A LEGO Group és a Formula 1® teljes gőzzel az új márkapartnerség felé

  • A LEGO Group és a Formula 1® új, többéves stratégiai partnerséget jelent be, amely a 2025-ös F1-es szezonban elindítja a fiatal rajongókat és a családokat a Forma-1 élményeihez és a sporthoz közelebb.
  • A partnerség egyesíti a LEGO® építés és az F1 rajongók világát, hogy a sport elérhetőbbé váljon a családok számára szerte a világon, előmozdítva az innovációt, a technológiát és a tervezést, valamint az erősebb befogadást és képviseletet.
  • Ezen túlmenően az új partnerség változatos termékportfóliót fog tartalmazni minden korosztály számára a rajongók és az építők számára, beleértve mind a tíz, jelenleg a rajtrácson lévő Forma-1-es csapatot.

A LEGO Group és a Formula 1 ma bejelentette, hogy új, több évre szóló partnerséget köt a LEGO® építés több rajongója és a Forma-1 világa összekapcsolása, amely két szenvedélyes globális rajongótábort egyesít.

Exkluzív LEGO podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

A partnerség 2025-ben indul, a szurkolói zónák aktiválásával a Grand Prix alkalmával, és a LEGO Group digitális platformjain számos lebilincselő tartalommal, amelyet a rajongók és a családok élvezhetnek, mivel az adatok azt mutatják, hogy az elmúlt években az F1 hatalmas növekedést mutatott. fiatalabb rajongók – több mint négymillió 8-12 éves gyermek követi aktívan a sportot az EU-ban és az Egyesült Államokban, miközben az Instagramon követők 40%-a 25 év alatti.

Az új LEGO termékek változatos portfóliójában a Forma-1-es csapatok LEGO kockák formájában készülnek újra az F1 rajongók és LEGO építők számára. Ez magában foglalja a LEGO® DUPLO® termékeit az óvodáskorú gyermekek számára, valamint a készleteket minden korosztály számára, valamint tinédzsereknek és felnőtt építőknek.

A 2025-ben sorra kerülő tevékenységek többek között arra összpontosítanak majd, hogy közelebb hozzák a rajongókat az innováció, a technológia és a mérnöki világhoz a LEGO építés mókáján keresztül, interaktív szurkolói zóna-tevékenységekkel az egész szezonban, hogy a rajongók megtapasztalhassák, valamint olyan termékekkel, amelyek ünneplik a sport mérnöki, műszaki örökség.

A rajongók mélyebbre merülhetnek a csúcssebességű versenyzés izgalmában, tégláról kockára, miközben LEGO kockák formájában újjáteremtik izgalmas pillanatokat és ikonokat a versenypályáról, a boxutcáról és a garázsokról: lehetőséget kínálva arra, hogy beüljenek a vezetőülésbe és megtapasztalják. az elit motorsport összetettsége teljesen új módon.

Julia Goldin, a LEGO Group termék- és marketingigazgatója így nyilatkozott: „A LEGO Groupnál büszke múltunk van arra, hogy a múltban sok F1-es autót újraalkottunk LEGO kockák formájában, és hiszünk ebben az új partnerségben a LEGO játékon keresztül. és az építés segít még közelebb hozni a sportág látványát minden rajongóhoz. Lehetővé teszi számukra, hogy magával ragadóbb és izgalmasabb módon ünnepelhessék meg a sport iránti szenvedélyüket, és látni fogják, hogy a LEGO kreativitás és képzelőerő tovább fokozza az F1 izgalmát. Várjuk, hogy bemutassuk mindazt, amit ez az izgalmas partnerség kínál mind az élethosszig tartó, mind az új Forma-1 és LEGO márkarajongók számára, otthon és a pályán egyaránt.”

Emily Prazer, a Forma-1 kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott: „A LEGO kocka a kreativitás és az építés iránti szenvedély szikráját lobbantotta fel gyerekek és felnőttek millióiban szerte a világon. A partnerség révén a rajongók tégláról téglára képesek lesznek újrateremteni és újragondolni a Forma-1 világát, játékon keresztül pedig mélyebbre ásva a sport mögött rejlő mechanika és technológia bonyolultságát. Alig várjuk, hogy a Forma-1 drámáját és izgalmát elhozhassuk a LEGO Group szenvedélyes építői hálózatába, és újabb lehetőséget adjunk rajongóinknak, hogy barátaikkal és családjukkal együtt élvezhessék a sportot.”

Az FIA Formula 1 világbajnokság közelgő 75. évfordulója alkalmából a LEGO Group a 2025-ös naptár kulcsfontosságú versenyein jelen lesz, hogy még soha nem látott játékot vigyen az F1 Paddockba.

A rajongóknak ügyelniük kell a teljes együttműködésre, beleértve a termékeket, az élményeket és a tartalmat, hogy még időben kigördüljenek a boxból a 2025-ös FIA Forma-1-es világbajnokságra.

További információért látogasson el a LEGO.com/F1 oldalra.


Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!