Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

Vérbeli és praktikus Szigetlakó – Dacia Logan MCV teszt

Posted on 2017.08.22.2020.04.16. By blogger Nincs hozzászólás a(z) Vérbeli és praktikus Szigetlakó – Dacia Logan MCV teszt bejegyzéshez

Ez a cím, már megint micsoda!?
…Gondolhatja a nagyérdemű, ezért ismét egy kis magyarázattal kezdünk.

Az úgy volt, hogy hosszú évekkel ezelőtt egy – a többek között a Sziget fesztiválon  is tevékenykedő – önkéntes csapat médiamegjelenéseit szerveztem és próbáltam támogatókat az egyesület mellé állítani.
Szerencsémre a Dacia hazai vezetőinek tetszett az önkéntes segítők munkája és néhány esztendővel ezelőtt két Dacia Logan MCV-t is biztosítottak számunkra.
Mivel  az autókat az én  kapcsolatrendszeremnek köszönhetően használhatta az egyesület egész nyáron, több fesztiválon át, az egyik MCV-be “én költöztem bele” – még,  ha ez így utólag, nagyon zavarja is az egyesület elnökét és alelnökét…

A következő esztendőben újra MCV-k érkeztek az egyesülethez, majd amikor én befejeztem az ottani önkéntes munkát, egy Duster lett a nyári társam a tavalyi esztendőben,  az idei Sziget fesztiválra azonban “visszaköltözhettem” a megszokott Logan MCV-be.

A Dacia Logan már az első  megjelenésekor nagyot tarolt a hazai autópiacon – köszönhetően egyszerűségének, praktikusságának és kedvező árazásának.
Nem, nem! A Loganba huppanva nem a kézzel  varrott bőrt,  vagy a fa (utánzatú műanyag) betéteket kell keresnie az embernek!
A Logan nem flancol, csak teszi csendben és pontosan a dolgát!

Az idei esztendőben már a második generációs Dacia Logan MCV, facelift változatát koptathattam.

Az autó a külső megjelenésében is szolidan hozza a mai trendeket.
Orcácskája jellegzetes Dacia mosolyt kapott, az első fényszórókban a kor nagy és hasznos újítása, a LED nappali fény is helyet kapott.

A viszonylag hosszú orr biztonságérzetet ad, az első és a hátsó ajtókon teljesen zökkenőmentesen huppanhatunk be a gépbe – vagy épp könnyedén hagyhatjuk el  az utasteret.
Az autó végéhez érve egy igen nagyméretű csomagtér ajtót találunk, ami elég magasra nyílik ahhoz, hogy akár a magamfajta 180 pluszos emberek se verjék bele a burájukat a pakoláskor.

A: Tengelytáv 2635
B : Teljes hossz 4501
C : Első túlnyúlás 827
D : Hátsó túlnyúlás 1039
H : Magasság terheletlenül 1521
H2 : Csomagtér ajtónyílásának magassága 784
H1 : Rakodóküszöb magassága 590
L1/L2 : Szélesség visszapillantó tükrök nélkül/tükrökkel 1733 / 1994

Ha már a csomagtér ajtajánál tartunk, akkor kezdjük is a belső elemzést erről az oldalról.
A csomagtér padlójának, és vele a hátsó lökhárító felső élének magassága nagyon ideális, ugyanis nem kell sem mélyre hajolnunk, sem magasra emelnünk, ha éppen rakodunk a kombiba/ból.
A padló természetesen felnyitható és alatta a pótkerék, valamint a kerékkulcs mellé akár egy zsugornyi félliteres üdítőt (vagy egyéb piákat) is elhelyezhetünk – a fóliából  kicsomagolva. Ez nagyon hasznos lehet a fesztiválra való  behajtáskor 😉
A kombi csomagtere alapból is hatalmas… Amennyiben a hátsó  ülések osztottan dönthető háttámláját előre hajtjuk, szinte egy franciaágyat kapunk. Ekkor akár egy magasabb szekrényt,vagy (fektetve) egy nagyobb hűtőt is ellogisztikázhatunk a kocsival.

No, de beszéljünk inkább a személyes tesztről! >>>

Trollverda Tags:25. Sziget, 25. Sziget fesztivál, Dacia, Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Logan, Logan MCV, MCV, próba, Sziget, teszt, tesztautó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Irány Agadir
Next Post: Az ADATA bemutatja az XPG SX9000 PCIe Gen3x4 NVMe 1.2 SSD-t

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Parkfoglaló gála Jonas Kaufmann-nal az Opera Eiffel Műhelyházában Cool Tour
  • Mesterséges izmokat fejleszt robotjainak a Toyota Kütyütroll
  • A Mazda új zászlóshajójának bemutatója Los Angeles-ben Trollverda
  • Rendhagyó kiállítással ünnepli 20 éves együttműködését a MOME és a Mercedes-Benz Az MTIblogger (is)
  • Íme a toyota, amire Te is “csak” annyit mondasz, hogy KELL! Játéktroll
  • 400 000 LEGO kockából építették meg a T2 Bulli 1/1-es mását (Fotókkal, videóval) Játéktroll

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Petőfi Sándor kutyája még BKV-zni is megtanult
  • Februárban tovább nőtt az új autók forgalomba helyezése az Európai Unióban
  • Halálos motorosbaleset Dányban
  • A biztonsági öv használata mellett kampányol a rendőrség
  • Sűrűbben jár a 105-ös busz és a 178-as busz is segíti az átjutást a Lánchídon
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Tesztelj chat-et!
  • A Tesla Model Y jól teljeített az IIHS törésteszten
  • Az MG4 hatótávja több nemzetközi szakújságírók által végzett teszten is bizonyított
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Videóval “megspékelt” podcast érkezett a Nissan e-Power hajtásról
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll
  • A LEGO Group és a Disney ünnepli a történetmesélés csodáját az új Share the Wonder sorozatban Játéktroll
  • Az ember, aki szerint 1 500 000 000 000 magyar kapott koronavírus elleni oltást, azt mondja, az szja-bevallási tervezetek szerdától érhetők el Az MTIblogger (is)
  • Zöldségnövény palántanevelési tanfolyamot hirdet a MATE Gasztrotroll
  • Sajttorták a világ minden tájáról Cool Tour
  • Mindenre IS jó, mindenre IS hasznos, mindennél IS újabb, ehető, iható felfedezés a szépségápolásban Csajos
  • A McLaren Automotive és a LEGO Group bemutatja az első hiperautót és szuperautót Játéktroll

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.