A „VERY BIG” virális sikerei után G.Zsoltit nem érdekli más, csak a „JÓNI”
A G.Zsolti-jelenség lényege, hogy dalai során a rapper belehelyezkedik egy-egy szerepbe, amelyen keresztül görbe tükröt állíthat. A beszédesen „JÓNI” című új trekk az újvonalas előadók agyába próbált betörni és kiírni mindazt, amit ott talált.
G.Zsolti karikatúráján keresztül megismerhettük a szerény eszköztárú nőcsábászt („Mamacita”), a kertvárosi antigengsztert („Batman”), vagy az óriási méretekkel megáldott, jellemzően nem szerénykedő rap művészurat („VERY BIG”), amelyben bongor is feltűnt egy ütős verze erejéig és felkerült a Spotify Viral 50 magyar toplistára is.
Nem titok, hogy Zsoltinak a Halott Pénz “A feneked a gyengém” méltán híres sorai adták az ihletet vadiúj száma, a „JÓNI” refrénjéhez.
„Szerettem azt a zenét” – osztotta meg az előadó. „Egyszerű, de nagyszerű és pont ott is voltam a felvételénél, pacsi. A dalt eredetileg egy másik saját instrumentálomra vettem fel, de annyit megy a Base FM a kocsiban, mióta Magyarországon élek, hogy teljesen megfertőztek ezek a letisztult gitár-dob-808 típusú zenék, tulajdonképpen a saját dalomat remixeltem. Így született meg a végleges „JÓNI”.
Ami pedig az újdonsághoz debütáló imidzs videóklipet illeti, így mesélt a forgatás körülményeiről: „Szerettem volna, ha képileg is ez a fajta egyszerűség köszön vissza. 2 LED bar, 1 füstgép, 1 barátnő, aki életében először fogott kamerát és G.Zsolti, aki életében először vágott videót. És, hogy a boomer énemet is hagyjam megszólalni: Emlékszem még arra, amikor egy videóklip óriási (és nagyon költséges) dolognak számított, ezért viszonylag keveseknek volt, ma pedig egy kis szorgalommal néhány belvárosi limonádé árából megvalósítható. Ez tök jó!”