Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

Milyen szempontokat tartunk fontosnak a szépségápolási termékek kiválasztásakor?

Posted on 2017.08.25.2017.08.25. By blogger Nincs hozzászólás a(z) Milyen szempontokat tartunk fontosnak a szépségápolási termékek kiválasztásakor? bejegyzéshez

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.

Az NRC piackutató cég és a CD német kozmetikai márka közös felméréséből, amelyet 913 fő bevonásával készítettek olyan magyarországi nők és férfiak között, akik rendszeresen szoktak szépségápolási szereket vásárolni, kiderült, hogy tudatosan válogatunk ezek között a termékek között. Összességében elmondható, hogy főleg az illat, a textúra, az ár és az összetétel határozza meg a döntésünket.

Az illat és a textúra a válaszadók 86 százaléka szerint releváns, de az ár is sokak számára döntő tényező (78 százalék), míg a termék összetételét a harmadik legfontosabb szempontnak értékelték (59 százalék).

Az friss kutatásban a márkanév a negyedik helyen végzett a vizsgált tényezők közül a fontossági listán, 47 százalékkal, a különböző védjegyeket és jelzéseket viszont valamivel kevesebben veszik figyelembe, a válaszadók 45 százaléka tartja ezeket döntő tényezőknek. Az is igaz, hogy alapvetően kevésbé tartjuk relevánsnak az általános kinéztet: utolsó helyen végzett a csomagolás, 33 százalék számára viszont így is fontos.

A felmérés azt is vizsgálta, hogy a nők és a férfiak között mekkora eltérés van a különböző szempontok esetében, ennek köszönhetően az is kiderült, hogy habár azonos dolgokat tart lényegesnek mindkét nem, szinte az összes kategóriában a hölgyek vezetnek. Az illat és a textúra például csak a férfiak 80 százalékának fontos, míg a nőknél ez az arány eléri a 91 százalékot, az ár a férfiak 74 százalékának releváns, a hölgyek esetében pedig 82 százaléknak. A termék összetétele a férfiak 50 százalékának és a nők 67 százalékának számít.

A legnagyobb eltérés, 21 százalékkal a különböző védjegyek és jelzések megítélésében van, amelyekkel például a bio, vegán vagy állatokon nem tesztelt termékeket jelölik: a nők 55 százaléka keresi ezeket a csomagoláson, míg a férfiaknak csupán a 34 százaléka. A nők tehát sokkal érzékenyebbek a speciális igényeiknek megfelelő termékekre, de a márkanév és a csomagolás, minimális eltéréssel, közel azonos mértékben nyom a latba mindkét nem esetében. Összegezve tehát az eredményeket elmondható, hogy inkább a termék minősége érdekli a magyarokat és nem a külcsín.

Mi volt a helyzet 2016-ban?

A CD márka előző évi felmérésében, amikor csak a hölgyek vásárlási szokásait vizsgálta, kiderült, hogy a szépségápolási és kozmetikai termékek kiválasztása során az ár a legfontosabb tényező (86 százalék), ezt követte a termékek illata és textúrája, amit a válaszadók 84 százaléka értékelt lényegesnek és harmadik helyen végzett a termék összetétele, 65 százalékkal.

Divattroll, Egész segg, Kontrollcé-kontrollvé Tags:közlemény, testápolás, tusfürdő

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hallgass a színek harmóniájára!
Next Post: Pacific PR22-D5 Plus

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • LEGO® Avatar Jake Sully és avatarja (40554) Cool Tour
  • Legyen fenntartható az informatikai eszközök használata Kontrollcé-kontrollvé
  • Ne féljünk a robotoktól! Kontrollcé-kontrollvé
  • A versenyképesség, mindennél fontosabb lesz Kontrollcé-kontrollvé
  • 2018 a hosszú hétvégék éve Kontrollcé-kontrollvé
  • Közel másfélmillió forintos órát mutatott be a Casio Kontrollcé-kontrollvé

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

2023. május
h K s c p s v
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nyirádon a Korda-lányok mentették meg a csapat becsületét
  • Fotókon a Mercedes-EQ EQT
  • MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás képgaléria
  • Az év legrangosabb salakmotoros versenye lesz pünkösdhétfőn Debrecenben
  • Pótlóbuszok járnak Balatonkenese és Balatonfüred között jövő keddtől péntekig
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Van képünk hozzá (23.05.28.) –  Suzuki Jimny 5 Door
  • Leclerc megúszta három rajthelyes büntetéssel az életveszélyes tötymörgést
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • A tesztidőszak tapasztalatai alapján…
  • A tesztelők idén nagyobb figyelmet fordítottak az alternatív vendéglátóhelyekre
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nyár elején rendezik meg a gourmet fesztivált
  • Mi lehet a titok az Avalonban?
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • A Porsche Design 8000 dollár értékű órát készített, kizárólag 718 Spyder RS vásárló számára Kütyütroll
  • Edzésekhez ideális órákat mutatott be a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • A csúcson indul a Peugeot és a LEGO együttműködése Játéktroll
  • A kreatív-, szabadtéri- és társasjátékokat keresi a legtöbb család Játéktroll
  • Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.