Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Egy biztos ajándék, amivel hatalmas örömet szerezhetünk

A K&H gyógyvarázs területi pályázat szavazásán bárki hozzájárulhat a gyerekek gyógyulásához

Közeledünk az év végéhez, amikor a bevásárlóközpontokat a karácsonyi akciók töltik meg. A K&H gyógyvarázs azonban idén karácsonykor is a legnagyobb ajándékot, a gyerekek egészséget támogatja: országszerte 26 kórház, mentőállomás, védőnői szolgálat és házi gyermekorvosi rendelő kaphat a kicsik vizsgálatát és gyógyítását segítő műszereket vagy szebb környezetet összesen bruttó 9 millió forint értékben. Arról, hogy melyik intézmény legyen a nyertes most bárki szavazhat online és a bankfiókokban – így adhatunk csupán egy kattintással valódi ajándékot a legkisebbek számára.

Egy tavalyi felmérésből1 az derül ki, hogy az ünnepi készülődés sokszor egyet jelent az ajándék miatti aggodalommal: a megkérdezettek 26 százaléka ugyanis azon aggódik, hogy nem fogja megtalálni a megfelelő ajándékot, amíg 22 százalékuk attól tart, hogy a választott ajándék nem fog tetszeni a megajándékozottnak. Az igazi meglepetés megtalálása azonban nem is olyan bonyolult, mint gondolnánk. Sőt, a titka „csupán” annyi, hogy egyszerű és nem kerül sokba, mégis hatalmas örömet szerezhetünk vele.

A K&H gyógyvarázs javaslata, hogy az ünnepek közeledtével milyen aprósággal szerezhetünk biztosan örömöt: elég csupán egy kattintás. A K&H gyógyvarázs területi pályázaton ugyanis a kórházi osztályok, mentőállomások, védőnői szolgálatok és gyermekorvosi rendelők pályázhattak a számukra leginkább szükséges műszerekre vagy szolgáltatásokra, bruttó 350 000 forint értékben, azt viszont a lakosság döntheti el, hogy melyik egészségügyi intézmény legyen a nyertes.

„Mi a K&H-nál úgy gondoljuk, hogy nincs annál nagyobb öröm, mint ha a beteg kisgyerekek minél hamarabb és könnyebben meggyógyulhatnak, újra teljes életet élhetnek a családjuk, barátaik körében. A K&H gyógyvarázs program ezért 15 éve támogatja modern, innovatív műszerekkel, szebb környezettel a kicsik vizsgálatát és gyógyítását. Ahhoz azonban, hogy ezek eljussanak a megfelelő helyre, a lakosság aktív közreműködése is szükséges. A bank 26 területi egysége szerint kiválasztott maximum 3-3 pályázó intézmény közül ugyanis a november 12. és december 31. között futó online és a bankfióki szavazás eredménye dönti majd el, hogy ki lesz a területi nyertes, ki kaphatja meg a megpályázott gyermekgyógyászati eszközöket, illetve szolgáltatásokat. Egy bankfióki szavazat, egy online kattintás tehát most igen sokat jelenthet” – hívta fel a programra a figyelmet Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

további részletek a szavazásról: www.khgyogyvarazs.hu/szavazas

1 a Christmas Shopping Inconveniences című reprezentatív kutatást a PayPal megbízásából készítette a Kantar Millward Brown nemzetközi piackutató intézet