Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A digitalizáció társadalmi igénnyé kezd válni?

A társadalmi igények és a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kettőse határozta meg a K&H elmúlt évi társadalmi felelősségvállalási tevékenységét, aminek köszönhetően hatékony eszközöket tudott nyújtani a vírusjárvány megelőzése és kezelése érdekében. Az új eszközök bevezetésével olyan innovatív megoldások váltak a pénzügyi szolgáltatások részévé, amelyek használata hosszú távon beépül a mindennapi ügyintézésbe.

A tavalyi év semmihez sem fogható év volt, aminek társadalmi szerepvállalását így összegezte David Moucheron, a K&H vezérigazgatója: „2020 még inkább megerősítette elkötelezettségünket, hogy vezető pénzintézetként felelősek vagyunk a társadalomért és a környezetért, amiben dolgozunk és élünk. Ennek a szemléletnek a hatékony, a társadalom számára valós értéket teremtő megvalósításához azonban két dolgot mindenképpen szem előtt kell tartanunk. Egyrészt mindig az aktuális társadalmi igényekre kell reagálnunk, másrészt a lehető legjobban ki kell használnunk a technológiai fejlődés és innováció nyújtotta lehetőségeket. Az elmúlt évben ezért kiemelten a vírusjárvány terjedésének megelőzésére fókuszáltunk, mégpedig úgy, hogy ösztönöztük a digitális szolgáltatások minél szélesebb körű használatát, és több mint 50 millió forint értékben segítettük a hazai egészségügyet a járvány elleni küzdelemben. Emellett szolidaritást vállaltunk ügyfeleink felé a gazdasági válság idején, többek között azzal, hogy a pandémia kezdetekor időszakosan teljesítettnek tekintettük a számlacsomag kedvezmény feltételeit, amivel több mint 400 ezer lakossági ügyfél számlavezetési kiadásai csökkentek, illetve a szerződési feltételektől pozitívan eltérve térítettük a biztosítási károkat.”

fenntartható pénzügyek

Habár hazai és nemzetközi szinten egyaránt növekvő tendenciát mutat a mindennapi pénzügyek minél egyszerűbb, digitális eszközökkel történő megvalósítása, a vírushelyzet évekkel felgyorsította a biztonságos és innovatív banki megoldások alkalmazását. A K&H Banknak 2020-ban 570 ezer digitálisan aktív ügyfele volt, ami a teljes ügyfélkör 82%-át jelentette. Pénzintézeti tevékenységen túl a K&H elkötelezett a környezetre gyakorolt káros hatások korlátozásában és a klímasemlegesség irányába. 2020-ig 53%-kal csökkentette az egy főre jutó széndioxid-kibocsátást a 2015-ös értékekhez képest. A saját fenntartható működésén túl pedig az ügyfelek és a munkatársak felé is ösztönzi a pozitív, környezettudatos szemléletmód megvalósítását, többek között a kollégák és az üzleti partnerek érzékenyítésén, a felelős befektetési lehetőségek biztosításán és a felelős hitelezési politika kidolgozása és bevezetése révén.

társadalmi szerepvállalás digitálisan

A kiemelt társadalmi felelősségvállalási területeken, azaz a környezetvédelem, az egészségügy, a pénzügyi oktatás és a vállalkozásösztönzés támogatása terén indított kezdeményezések is alkalmazkodtak a megváltozott körülményekhez. Így például a K&H Vigyázz, kész, pénz pénzügyi vetélkedő középdöntője és döntője már egy teljesen új, online platformon került megrendezésre. A közös sportélményre vágyók a megváltozott helyzetre tekintettel virtuális formában vehettek részt a K&H mozdulj! félmaraton és futófesztiválon, az e-sport tehetségek pedig a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságon, a K&H e-kupa FIFA’21 versenyen és a K&H Junior Rocket League Kupán mérhették össze tudásukat és teljesítményüket. A K&H e-dukáció program a digitalizáció világában segített eligazodni olyan gyakorlati ismeretekkel, mint az adathalász kísérletek felismerése, a helyes jelszóhasználat vagy a vírusvédelem.

A K&H Csoport 2020-as fenntarthatósági jelentése itt tekinthető meg: https://www.kh.hu/csoport/fenntarthatosagi-jelentesek