-a nyilatkozott úgy, hogy a helyszíni szurkolás erősebbé teszi a játékosokat. A szurkolók 86% -a vallotta, hogy a közös szurkolás derűlátóbbá teszi az embereket, 60%-uk szerint pedig egy futballmeccs hullámvölgyei jó felkészülést jelentenek a mindennapi bizonytalanságok kezelésére is.

Jose Mourinho szerint a szurkolók nélkül nincs felbecsülhetetlen futballmeccs: „Az a szenvedély, zsivaj, energia és nyomás, ami a szurkolóktól jön…kétségtelen, hogy szükségünk van erre. Még ha nem otthon játszunk, akkor is, amikor az ellendrukkereket halljuk…természetesen az is kell.”

VISSZATÉRÉS A STADIONBA

A portói Estádio do Dragão stadionban megrendezett döntőn körülbelül 12 000 szurkoló vehet részt. A stadionban érintés nélküli technológia teszi biztonságossá a bejutást és a fizetést minden egyes árusítóhelyen. A Mastercard komoly erőfeszítéseket tesz azért, hogy a szurkolás élménye megegyezzen azzal, amit a járvány előtt megszoktunk.

DIGITÁLIS ÉLMÉNYEK A STADIONBAN

Azok számára, akik otthonról nézik majd a döntőt, a Mastercard számos digitális újítást mutat be. Négy játékoskísérő kap lehetőséget arra, hogy az UEFA Bajnokok Ligája döntője előtt virtuálisan találkozhasson a világ legnagyobb futballistáival. A stadion bejáratánál egy óriási LED-képernyőn keresztül élőben léphetnek majd kapcsolatba a játékosokkal, amikor azok megérkeznek. Ez a digitális kezdeményezés az UEFA Gyermekekért Alapítvánnyal jött létre. Így két fogyatékkal élő gyermek Angliából és két gyermek Isztambulból élheti át ezt a felbecsülhetetlen virtuális élményt.

További információ: www.priceless.com/UCL