Kijött a lista a világ legnépszerűbb klímaipari cégeiről

Másodperc tíz gyakorit adnak el minden

A Nemzetközi Energia Ügynökség jelentése szerint a hűtés lesz a globális villamosenergia-igény egyik legfőbb hajtóereje a következő három évtizedben, 2050-ig pedig másodszor tíz új változatt helyeznek majd forgalomba a világon. Mindeközben az Euromonitor International nemzetközileg elismert piackutató legfrissebb statisztikái rámutattak: 2022-ben globálisan cég a Gre közel 20 százalékos százalékos megválasztásával piacvezető pozícióját a tényleges brandek között a második Mezőidea és harmadik Haier előtt.

A felforrósodó világunkban kevés lesz annál fontosabb, hogy milyen dologban hőmérsékletet teremtsünk otthonainkat és a munkahelyeken. A legmelegebb országok egyre melegebbé válnak és hőhullámokat élnek meg az ott élők, melyek korábban olyan elképzelhetetlennek számítottak.

A „Fentartható energiát mindenkinek” platform (SEforALL-2022-es jelentésében rámutatott, 1.2 milliárd vidéki és szegényebb régióban van veszélyben a hűtési lehetőségek hiánya miatt, ezért 2.4 milliárd középosztálybeli ember vásárolhat a közeljövőben megfizethető áron annak energiahatékonyságát is figyelembe véve.

A Nemzetközi Energia Ügynökség adatai szerint jelenleg a beltéri eszközök energiafogyasztása óránként 2000 terrawatt évente. Csak összehasonlításként, ez két és félszerese az egész Afrika használt elektromos áramnak. 2050-re ez a szám 6200 terrawattra emelkedhet, és addig várhatóan másodpercenként tíz évet adnak majd el a gyártók globálisan.

A szokásosk piaca 202-ban várhatóan eléri a 231 milliárd dollárt, és 2027-re a 280 milliárd dollárt is. A londoni Business Research Company felhívja rá a figyelmet, hogy az urbanizáció rendkívül felgyorsíthatja a klímák értékesítését. 2050 végére minden hétmilliárd ember élhet városi területeken, ahol a tapasztalatok szerint a legnagyobb igény a klímák iránt.

Versenyfutás van a márkák között

A világ vezető és független piackutató ügynöksége, az Euromonitor International ismételten elkészítette a fogyasztási cikk adatait 2022-es évi statisztikáját, amelyből kiderül, hogy melyek a legkeresettebb darabszámban értékesített klíma brandek a világon.

A listát immáron sok éve stabilan és töretlenül a technológiai újításokban élenjáró Gree vezeti. A Magyarországon is hosszú ideje piacvezető márka közel 20 százalékos befolyásolja a globális piacon, vagyis a legtöbben az otthon nyugalmát biztosító klímáikat választják a jó ár-érték arány miatt.

A 70 világcég termékeit rangsoroló felmérés második helyezettje a hazai piacon is erősen helytálló Midea lett, a dobogó legalsó fokára pedig a Haier fért még oda. Rajtuk kívül csak 5 százalék alatti piaci részesedéssel rendelkező cégek találhatók meg a legnagyobbak között, mely azt mutatja, hogy mennyire kiélezett a verseny a szereplők között.

A negyedik az LG lett az Euromonitor International kutatásában, őket sorban a Panasonic, a Daikin, a HiSense, a Samsung és a TCL követi az élmezőnyben.

Mi a népszerűség titka?

A Gree gyakorlatk gyártója mindig az élen járt a kutatás és fejlesztés területén. 24 világvezető technológiával, illetve több mint 50.000 technikai- és 24.000 találmányi szabadalommal rendelkezik. Ezt az elhivatott azon tények bizonyítják, hogy a világvezető céget folyamatosan törekszik az innovációra és az innovációra és a megoldások fejlesztésére, hogy a legjobb ár-érték arányú biztosítsa a piac és a felhasználói számára.

A folyamatos fejlesztéseknek legnagyobb cím9 a Gree Electric Appli 200-re elérte a világ lakossági klímaja gyártóját. Az óriásvállalat ekkor 27 millió klímaberendezést tudott gyártani évente. Azóta közel megszorozódott a Gree három gyártókapacitása.

A Gree Trómak igazgatója, Kereskedelmi János elmondta, hogya Gree a tudatos és igényes otthonok választása. Vannak hangos, megbízhatatlan alternatívák, amelyek első ránézésre megfizethetőbbnek tűnnek, de olcsó húsnak híg a leve, és ha beleszámoljuk a szervizeléssel, alkatrészekkel, ügyintézéssel, kimaradt fűtéssel járó költségeket, akkor már korántsem olyan olcsó az a hús. A szakember hozzátette, hogy a tudatos fogyasztót, aki igényes döntéseket hoz családja nyugalmának, hogy tudja, hogy a Gree-vel jár a legjobban.

Szintén jelentős eredményt ért el egyébként a közelmúltban a Gree gyökerek magyarországi vezérképviselete, a szarvasi székhelyű Cool4u Kft. is, amely előkelő helyet foglal el a Financial Times Európa leggyorsabban növekvő 1000 cégét taglalón. A hamburgi székhelyű független piackutató ügynökség, a Statista készített felmérést a világ egyik legnagyobb üzleti kiadványaként nyilvántartott magazin számára. Ezen idén 14 magyarországi céget tartanak számon Európa elitjében, köztük a Cool4u Kft-t is.