A TIM országos munkavédelmi kampányt indít


    A munkavállalók és a munkáltatók munkaügyi szemléletformálásának érdekében országos kampány indul július elején – közölte a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) Facebook-oldalán szombaton.


    A kezdeményezés célja a munkajogi és munkabiztonsági tájékozottság és tudatosság növelése, ami hozzájárul a munkabalesetek és a foglalkozási megbetegedések megelőzéséhez, a jogszerű foglalkoztatáshoz – írták.


    A kampány jelmondata az, hogy Legyen oké, központi eleme pedig egy videóklip, amelynek zenei alapját a Random Trip adta, dalszövegét pedig a Punnany Massiftól Wolfie (Farkas Roland) alkotta meg.


    A kisfilm az online felületek – YouTube, Facebook – mellett kormányablakokban is látható lesz. A további kampányelemekkel óriásplakátokon, rádiószpotok és interaktív nyereményjátékok formájában lehet majd találkozni, de közösségimédia-tartalmak is jelennek meg a témában.


    A TIM jelezte, hogy a kampány a munkavédelmi előírásokon és speciális veszélyforrásokon túl a munkavállalók bejelentésének, szerződtetésének, munkabérének és a munkaidejükre vonatkozó szabályok megismertetésének a fontosságára is felhívja a figyelmet.


    A klip a TIM Facebook-oldalán megtekinthető.