Hazai pincészetek legjobbjaival erősíti kínálatát a PENNY
Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak be.
A szüreti időszak közepén több mint 100 árucikkel bővült a PENNY borkínálata, amely a vállalat 2021-ben kezdődött, nagyszabású megújulási programjának egyik fontos mérföldköve. Az áruházlánc éves szinten mintegy 8,7 millió palackot értékesít az országszerte található 227 egységében. A tavalyihoz képest idén eddig 10,7 százalékos forgalomnövekedés jellemezte a kategóriát, és a borkínálat mostani frissítésével a tervek szerint még további 5 százalékos emelkedés várható.
A szortiment újragondolásával olyan üde, friss és gyümölcsös ízvilágot kereső, tehát inkább a kezdő borfogyasztók felé is nyitnak, akik elsősorban a hazai termékeket részesítik előnyben.
„Évek óta kiemelt célunk, hogy növeljük a magyar termékek számát a PENNY üzleteiben. Mára a nálunk található összes, mintegy 2500 árucikkünk közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják, és azon dolgozunk, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen. Ehhez csatlakozik most borkínálatunk megújítása is, amelynek keretében számos nagyszerű hazai pincészet kiváló terméke kerül a polcokra” – tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Légli Kislaki Vörös, Tokajicum Sárgamuskotály, Laposa Hableány Bianco és Muscat, Lajvér DOME Cuvée. Néhány ígéretes tétel azok közül, amelyek >>>