Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

A magyar fogyasztók többsége már inkább online vásárol divatcikkeket

Posted on 2021.10.22.2021.10.21. By blogger
  • a magyarok 86%-a tervez divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban
  • a fogyasztók 57%-a elsősorban webáruházakból fog divatcikkeket rendelni, 29% vásárol majd online és fizikai üzletben egyaránt, és csupán 4%-ra tehető azoknak az aránya, akik csak hagyományos üzletekben gondolkodnak
  • 69% az online vásárlást választja, amennyiben a keresett termék egy webáruházban és egy fizikai üzletben is rendelkezésre áll
  • a Black Friday alkalmával minden második magyar fogyasztó (59%) tervez ruházati- és divatcikket vásárolni

A GLAMI divatböngésző (www.glami.hu)  ünnepi vásárlási szokásokat vizsgáló felmérése szerint a magyarok 86%-a fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57%-a tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29% vásárol majd online és fizikai üzletben egyaránt és csupán 4%-ra tehető azoknak az aránya, akik csak hagyományos üzletben gondolkodnak. Az online vásárlás növekvő népszerűségét ugyancsak jól mutatja, hogy a fogyasztók 69%-a már az online vásárlást választja, amennyiben a keresett termék egy webáruházban és a fizikai üzletben is rendelkezésre áll.

Az online vásárlást előnyben részesítő fogyasztók a webáruházakból történő rendelés legfontosabb előnyeiként a kényelmi szempontokat (56%), a legkedvezőbb árajánlat gyors megtalálásának lehetőségét (27%), a fizikai boltba való eljutáshoz szükséges idő megtakarítását (35%) és a webáruházak oldalain szűrőkkel és kulcsszavakkal történő keresés hatékonyságát (27%) jelölték meg. A bolti vásárlást preferáló fogyasztók számára elsősorban a ruhák megtekintésének és felpróbálásának a lehetősége (61%), az üzletekben történő vásárlás élménye (25%), illetve az árucikk azonnali átvételi lehetősége (6%) teszi vonzóbbá a vásárlás hagyományos módját.  A COVID-19-től való félelem ugyan már nem szerepel az online vásárlás mellett szóló döntő érvként, de a koronavírus hatásai továbbra is érzékelhetők: az online és bolti vásárlását is tervező vásárlók 65% mondta, hogy el fogják hagyni az üzletet, amennyiben az túlzsúfolttá válik.

A magyarok többsége november folyamán (39%) vagy december első hetében (29%) tervezi beszerezni az ajándékokat, 15% már októberben is vásárol az ünnepekre, az utolsó hétre 3%, a legutolsó néhány napra pedig csak 2% hagyja a vásárlást. Az év végi vásárlási hullám nyitányának tekinthető Black Friday alkalmával a magyarok 59%-a tervez valamilyen ruházati- és divatcikket vásárolni. A válaszadók 49%-a spontán tervez válogatni a legjobb ajánlatok között, 31% előre eltervezi, hogy milyen darabokat fog megvásárolni, 16% pedig bevásárlólistát is készít, illetve a korábban „kívánságlistára” helyezett termékeket fogja megvásárolni.

Mindezek ellenére, bár szinte minden fogyasztó ismeri a Black Friday akciókat, a felmérés résztvevőinek 8%-a nem tervez divatcikkeket vásárolni 2021-ben, 31% pedig még bizonytalan. Akik nem terveznek divatcikkeket vásárolni, azoknak az 52%-a azzal indokolja döntését, hogy a különböző kedvezmények az év egyéb időszakaiban is elérhetők, 7%-uk inkább olyan termékekre koncentrálna, amelyeken többet spórolhat (mint például elektronikai cikkek), 10% pedig aggódik, hogy csak felesleges dolgokat vásárolna.

Az online felmérés 12 piacon (Csehország, Szlovákia, Görögország, Magyarország, Románia, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Lettország, Litvánia, Észtország, Törökország) összesen 19.000+ (Magyarországon 2500 fő) fogyasztó megkérdezésével készült. Az adatfelvétel időpontja: 2021. szeptember

Csajos, Divattroll, Kütyütroll Tags:divat, divatcikk, glami, Glami.hu, online

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Megalakult a Magyar Hidrogénszövetség
Next Post: Műholdfelvételek segítségével számolják meg a rozmárokat

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Az Acer piacra dobta új, 11 hüvelykes Chromebook for Education párosát Kütyütroll
  • Így teszi okosabbá az épületeket az IoT Ház tartás
  • Történelmi rekord az Év Honlapja díjátadón Kütyütroll
  • A Fujitsu új PRIMERGY szervere világrekorder teljesítményt ért el Kütyütroll
  • Már itthon is elérhetőek a legújabb XPS-ek Kütyütroll
  • Szeptemberben érkeznek Kütyütroll
2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Kettőből kettő
  • Hajtsd be a külső visszapillantót!
  • A Lamborghini bemutatja az Aventador Replacement karbon alváztechnológiáját
  • Tisztábbá, biztonságosabbá teszik Budapestet
  • Az Audi AG rekordbevétellel és rekord működési eredménnyel zárta a tavalyi évet
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Alonsót elmeszelték, csak negyedik lett
  • Pérez behúzta, Verstappen felhozta a másodikra
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Tesztelj chat-et!
  • A Tesla Model Y jól teljeített az IIHS törésteszten
  • Az MG4 hatótávja több nemzetközi szakújságírók által végzett teszten is bizonyított
  • Az Óbudai Egyetemen tesztel a Yettel
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Minden hétfőn Árzuhanás a SPAR-nál
  • Elindult a tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • BEGURULVA EXKLUZÍV! A születése óta vak Karvai Sanyi “így nézte meg” a Nissan Townstart
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Videóval “megspékelt” podcast érkezett a Nissan e-Power hajtásról
  • Az új Citroen C4 X és e-C4 X bemutatóról hoztam
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll
  • A LEGO Group és a Disney ünnepli a történetmesélés csodáját az új Share the Wonder sorozatban Játéktroll
  • Az ember, aki szerint 1 500 000 000 000 magyar kapott koronavírus elleni oltást, azt mondja, az szja-bevallási tervezetek szerdától érhetők el Az MTIblogger (is)
  • Zöldségnövény palántanevelési tanfolyamot hirdet a MATE Gasztrotroll
  • Sajttorták a világ minden tájáról Cool Tour
  • Mindenre IS jó, mindenre IS hasznos, mindennél IS újabb, ehető, iható felfedezés a szépségápolásban Csajos
  • A McLaren Automotive és a LEGO Group bemutatja az első hiperautót és szuperautót Játéktroll

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.