Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A BMW Group fenntarthatóbbá teszi a Coldplay világkörüli turnéját

+++ A BMW és a Coldplay az együttes közelgő Music Of The Spheres turnéja apropóján bemutatja a világ első, akkumulátorokról táplált színpad-energiaellátási megoldását
+++ A világkörüli turné új szintre emeli a BMW és a Coldplay évek óta gyümölcsöző együttműködését
+++ Az élő fellépésekhez szükséges energiát a BMW i3 több mint 40 darab újrahasznosítható akkumulátora biztosítja
+++ Ezek a BMW első olyan akkumulátorai, amelyek egymást követően több helyszínen kezdenek második életet
+++ A jövőbe mutató energiatárolási technológiának köszönhetően jelentősen csökken a világkörüli turné károsanyag-kibocsátása

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay JOYTOPIA virtuális színpadán is fellépett, a bajor prémiumgyártó most a világ első, akkumulátorokról táplált színpad-energiaellátási megoldásával teszi fenntarthatóbbá a zenekar közelgő Music Of The Spheres világkörüli turnéját. 2022 nyarán a Coldplay a tervek szerint Frankfurtban és Berlinben is ad koncertet.

A BMW akkumulátorokról táplált színpad-energiaellátási megoldása több mint 40 darab újrahasznosítható akkumulátorral biztosítja majd az élő fellépésekhez szükséges energiát, amely a zenetörténet egyik legzöldebb turnéjává emeli a Music Of The Spheres koncertkörutat. A BMW és a Coldplay együttműködése új mércét állít fel, amely az egész turnéipar számára mintául szolgálhat.

A környezetbarát színpad-energiaellátási megoldás egy részét az első BMW i3 modellek újrahasznosított akkumulátorai adják. A technológia rendkívül alacsony károsanyag-kibocsátású elektromos áramot biztosít és kiváltja a szokásos dízel-, illetve benzinüzemű generátorokat, amellyel jelentős mértékben csökkenti a zenekar élő fellépéseinek károsanyag-kibocsátását. Az akkumulátorokat megújuló erőforrásokból, így többek között napelem-rendszerekkel, kinetikus stadionpadlókon és elektromos kerékpárokon keresztül, valamint hidrogénezett növényi olajjal működő generátorok segítségével töltik majd fel. A kinetikus stadionpadlókon és az elektromos kerékpárokon keresztül az akkumulátorok a rajongók kollektív erejét hasznosítják.

Ezek a BMW első olyan akkumulátorai, amelyek egymást követően több helyszínen kezdenek második életet, a BMW Group hosszútávú fenntarthatóságra és gazdasági körforgásra összpontosító működési modelljének szerves részeként.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a BMW oldalán megalkottuk a világ első, világkörüli turnéra alkalmas, újratölthető színpad-energiaellátási megoldását, amely lehetővé teszi számunkra, hogy koncertjeinket szinte teljes egészében tiszta, megújuló energiával tápláljuk” – mondta Chris Martin, a Coldplay énekese.

„A fenntarthatóságra való törekvés az elmúlt években intenzív, kreatív alkotási folyamathoz vezetett a BMW és a Coldplay között. Az, hogy a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay JOYTOPIA virtuális színpadán is fellépett, sikeres együttműködésünk első két csúcspontja volt. A BMW i3 második életet kezdő akkumulátoraival pedig most hozzájárulunk ahhoz, hogy a Coldplay világkörüli turnéja fenntarthatóbb legyen, mint eddig bármikor” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója.

Az együttműködés sikerei: a Higher Power és JOYTOPIA

A BMW és a Coldplay 2014 óta ápol gyümölcsöző együttműködést: akkor a Chris Martin, Jonny Buckland, Will Champion és Guy Berryman alkotta együttes a BMW Weltben, 1 500 >>>