Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

Innen tudják a szépségipari cégek, hogy mire van szükségünk

Posted on 2022.10.07.2022.10.04. By blogger

Élménymarketinggel szedik ki a véleményeket belőlünk


Márkaerősítésnél és új termék bevezetésénél is fontos a szépségipari cégeknek, hogy eljussanak a megfelelő célcsoportig és hiteles véleményeket szerezzenek. Horváth Beáta szépségipari marketingszakértő szerint az Amerikából indult beauty boxok évtizedes népszerűségnek örvendek itthon is, hiszen miközben a vállalatok pontos képet kaphatnak a felhasználói szokásokról, közelebb kerülve ezzel a keresleti igények kiszolgálásához, a vásárlók nyomott áron próbálhatnak ki új akár luxuskozmetikumokat is.

[envira-gallery id=’128692′]

Minden gazdasági szereplő számára elsődleges cél, hogy precíz monitorozással tisztában legyen vele, mi a kialakult kép a fogyasztói bázisban egy-egy adott termékről vagy a márkáról összességében. Ezáltal sokkal könnyebb kialakítani a marketingstratégiát, ami így költséghatékonyabbá is válik.

Horváth Beáta, a Pixibox alapítója arról beszélt, ez a szépségiparban is kardinális kérdés, hiszen a különböző terméktípusok a fejlesztéseknek köszönhetően rendkívül gyorsan változnak. A vásárlók ebben a szegmensben ráadásul nem márkahűek, Magyarországon kiváltképp nem, az innovációk pedig olyan ütemben söpörnek végig a piacon, hogy nehéz naprakész visszajelzést szerezni a vevőktől.

„Rendkívüli kihívás a szépségipari vállalatok számára, hogy megtudják, ki és milyen preferenciák alapján váltogatja a kozmetikumait. Például vannak, akik korábban főként prémium kozmetikumokat vásároltak, de egészségügyi vagy életmódváltási okok miatt lassan áttérnek inkább a természetes termékekre. Így nehéz őt újra és újra megtalálni. Márpedig ezek az információk a márkaerősítés céljából és új termékek bevezetésénél is aranyat érnek”
 – magyarázta.

Win-win helyzetet teremt a beauty box

Arra a kérdésre, hogyan tudják ezek a cégek mégis, mire van szüksége a vásárlóknak, a szépségipari marketingszakértő úgy felelt, az egyik leghasznosabb csatorna számukra, ha teszteltetik a termékeket. Erre hivatottak az úgynevezett beauty boxok is, melyek élménymarketing eszközként is eredményesen funkcionálnak.

Mint mondta, az Amerikából indult üzletmodell lényege, hogy a vásárlók termékválogatást kapnak kézhez egy meglepetésdobozban úgy, hogy annak értéke a piaci árhoz képest legalább 30-50 százalékkal olcsóbb. Nem tudják, milyen kozmetikumok vannak benne, de mivel járul hozzá egyfajta izgalomfaktor, ráadásul házhoz érkezik, így nagyobb eséllyel próbálják ki mindet az otthonuk kényelmében.

„Az új termékek megismertetésével itt egy jellemzően érdeklődő célcsoportot találhatnak meg a cégek, akik nyitottak minden újdonságra” 
– mutatott rá Horváth Beáta.

Azon túl, hogy így szájról szájra terjed az új termék híre, a cégek számára további előnyökkel is járnak ezek a dobozok. A Pixibox alapítója kiemelte, a vásárlókkal rendszeresen töltetnek ki kérdőívet a vásárlói szokásaikról, a kedvelt illatoktól a csomagolásokon át az egyéb preferenciákkal bezárólag.

Emellett a kiküldött termékekről is alkothatnak véleményt a vevők, amiket aztán a szépségipari vállalatok a honlapjukon, egy reklámkampányban vagy akár egy kereskedő webshopjában is a saját javukra tudnak felhasználni azzal, hogy megjelenítik.

Csajos, Kontrollcé-kontrollvé Tags:szépségipari cégek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Bevisz a barikádok mögé a Blokád hosszú előzetese
Next Post: Megjelent a Thermaltake vadonatúj Toughpower GF3 tápegységsorozata

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Nincs show a Schneider Electric nélkül Kontrollcé-kontrollvé
  • Lelki detox Csajos
  • A fényképezőgép, amely távcsónek képzeli magát Képalkot áss
  • Valóban az egészség a legnagyobb ajándék Egész segg
  • Egyre depressziósabbak és agresszívebbek a gyerekek Egész segg
  • Komplex, többlépcsős edukációs programsorozatot indít a Lidl a hazai termelőkért Kontrollcé-kontrollvé
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Intelligens karosszéria és modern utasbiztonsági rendszerek
  • Végleg bevette Nyirádot a Korda Racing, Benyó Máté bajnoki címmel zárt a vörös katlanban
  • Egy súlyos érv az akkumulátoros elektromos járművek ellen
  • A 2024-es Honda NT1100 kiegészítői
  • #RoadSafety kampány a mobilozás vezetés közbeni veszélyéről
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • Veszteséggel zárt a Nestlé Hungária az idei első fél évben
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A Porsche Design 8000 dollár értékű órát készített, kizárólag 718 Spyder RS vásárló számára Kütyütroll
  • Edzésekhez ideális órákat mutatott be a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • A csúcson indul a Peugeot és a LEGO együttműködése Játéktroll
  • A kreatív-, szabadtéri- és társasjátékokat keresi a legtöbb család Játéktroll
  • Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.