Így készüljünk az ünnepi online-rohamra

Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t később. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.

A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont. „Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”

Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelt vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:

  • Hogy a vásárlók mindig Fontos megbízható oldalról rendel, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyre. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, ahol sokkal hosszabb a szállítási idő, minden a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, a nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, pontosak legyenek, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
  • A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának lehetőségét.

A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.

„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.” – mondta Bokodi Árpád. „A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk a vásárlók és szerződött partnereink számára.”

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!