Élvezzük ki az apró pillanatokat – üzeni a SodaStream
Snoop Doggal és egy animált tengeri teknőssel hangolódik a karácsonyra a SodaStream
A világ vezető szénsavas-víz márkája, a SodaStream világszerte elindította ünnepi kampányát, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy tanuljuk meg újra értékelni az apró dolgokat. „A SodaStream eddigi valaha volt legnagyobb kampányának főszereplője a hip-hop legenda, Snoop Dogg, aki arra bátorít mindenkit, hogy fókuszáljanak az élet apró, de annál fontosabb dolgaira, a közelgő ünnepi időszakban. A kampány középpontjában ezúttal is az emberek állnak, de teret kap a karácsonyi készülődés varázsa is”– hívta fel a figyelmet Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere.
A 49 éves sztárral a SodaStream egy videót is forgatott, amelynek sztorija szerint a rapper a nagyívű tervek helyett otthon marad és elhatározza, hogy kiélvezi az apró, ám annál fontosabb pillanatokat az ünnepi készülődés jegyében. Ahogy mindig, úgy ezúttal is fontos környezetvédelmi üzenetet fogalmaz meg a Sodastream videója, amikor Snoop Dogg társaságához egy animált tengeri teknős is csatlakozik. Az amerikai sztár ekkor felhívja a figyelmet arra, hogy bár kis lépésnek tűnhet eldobhatóról újratölthető palackra váltani, mégis nagy segítség lehet a bolygónknak. Egy SodaStream szénsavasító palackkal több ezer egyszerhasználatos műanyagtól óvhatjuk meg a Földet.
Ahogy mindig, úgy ezúttal is ezeket a fontos üzeneteket a SodaStream a rá jellemző könnyed stílusban adagolja. Ennek köszönhetően Snoop Doggot olyan >>>