Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Doors – The Final Cut

A háromszoros Oscar-díjas Oliver Stone legendás The Doors című életrajzi nagyjátékfilmje digitalizált és felújított változatban – melyet a 2019-es Cannes Classics szekcióban is bemutattak – május 19-től a hazai filmszínházakban, a Pannonia Entertainment terjesztésében.

„A The Doors és zenéje legenda. A film elementáris erővel, zenében és képekben mutatja be a valóság küszöbének átlépését, az áttörést a „másik oldalra”. Kábítószeres látomások, eksztatikus, botrányos színpadi fellépések, rituális szeretkezések, a tudatos és tudattalan határainak elmosódása – mindez csak egy valakinek a személyiségén átlényegítve volt lehetséges, a zenekar költő-énekesén, akit úgy hívtak: Jim Morrison…” /csd, Mafab/

„Stone terveit megelőzően már évtizedes távlatban felmerült a Doors történetének mozifilmes színrevitele, méghozzá olyan nagy rendezők részéről, mint Brian De Palma, Martin Scorsese vagy William Friedkin. Morrison szerepére a szóba jött színészek közt találjuk Tom Cruise, John Travolta és Richard Gere (!) nevét (…) A rendezőnek leginkább a Cult énekese, Ian Astbury tetszett volna, de szóba került az INXS frontembere, Michael Hutchence is … Val Kilmer megkönnyítette a saját castingját a főszerepre, ugyanis kész anyagot küldött magáról Stone részére, ráadásul egy éven át tanulmányozta a zenekart és a korszakot, miközben egy csomó emberrel interjúkat készített (…) A történeti ív… végigköveti a banda teljes fennállását…: az 1965-ös megalakulás, a felemelkedés időszaka (London Fog, Whisky a Go Go klub, és az ottani botrányos „The End” előadás), Elektra lemezszerződés, Ed Sullivan Show, majd a tömegpszichózisig fajuló nagyobb sportcsarnok- és stadionkoncertek a ’60-as évek végéről, az egyre sokasodó botrányos fellépések, majd végül a zenekar 1970 végi kifulladása állandósuló konfliktusok közepette. (…) Stone érzékelhetően teljesen otthon van a zenei témában… Néhány túlzástól eltekintve… a koncertek hangulatát is alapvetően jól közelíti meg… mégpedig Robert Richardson operatőr remek felvételeinek segítségével, Morrison pszichedelikus szeánszaiként bemutatva ezeket… Jim azonban nem volt folyton az a típusú energiabomba, ahogy szinte minden megidézett koncertjelenetben láttatja a film. (…) Stone… az említett interjúin kívül a Rolling Stone magazin egykori újságírója által készített első komolyabb Doors/Morrison biográfiát vette alapul a filmhez (Jerry Hopkins: „No One Here Gets Out Alive”)”. /Szombati Zoli, A CineMániás/

Oliver Stone legendás The Doors című életrajzi nagyjátékfilmje digitalizált és felújított változatban május 19-től a hazai filmszínházakban, a Pannonia Entertainment terjesztésében.