Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Hiába a karantén kilók, a magyarok nem akarnak diétázni

A diéták, a fogyókúrás ételek és táplálékkiegészítők iránt jellemzően tavasszal és nyár elején szokott megugrani az érdeklődés, majd ez a trend egészen a nyári szezon végéig kitart. A tavalyi évben ez érzékelhetően elmaradt a meglehetősen váratlan, a megszokottnál sokkal kevesebb utazást és közösségi programot hozó nyár hatására. 2021-ben növekedni kezdett ez a trend, viszont még messze volt a két évvel ezelőtti adatoktól.

A magyarok nem akarnak szabadulni a plusz kilóktól

A korábbi évekkel ellentétben 2020 márciusától nagyon visszaesett a diétához kapcsolódó tartalmak keresése, és bár az 2021 hozott némi fellendülést, még mindig messze elmaradt a korábbi trendektől. „Minden tavasszal meg szokott nőni a diétás termékek és a táplálékkiegészítők iránti kereslet, ugyanis az emberek általában ilyenkor kapnak észbe, hogy szeretnék magukat formába hozni a nyári szezonra. 2020-ban viszont ez a tendencia látványosan visszaesett” – mondta el Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezetője – „Ennek elsősorban a koronavírus-járvány és a következtében kialakult karantén helyzet, a korlátozott utazási lehetőségek, és az egész tavalyi tavaszi és nyári időszakot körül lengő bizonytalanság lehetett az oka”. 2021-ben növekedni kezdett a trend, többen keresték a diétás és fogyást elősegítő termékeket, mint a tavalyi évben, azonban még mindig elmarad a két évvel ezelőtti adatoktól.

Amikor diétákról van szó, akkor megkülönböztethetjük az impulzív és a tudatos vásárlókat. Előbbiek egy hirdetés, celeb vagy influenszer hatására hirtelen döntenek úgy, hogy megpróbálkoznak valamilyen lehetőséggel, a tudatos vásárlók viszont, akik valóban életmódot akarnak váltani, utána olvasnak, hogyan építsék fel a táplálkozásukat, milyen étrendet kövessenek” – mutatott rá >>>