Magyarországra is elhozta a jövő irodai megoldásait a Xerox

A 25 éves Xerox Magyarország idén ősszel újabb jelentős mérföldkőhöz ért el. Az éves szinten több mint 7,5 milliárd forintos forgalmat elérő, üzleti pozícióit stabilan őrző technológiai cég – követve az anyavállalat egész világra kiterjedő döntését – teljes egészében megújította irodai termékkínálatát. A váltás eredményeként ebben az esztendőben 29 új ConnectKey® nyomtatót, illetve multifunkciós berendezést vezetnek be a hazai piacra, amelyek közül a legérdekesebbeket fel is vonultatták szeptember 8-án, a CHS Hungary Kft. Partnernapján megrendezésre kerülő nagyszabású eseményükön, az Üdvözöljük a jövő irodájában – The Future of Work nemzetközi rendezvénysorozat magyar állomásán, Budaörsön.

 

A bemutató alkalmat adott arra, hogy a hazai IT viszonteladók, kkv-k és nagyvállalatok képviselői közelebbről is megismerkedhessenek a Xerox történetének legnagyobb, globális termékváltásának részleteivel, ezen belül is az új berendezések és a hozzájuk kapcsolódó lehetőségek széles palettájával.

 

„A digitalizáció gyökeresen átformálja a jövő irodáit. Új technológiánk révén a hagyományos nyomtatók olyan okos, egymással összekapcsolódó munkahelyi asszisztensekké alakíthatóak át, amelyek robbanásszerűen elősegítik a vállalkozások fejlődését a digitális világban.”– fejtette ki az eseményen Katona Ádám, a Xerox Magyarország marketing vezetője.

 

Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a Xerox olyan modern berendezéseket fejlesztett, amelyek illeszkednek napjaink mobil- és felhő technológiájú környezetéhez, illetve kiemelkedő felhasználói élményt is nyújtanak az embereknek. Ennek megfelelően a termékcsalád magába foglalja a különböző méretű, sebességű és tudású gépeket, amelyeket a Xerox VersaLink® és a Xerox AltaLink® sorozat tagjaiként vezettek be Magyarországon is. Közülük a 19 nyomtatót és multifunkciós berendezést felsorakoztató VersaLink szériát a kisebb munkacsoportokra szabva alakították ki, akik számára a megbízható, alacsony költséggel járó, illetve a mobil dokumentumkezelési szolgáltatásokat teszi elérhetővé. Velük párhuzamosan a 10 multifunkciós eszközt felölelő AltaLink sorozatot a nagyobb munkacsoportokra méretezve hozták létre, hogy a dolgozók az eddigieknél gyorsabban és hatékonyabban hajthassák végre dokumentumkezelési feladataikat bárhol is van szükség a munkájukra.

 

A teljesség igénye nélkül az új ConnectKey® portfolió legfőbb jellemzői közé tartozik az állandó mobil-és felhő kapcsolat, aminek köszönhetően az információ könnyen továbbítható a berendezésről a felhőadattárba legyen az a Dropbox, az Office 365, vagy a Google Drive. Hasonlóképp a hatékonyságot szolgálják a Xerox App Gallery-hez kapcsolódó, beépített applikációk, amelyekkel a szervezetek a saját elvárásaik, elképzeléseik szerint alakíthatják ki a munkafolyamataikat, illetve kiemelkedő újdonság ezeken a gépeken a felhasználói élményt fokozó, tabletszerű és személyre szabható érintőképernyős kezelőfelület is.

Miután napjaink legégetőbb kérdése a vállalati adatok és információk védelme, ezért a Xerox fejlesztői a berendezések biztonságára is kiemelt figyelmet fordítottak. Ennek köszönhetően a ConnectKey® eszközökön többek közt titkosítással, képfelülírással, valamint a sérülékeny pontok biztosításával védik a kommunikációt, illetve az információt az adattovábbítási folyamat során kezdve a másolástól, szkenneléstől, faxolástól, a letöltéseken keresztül a rendszerszoftverek használatáig.

 

Zárásként az eseményen Katona Ádám kiemelte, hogy a Xerox bizakodva tekint az új ConnectKey® portfolió magyarországi bevezetése elé, miután az szorosan kapcsolódik a hazai leányvállalat tavaly megfogalmazott új, négypilléres üzleti stratégiájának végrehajtásához is. Ennek céljai a piaci lehetőségek maximális kiaknázása, a termelékenység növelése, a szolgáltatások minél szélesebb körű értékesítése és a folyamatos növekedés megteremtése rövid-, közép-és hosszútávon egyaránt. Hozzátette a VersaLink és az AltaLink széria összes modellje már elérhető Magyarországon a Xerox partnerhálózatában.