Bővül a Magyar Vöröskereszt sajátmárkás kínálata

Hazánk legnagyobb humanitárius szervezete az adománygyűjtés mellett tavaly kezdett önálló kereskedelmi tevékenységbe azért, hogy szabadon felhasználható forráshoz jusson. Ezzel azoknak a területeknek a fejlesztését szeretné finanszírozni, amelyek kevésbé ismertek az adományozók előtt.

A sajátmárkás termékek értékesítése fej-és elemlámpával indult, majd év végén a népszerű szaloncukor következett, novembertől pedig világító kulcstartókkal és csíptetős olvasó lámpával bővül a sor. A szervezet ezzel az adományozás újszerű és nagyszerű formáját is meghonosította Magyarországon.

A Magyar Vöröskereszt még 2016 tavaszán döntött úgy, hogy forrásbővítés céljából sajátmárkás termékekkel jelenik meg a piacon. Ezzel a karitatív szervezetek közül elsőként egy egészen új adományázási formát kínál támogatóinak, valamint lehetőséget teremt, hogy szabadon felhasználható erőforráshoz jusson.

Az újabb termékekkel ezúttal a véradókat, illetve a gyermekes fiatal szülőket szeretnék elérni, hiszen a világító kulcstartók, a csíptethető olvasó lámpa is hasznos részét képezi mindennapjainknak.

A termékek funkciójának megfelelő szlogen, a Látható támogatás, valamint a Magyar Vöröskereszt logója látható a csomagoláson. Az újdonságok novembertől 15-től lesznek elérhetőek a Media Marktban.

Ha az áruházi kínálatból a Vöröskereszt termékei mellett döntünk, vásárlásunkkal a szervezet munkáját is támogatjuk.