Aranybarna évindító-inspiráció

 

Folytatódik a „Bonduelle Színek: Színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampány, amelyet a márka azzal a céllal indított, hogy sokszínűségét, termék-portfóliója széles választékát alapul véve, vadonatúj és könnyen elkészíthető, kreatív recept-videókkal inspiráljon az egészséges táplálkozásra. A Bonduelle a 2018-as évet aranybarna színnel indítja, fókuszban az egyik legnépszerűbb zöldség: a csicseriborsó.

A hüvelyesek csoportjába tartozó csicseriborsó élelmi rostokban gazdag, bőségesen tartalmaz karotint, vitaminokat, és ásványi anyagokat. Jótékony hatással van az emésztésre. Magas folsavtartalma miatt a kismamáknak is ajánlott a fogyasztása. Évszaktól függetlenül rendkívül változatosan felhasználható. A megfelelő, mértékletes ízletes leves, ragu, köret, pástétom, vagdalt készíthető belőle, de laktató salátákhoz is kedvenc alapanyag. Sőt,a csicseriborsó-liszt a glutén-érzékenyek diétájának fontos összetevője.

Aranybarna” fantázianevű recept-videónkkal a csicseriborsó egy lehetséges, kreatív párosítására inspirálunk, a végeredmény pedig már a látványában is ellenállhatatlan fogás, ebédre-vacsorára is nyerő íz-kombináció. Fogyasztóink kevés alapanyag felhasználásával, rövid idő alatt alkothatnak, átélhetik a főzés élményét.” – fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing igazgatója.

A pirított csicseriborsó gombás rizottóval, grillezett camebert-relrecept-videója itt érhető el.

A márka színes kampányának első két videójában a sárga és a zöld színek játszották a főszerepet. 2018-ban az aranybarna mellett a lila, illetve a narancssárga színekre épülő recept-videók következnek. A kampányt a Youtube; Facebook; Instagram és Bonduelle Színek microsite megjelenések mellett 2018. január 30. és 2018. február 19. között a piros és a kék metró vonalán, összesen négy állomáson – Nyugati tér, Corvin negyed, Deák tér, Blaha Lujza tér – balusztrád láthatóság, valamint sajtó kampány is erősíti. Február és március hónapokban a Meglepetés Konyha és Rejtvény, Meglepetés Mentes Konyha, Nők Lapja Konyha, illetve Nők Lapja magazinokban lesznek színes Bonduelle recept-megjelenések.

A kampánystratégiát, a kreatív koncepciót és az online hirdetést a Labowsky kreatív műhely jegyzi, az online felületeket az UP Advertising kezeli, a PR feladatokat a Stern Communications látja el.

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .